
Голф 3 1,8 90 к.с. не пали
Голф 3 1,8 90 к.с. не пали
Здравейте, имам Американски голф3 1,8 90 коня с обикновена газова.Проблема който ме измъчва вече втори ден е, че колата работеше на място след което изгасна и от тогава не пали на стартер. Пробвах всичко което се сетих, но не установих нищо нередно. Проверих свещите дават искра(стори ми се малко слаба), със светодиод проверих датчика на хол на дистрибутора (светодиода премигва равномерно), проверих и сигнала от ECU-то към бобината (светодиода свети постоянно и премигва при въртене на стартер). Колата въобще на препалва нито на газ нито на бензин (дори пръсках бензин директно в колектора). При теглене пали, но не държи стабилни обороти и понякога прекъсва и гасне. Лампата на маслото премигваше при опит за палене(помислих си че не харесва маслото и се активира някаква защита)но го смених и се оправи засега лампата. Центровката на ангренажа е на белези. Прочетох доста теми по форуми но не намерих чак толкова сложен случай. Навсякъде се оказва проблемен комутатора бобината или датчика на хол, но при мен дава искра на свещите но, не знам дали е достатъчна. Според мен проблема е някъде по запалителната система. Моля помогнете в безизходица съм и не знам от какво да правя 

- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Голф 3 1,8 НЕ ПАЛИ ????? ПОМОЩ!
Пробвай да откачиш буксата на температурният датчик, и тогава пробвай да запалиш! Ако запали, проблема е ясен, сменяш датчика! Ако не запали търси проблема другаде 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1,8 НЕ ПАЛИ ????? ПОМОЩ!
Щом си сигурен в делкото,пробвай с друга бобина и прегледай капачката и палеца,както и свещите.С бобината съм го ял,минах едни километри като трактор..
Може би единственото,което се сещам друго и така генерално е запушен катализатор,ако има такъв.
Инък в сферата на догадките има много предположения-някоя маса да липсва,клемореда нещо,повдигачите да не се пълнят с масло....
Може би единственото,което се сещам друго и така генерално е запушен катализатор,ако има такъв.
Инък в сферата на догадките има много предположения-някоя маса да липсва,клемореда нещо,повдигачите да не се пълнят с масло....
Re: Голф 3 1,8 НЕ ПАЛИ ????? ПОМОЩ!
Пробвах с температурния датчик то има два там около термостата и двата ги откачах и пак не запали
Капачката и останалите неща според мен са наред не сам усетил никакви признаци за проблем. Повдигачите не сам много наясно с тях но мисля че клапаните ще се отварят и без масло поне малко, и колата има мощност като запали макар че нещата се влошават като загрее. Изчерпах се от към идеи само бобината ми е съмнителна но засега не сам намерил друга да пробвам.

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1,8 НЕ ПАЛИ ????? ПОМОЩ!
Вземи бобина от приятел,става почти от всеки голф/пасат.
Термостата и датчици нямат общо,освен тоя американски модел да е по-различен от нашите де.
А това с повдигачите-клапаните ще се отворят,да и колата няма палене,само се усеща,че мотора върти някак по-леко поради липсата на компресия...
Термостата и датчици нямат общо,освен тоя американски модел да е по-различен от нашите де.
А това с повдигачите-клапаните ще се отворят,да и колата няма палене,само се усеща,че мотора върти някак по-леко поради липсата на компресия...
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали
Точно така ако не са пълни повдигачите върти много бързо все едно че няма компресия. Иначе сигурен ли си че свещите не са зацапани ? Също така е добре да бъдат изолирани и двете горива т.е. евентуално да се спре газта от бутилката и да пробваш само на бензин да запалваш. Дюзата под въздушния филтър пръска ли докато въртиш на стартер ? Копчето за бензин/газ наред ли е ? Да няма запушено гърне някъде ?
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали
По принцип при много газови уредби около един от кабелите на свещите се омотава един кабел, който подава сигнал към ключа бензин/газ за оборотите. Провери дали нещо не се е размотал този кабел. Трябва да има няколко навивки и да е фиксиран с изолирбанд.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали
По някога уж има искра,но е слаба.Направо пробвай с друга бобина.
Пробвай да спреш газта от бутилката,да не би случайно да пуска и двете горива,ако пък пробваш на газ,откачи бушона на бенз.помпа.Може някоя дюза да е останала отворена и да прави цялата мизерия.
Пробвай да спреш газта от бутилката,да не би случайно да пуска и двете горива,ако пък пробваш на газ,откачи бушона на бенз.помпа.Може някоя дюза да е останала отворена и да прави цялата мизерия.

Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали
Днес ходих в сервиз и пробвах с друга бобина и колата запали от раз. Явно искрата я била слаба. Най-вероятно комутатора е заминал. Сега се чудя какво да правя разбрах че оригиналните бобини са доста скъпи а китайските не изкарвали дълго. Няма ли възможност да се сложи външен комутатор като компромисен вариант ако бобината е здрава. Всякакви предложения и съвети от хора минали по този път ще са ми от полза. Благодаря на всички отзовали се.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали
Да като нищо дюзата на моното може да е останала отворена. Ако при откачено захранване на дюзата пръска ясна е работата.....
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали
Колега,при него не е моно.При американските изпълнения е с 4 дюзи.
Иначе вземаш една втора ръка за 30 кинта и това е.Аз си намерих на Беру със щампа 2006-та година от колега от форума и съм доволен.Преди това смених 3 телефункен от 92-93г. и все горяха,те са вече на по 20-21 години де,не мога да очаквам чудеса от тях

Иначе вземаш една втора ръка за 30 кинта и това е.Аз си намерих на Беру със щампа 2006-та година от колега от форума и съм доволен.Преди това смених 3 телефункен от 92-93г. и все горяха,те са вече на по 20-21 години де,не мога да очаквам чудеса от тях

-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали
Извинявам се много ! Незнаех, че са с 4 дюзи. 30 лв едната е добра цена ако е от това.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали
Да много рядко изпълнение 1.8 90 коня пълна инжекция
Но нека автора да каже дали е такъв де. 


Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали
Дюзите наистина са 4 и са свързани паралелно. До колкото знам впръскват по два пъти на работен цикъл.Тоест на всеки оборот на коляновия вал по веднъж.
Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали
Искам да попитам стават ли бобините от другите мотори 1,6 моно 2,0 115 и дали има шанс да сгреша при покупка на втора употреба бобина.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 100 госта