Голф 3 1,8 90 к.с. не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
zenpako
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 04 фев 2011 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: qmbol

Голф 3 1,8 90 к.с. не пали

Мнениеот zenpako » Нед 30 мар 2014 19:33


Здравейте, имам Американски голф3 1,8 90 коня с обикновена газова.Проблема който ме измъчва вече втори ден е, че колата работеше на място след което изгасна и от тогава не пали на стартер. Пробвах всичко което се сетих, но не установих нищо нередно. Проверих свещите дават искра(стори ми се малко слаба), със светодиод проверих датчика на хол на дистрибутора (светодиода премигва равномерно), проверих и сигнала от ECU-то към бобината (светодиода свети постоянно и премигва при въртене на стартер). Колата въобще на препалва нито на газ нито на бензин (дори пръсках бензин директно в колектора). При теглене пали, но не държи стабилни обороти и понякога прекъсва и гасне. Лампата на маслото премигваше при опит за палене(помислих си че не харесва маслото и се активира някаква защита)но го смених и се оправи засега лампата. Центровката на ангренажа е на белези. Прочетох доста теми по форуми но не намерих чак толкова сложен случай. Навсякъде се оказва проблемен комутатора бобината или датчика на хол, но при мен дава искра на свещите но, не знам дали е достатъчна. Според мен проблема е някъде по запалителната система. Моля помогнете в безизходица съм и не знам от какво да правя :icon_sad




Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Голф 3 1,8 НЕ ПАЛИ ????? ПОМОЩ!

Мнениеот anonym0us » Нед 30 мар 2014 20:05


Пробвай да откачиш буксата на температурният датчик, и тогава пробвай да запалиш! Ако запали, проблема е ясен, сменяш датчика! Ако не запали търси проблема другаде :c020


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 1,8 НЕ ПАЛИ ????? ПОМОЩ!

Мнениеот Iezekil » Нед 30 мар 2014 20:18


Щом си сигурен в делкото,пробвай с друга бобина и прегледай капачката и палеца,както и свещите.С бобината съм го ял,минах едни километри като трактор..
Може би единственото,което се сещам друго и така генерално е запушен катализатор,ако има такъв.
Инък в сферата на догадките има много предположения-някоя маса да липсва,клемореда нещо,повдигачите да не се пълнят с масло....


zenpako
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 04 фев 2011 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: qmbol

Re: Голф 3 1,8 НЕ ПАЛИ ????? ПОМОЩ!

Мнениеот zenpako » Нед 30 мар 2014 20:31


Пробвах с температурния датчик то има два там около термостата и двата ги откачах и пак не запали :banghead Капачката и останалите неща според мен са наред не сам усетил никакви признаци за проблем. Повдигачите не сам много наясно с тях но мисля че клапаните ще се отварят и без масло поне малко, и колата има мощност като запали макар че нещата се влошават като загрее. Изчерпах се от към идеи само бобината ми е съмнителна но засега не сам намерил друга да пробвам.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 1,8 НЕ ПАЛИ ????? ПОМОЩ!

Мнениеот Iezekil » Нед 30 мар 2014 20:37


Вземи бобина от приятел,става почти от всеки голф/пасат.
Термостата и датчици нямат общо,освен тоя американски модел да е по-различен от нашите де.
А това с повдигачите-клапаните ще се отворят,да и колата няма палене,само се усеща,че мотора върти някак по-леко поради липсата на компресия...


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали

Мнениеот javor_bg » Пон 31 мар 2014 10:32


Точно така ако не са пълни повдигачите върти много бързо все едно че няма компресия. Иначе сигурен ли си че свещите не са зацапани ? Също така е добре да бъдат изолирани и двете горива т.е. евентуално да се спре газта от бутилката и да пробваш само на бензин да запалваш. Дюзата под въздушния филтър пръска ли докато въртиш на стартер ? Копчето за бензин/газ наред ли е ? Да няма запушено гърне някъде ?


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали

Мнениеот javor_bg » Пон 31 мар 2014 10:38


По принцип при много газови уредби около един от кабелите на свещите се омотава един кабел, който подава сигнал към ключа бензин/газ за оборотите. Провери дали нещо не се е размотал този кабел. Трябва да има няколко навивки и да е фиксиран с изолирбанд.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали

Мнениеот Bai Sando » Пон 31 мар 2014 10:49


По някога уж има искра,но е слаба.Направо пробвай с друга бобина.
Пробвай да спреш газта от бутилката,да не би случайно да пуска и двете горива,ако пък пробваш на газ,откачи бушона на бенз.помпа.Може някоя дюза да е останала отворена и да прави цялата мизерия. :gruebel


zenpako
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 04 фев 2011 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: qmbol

Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали

Мнениеот zenpako » Пон 31 мар 2014 11:49


Днес ходих в сервиз и пробвах с друга бобина и колата запали от раз. Явно искрата я била слаба. Най-вероятно комутатора е заминал. Сега се чудя какво да правя разбрах че оригиналните бобини са доста скъпи а китайските не изкарвали дълго. Няма ли възможност да се сложи външен комутатор като компромисен вариант ако бобината е здрава. Всякакви предложения и съвети от хора минали по този път ще са ми от полза. Благодаря на всички отзовали се.


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали

Мнениеот javor_bg » Пон 31 мар 2014 11:50


Да като нищо дюзата на моното може да е останала отворена. Ако при откачено захранване на дюзата пръска ясна е работата.....


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали

Мнениеот Bai Sando » Пон 31 мар 2014 11:53


Колега,при него не е моно.При американските изпълнения е с 4 дюзи. :wink
Иначе вземаш една втора ръка за 30 кинта и това е.Аз си намерих на Беру със щампа 2006-та година от колега от форума и съм доволен.Преди това смених 3 телефункен от 92-93г. и все горяха,те са вече на по 20-21 години де,не мога да очаквам чудеса от тях :th_up


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали

Мнениеот javor_bg » Пон 31 мар 2014 12:00


Извинявам се много ! Незнаех, че са с 4 дюзи. 30 лв едната е добра цена ако е от това.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали

Мнениеот Bai Sando » Пон 31 мар 2014 12:03


Да много рядко изпълнение 1.8 90 коня пълна инжекция :smile Но нека автора да каже дали е такъв де. :biggrin


zenpako
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 04 фев 2011 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: qmbol

Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали

Мнениеот zenpako » Пон 31 мар 2014 15:13


Дюзите наистина са 4 и са свързани паралелно. До колкото знам впръскват по два пъти на работен цикъл.Тоест на всеки оборот на коляновия вал по веднъж.


zenpako
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 04 фев 2011 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: qmbol

Re: Голф 3 1,8 90 к.с. не пали

Мнениеот zenpako » Пон 31 мар 2014 15:57


Искам да попитам стават ли бобините от другите мотори 1,6 моно 2,0 115 и дали има шанс да сгреша при покупка на втора употреба бобина.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 94 госта