Падат ми оборотите и сами се вдигат

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ivonko
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Падат ми оборотите и сами се вдигат

Мнениеот ivonko » Сря 03 яну 2007 22:13


Колеги, изчетох доста теми и да си призная малко се обърках... Става въпрос за Г3 ABF 16v 2000 . Значи колицата си пали без проблем в студено и топло време(бензин). Проблема идва като започне да загрява - някъде 30 - 40 градуса. Поне така мисля, стрелката на температурата е някъде м/у втората и третата чертичка. Като изфорсирам леко ми падат оборотите на 200 - 250 и аха да изгастне и се вдига до 850. Доста неприятно. Като загрее до 60 - 70 градуса няма проблем, държи си 800 оборота и не пада под тях. Имам и газова уредба - обикновенна - така взех колата, но задължително паля на бензин и когато загрее прехвърлям на гас. Компютъра го гледаха, казаха че не трупа грешки, защото му бил прекъснат постоянният плюс и при изключване от контакт се нулирал. Четох доста теми за разни там стъпкови моторчета, платки при дросела, и т.н. но се обърках и не знам какво да направя. А и не намерих тема за този мотор - да се държи така.
От доста време посещавам този форум, за съжаление не мога да давам компетентни мнения, единствено мога да черпя по бира като стана член, само да ми олекне малко работата и да откриете сезона разбира се.
Аре със здраве.




Потребителски аватар
s5501na
Мнения: 856
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Г2

Мнениеот s5501na » Сря 03 яну 2007 22:42


Колега решението е-ОТИВАШ В-"GAZ DOCTORS" намира се на нов обелски път близо до лукоила/това е пътя които продължава през ломско и завиваш в ляво за практикер/
Дано да съм ти полезен при мен това ми помогна!!!
Успех!


Потребителски аватар
ivonko
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivonko » Сря 03 яну 2007 23:35


Непременно ще отида, ама мислиш ли че това е свързано с газовата? Колата се държи така на бензин, не знам дали ще прави същите номера ако я запаля на гас и чакам да загрее до 30 гр.?!?


Потребителски аватар
swatkat
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swatkat » Чет 04 яну 2007 4:04


Братле дано не пророкувам, пепел ми на устата, но ако не е от това ,което ти казва колегата s5501na има вероятност да имаш същият проблем като моя с дросел и т.н. дълга история. Успех ако се оправи писни от кое е при теб. мерси предварително


Burka
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 01 яну 2007 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Burka » Пет 05 яну 2007 14:00


Здравейте! Аз карам Голф 2 1989г и имам същия проблем с оборотите, но за разлика от колегата аз нямам газова. Какво да правя, хора? :cry:


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пет 05 яну 2007 19:48


Към колегата с ABF-а :arrow: Как ти е ламбда сондата, стара ли е нова ли е сменял ли си я?


Потребителски аватар
ivonko
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivonko » Съб 06 яну 2007 19:44


DOHC написа:Към колегата с ABF-а :arrow: Как ти е ламбда сондата, стара ли е нова ли е сменял ли си я?


До колкото знам сондата е стара. Катализатора го няма, на негово място има тръба със заварена гайка в която е завита ламбдата. На газ го пробвах, това с мененето на оборотите не го прави.


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пон 08 яну 2007 19:53


Добре... и друго нещо да попитам, когато започнат да ти играят оборотите пробвал ли си да я изфорсираш (не много - до 3000-4000 оборота)? Пробвай и кажи дали има разлика.


Потребителски аватар
ivonko
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivonko » Пон 08 яну 2007 20:29


Значи какво беше какво стана.... Направих си един интерфейс OBD/OBD2 to RS232, свалих си VAG-COM... Имаше доста грешки, изчистих ги и колата се оправи. Ако не си внушавам, май доста се подобри работата на двигателя. Мерси на всички които помогнаха.
Аре безаварийна и със здраве.

може :lock: .....


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 17 авг 2007 15:18


Burka написа:Здравейте! Аз карам Голф 2 1989г и имам същия проблем с оборотите,

Бурка, кажи, моля, какъв е мотора?
Първите 2 или 3 букви от "мотор №..." на големия талон.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 56 госта