
голф 3, 1.4 моно инжекция, 92 г. Нямам обороти
голф 3, 1.4 моно инжекция, 92 г. Нямам обороти
Здравейте, искам да попитам някои от вас знаели как да си реша проблема, колата е голф 3, 1.4 моно инжекция, 92 година.Случаят е следния, паля и обороти нямам никакви, в момента в които запаля и колата гасне, трябва постоянно да подавам газ за да не угасне. 

- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Нямам обороти, голф 3
Аз съм за стъпково моторче!
Re: Нямам обороти, голф 3
и аз за него си мисля, но не съм сигурен и искам да чуя и вашите мнения, също така сменях и бензинова помпа понеже моята не работеше, но със същата като моята само че втора ръка си я купих 

- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Нямам обороти, голф 3
Дори и да е втора ръка, пробвай е, изкарай входящият маркуч, към моното и виж, какъв дебит прави. Начини за проверка много. Има писано, дори аз съм писал в една тема, как се проверява налягането с манометър
със снимков материал. Може и регулатора за налягане да е заминал 


Re: Нямам обороти, голф 3
дебитът ми се струва, че е нормален.Когато развия входящия маркуч пръска здраво гориво..
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Нямам обороти, голф 3
Регулаторът провери също ! Той се намира в самото моно. След това пробвай и със стъпковият мотор 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нямам обороти, голф 3
Боц едно vag-com-че да каже какво я мъчи. Може да е TPS, може да е и стъпково моторче, може и температурен датчик на анфтирза. Ако с поддържане на педала на газта колата работи нормално и си се форсира добре, значи не е нито помпа, нито горивен регулатор.


Re: Нямам обороти, голф 3
С поддържане на педала на газта колата работи и се форсира,но като си отлепя крака от педала на газта угасва веднага...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нямам обороти, голф 3
Ами значи я прочети какво ще ти каже - или стъпков мотор или TPS или темп. датчик.


- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Нямам обороти, голф 3
Стъпковия мотор не е задължително да го сменяш.Първо може да пробваш с почистване с кореселин.
Re: голф 3, 1.4 моно инжекция, 92 г. Нямам обороти
А след почистването с кореселин трябва ли да смажа отново подвижните части?Защото гледам, че имаха смазка отпреди 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3, 1.4 моно инжекция, 92 г. Нямам обороти
То е нужно да почистиш само механичния контакт отпред, където е датчика за пуснат педал на газта (вътре в гуменото маншонче), вътре в самия мотор има още един контакт между две пластини и метализирана част на едното зъбно колело, ама самите зъбни колела не е нужно да ги миеш.


- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: голф 3, 1.4 моно инжекция, 92 г. Нямам обороти
И температурния датчик провери 

Re: голф 3, 1.4 моно инжекция, 92 г. Нямам обороти
Смених стъпковия мотор с нов, така де втора ръка е, но сега оборотите на празен ход се качват до 4000 и след 40-50 секунди падат до 900-800 и угасва....
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3, 1.4 моно инжекция, 92 г. Нямам обороти
Както вече написах, започни с диагностика, иначе има да сменяш части на ред, докато уцелиш какво и има по метода на изключването.В момента няма как да знаеш дали си взел още един не работещ мотор или проблема не е бил там и пак си в задънена улица. По повод мотора, те са различни на различните двигатели и трябва да гледаш този, който взимаш, да е със същия парт номер като твоя (без значение, че на вид и като брой пинове отговаря, имат разлики).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 101 госта