Реших да попитам тук във форума имате ли информация колко мм е дебела ламарината при пасата б3-ката. Въпроса ми е свързан с това просто за да разбера дали е по-бавно гниещ пасата от някои други коли (например сеат толедо, опел и др.) Питам и горе долу след коя година мога да очаквам тотално гниене на прагове, вежди и подкалници! Благодаря предварително. В момента пасата е 21 годишен в добро състояние е (поне за сега от към купето говорим). Нека коментираме устойчивостта на колите ни като цяло от към корозия и методите за предпазване от корозия в тази тема. Като например мазане със смола, "боди" и други препарати на пода за изолиране от водата и съответно за предотвратяване на ръждата по пода подкалниците и др. части от купето. Дали изобщо си заслужава тази инвестиция имайки предвит възрастта на колата >20 години. Аз лично мисля лятото да правя такива подобрения относно купето за да го предпазя!! все пак имам намерение да я карам още доста, как например има лади, жигулита, и москвичи, по 30 години и горница и още се движат по БГ улиците. Все пак немците правят качествени автомобили по онова време не би трябвало да са пестели от материали и средства (дебелината на ламарината). Малко сложно го обясних, дано сте ми разбрали мисълта.
