Колеги за сега има прогрес по въпроса с термостата. Ония ден ходих до ауто 1 и си взех термостат BEHR 1.087.88.300 и едно пластмасово коляно.Термостата приличаше на този(сори ама забравих да направя снимки) :
Тези които имат старо коляно пробито от иглата на термостата могат да го използват него, само се чупи цялата част къдедо седи иглата.
Ако искате можете да си вземете и коляно за двигател АЕА, то няма такава простотия.
Оказа сеобаче че диаметъра на термостата ми е по малък отколкото трябва - 48мм а трябва да е поне 54мм , (но в ауто 1 само такъв имаше) за това се наложи да подложа шайба от тънка ламарина с диаметър 54мм, за да поддържа термостата. Самия термостат има уплътнение коети се слага отстрани на него- сложих го и него. Поставих го на колата и тръгнах да слагам коляното. Оказа се че този пластмасов праг на който се слага гумения пръстен за уплътнение опира в уплътнението на термостата, за това се наложи да го намаля на височина на половина. Сложих коляното затегнах го и всичко заспа. От два дена следя термостата как се държи и всичко е на шест (да чукна на дърво) За няма и 5 мин. заковава на 90 и немърда.
Ако някой реши да се пробва и той мога да помогна ако иска

, но му препоръчвам да си вземе термостат с диаметър 54мм, за да избегне слагането на шаиба под него.
Равносметката е 14.70лв за термостата , 5.30лв за коляното и около 1 час приятно занимание.
