Дизел=Олио

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 06 яну 2007 19:15


Този нагревател кое ще нагрява - резервоара, или тръбопроводите ?




gassmailno
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 30 май 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gassmailno » Съб 06 яну 2007 19:33


Здравей julich
Само с това няма да стане защото не може да зегрее добре олиото.
За най евтино и достъпно можеш да си направиш сам топлообменник.
Използвай топлообменник като този на голф3 дизел,пасат,голф3 с 2литров бензин и още други които вече не си спомням,който е монтиран на масления филтър за охлаждане на маслото.Аз демонтирах такъв и имаш2 възможности.
1.Заваряват ти два щуцера на топлообменника и го ползваш отделно от филтъра и основата,подгрявайки го с антифриза естествено.
2.Смъкваш цялата основа с топлообменника и тръбата отдолу за филтъра.На мястото на масления филтър слагаш горивен от Тойота но от бус мисля, не съм сигурен но можеш да пробваш кой се завива отдолу без проблем.Има само 1 проблем и той е как ще затвориш отвора на основата,защото вече там няма блок.Решения много и ти си избираш кой е най удачен за теб.
Относно карането с олио има много неща които зависят от помпата,системата и други неща,така че прочети кое е най удачно за твоя мотор да не се чудиш защо така стана,ама нали там пишеше че можело с олио и др.подобни.Най добрата температура за олиото е над 70 градуса за да нямаш грижи.УСПЕХ :drunk


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Съб 06 яну 2007 23:00


За загряване на олиото няма ли да стане един по-голям изпарител от АГУ? :roll: Дойде ми на идея просто... :) , не може ли от едното място нормално да си минава охл.течност а от другата вместо газта да минава олиото? Дали ще го загрява достатъчно? Или поне да се използва за допълнително нагряване, ако например в резервоара за олио има още някакъв нагревател...
Разсъжедения просто... :roll: "олио-капацитетите" да се изскажат :lol:


gassmailno
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 30 май 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

олио

Мнениеот gassmailno » Нед 07 яну 2007 23:14


То проблема не е в големината на изпарителя а в контактната повърхност между загрявания флуид и загряващата течност.Много от топлообменниците изглеждат малки а всъщноста са а голяма контактна повърхност.Проблема с олиото в резервоара е само под 10 градуса защото се сгъстява и трудно върви през маркучите,но иначе няма смисъл от подгряване на резервоара.За нашите географски ширини е задължително,естествено.Иначе за лятото и една туба е достатъчна.Който се интересува много от това има много неща в нета и там пише по въпроса от А до Я.


Компрекс
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Компрекс » Пон 05 ное 2007 22:33


Споменавате, че не става за всеки двг. Какви са критериите? За голф 3 1.9 тди 90 к.с. може ли олио?


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Вто 06 ное 2007 10:29


Абе при цена на олиото над 2 лв. какво значение има?


Компрекс
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Компрекс » Вто 06 ное 2007 20:22


Петролът рано или късно ще свърши. Тогава на какво дядоваму ще караш? И ако не ти е интересно, не пиши :dummy:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 ное 2007 20:27


meltin написа:Абе при цена на олиото над 2 лв. какво значение има?

Ми кактно е тръгнало в края на 2008 цената на нафтат ще е 3 лв.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 06 ное 2007 21:17


Не се лъжете с олио, после ще ви боли глава.
Има БиоДизел има и доста други търговски марки, които ползват чрез фракционна дестилация органични фосили за приозводство на гориво, но никъде няма да намерите сериозен производител на автомобили или сериозна фирма за био-горива, които да ви кажат, че можете да наливате директно олио.
Моята кака като пържи нещо ми казва кое олио е добро и кое не и ми изнася лекции за качество на поведението на флуида в тигана, а за двигател не искам и да мисля, дори и на майтап.
Митове много, ентисиазъм много, после и кахъри - ама много!
Който с какавото иска да кара, не правя реклама на нищо.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 06 ное 2007 21:32


маина много си далеч от истината само ще спомена че целия транспорт на летището вьв франкфуркт е с ОЛИО . за това как да подкараш на олио мога да напиша книга :lol:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 06 ное 2007 21:40


kombito-tdi написа:маина много си далеч от истината само ще спомена че целия транспорт на летището вьв франкфуркт е с ОЛИО . за това как да подкараш на олио мога да напиша книга :lol:

Ами, майна, що не напишеш книга, като можеш, и да ни осветлиш всички с напредничавите си и иновационни идеи как се кара high-diesel-performance engine с говна (олио).
Те Audi за втора година печелят Льо Ман, ама аз откъде да знам, че карат на олио, а не с високо-технологочно дизелово гориво, което е отнело на Shell години и милиони евро за разработка?
Кажи, да чуем (видим) и ние, простаците, майна!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 ное 2007 21:42


Потвърждавам.За над kombito_tdi ауспуха си мирише сладко на мекички.Ама тва което споменава да каже е че не зима кво да е олио ,а и след тва му прай разни магий :lol:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 06 ное 2007 22:19


kam_tod написа:Кажи, да чуем (видим) и ние, простаците, майна!

През 1897г. Рудолф Дизел - немски изобрeтател, конструирал това, което днес познаваме като дизелов двигател, така че да работи с растително олио.
В 1912г. Рудолф Дизел заявява:"Дизеловият двигател може да бъде захранван с растително олио и би помогнал значително в развитието на селското стопанство на страните, които го използват".
Той също предрекъл че,"Употребата на растително олио като гориво за двигатели може да изглежда незначително днес, но с течение на времето такова олио може да стане толкова важно, колкото петрола и въглищата в днешно време".
А това време е сега.

Е ВЕЧЕ СИ СВЕТНАТ МАИНА :idea: :don't worry


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 ное 2007 22:21


Той в общи линий чичко Дизел го е направил тоз мотор и тогава е тръгнал да търси гориво и се е получило двигателче дето върви с секви манджи.Трябва само малко пригаждане ,ама то и на бензина да тръгне на газ си иска газова :wink:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 06 ное 2007 22:43


kombito-tdi написа:
kam_tod написа:Кажи, да чуем (видим) и ние, простаците, майна!

През 1897г. Рудолф Дизел - немски изобрeтател, конструирал това, което днес познаваме като дизелов двигател, така че да работи с растително олио.
В 1912г. Рудолф Дизел заявява:"Дизеловият двигател може да бъде захранван с растително олио и би помогнал значително в развитието на селското стопанство на страните, които го използват".
Той също предрекъл че,"Употребата на растително олио като гориво за двигатели може да изглежда незначително днес, но с течение на времето такова олио може да стане толкова важно, колкото петрола и въглищата в днешно време".
А това време е сега.

Е ВЕЧЕ СИ СВЕТНАТ МАИНА :idea: :don't worry

Абе що не светнеш и екипа на Audi и Shell, дето се мъчат на Льо Ман втора година вече, бе майна?
Те ако знаеха какво е написал хер Рудолф Дизел, както ти знаеш, нямаше толкова да се потят да подобряват и двигателя, и горивото, бе майна!
Ще взема да й кажа и на мойта вече да не готви с олио, ами с нафта, сигурно по-убави ще станат пържолките!
Айде стига глупости, ако карате Фордче 1.6 дизел атмосферка, дето тала или иначе няма значение какво му спивате е едно на ръка, ама ако си говорим за сериозни технологии, става друго.
Не мога да повярвам, че такова 'алтернативно' 'гориво' се дискутира сериозно. Ама както казват хората, никога не е късно да надебелееш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 57 госта