Дизел=Олио
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 30 май 2006 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Здравей julich
Само с това няма да стане защото не може да зегрее добре олиото.
За най евтино и достъпно можеш да си направиш сам топлообменник.
Използвай топлообменник като този на голф3 дизел,пасат,голф3 с 2литров бензин и още други които вече не си спомням,който е монтиран на масления филтър за охлаждане на маслото.Аз демонтирах такъв и имаш2 възможности.
1.Заваряват ти два щуцера на топлообменника и го ползваш отделно от филтъра и основата,подгрявайки го с антифриза естествено.
2.Смъкваш цялата основа с топлообменника и тръбата отдолу за филтъра.На мястото на масления филтър слагаш горивен от Тойота но от бус мисля, не съм сигурен но можеш да пробваш кой се завива отдолу без проблем.Има само 1 проблем и той е как ще затвориш отвора на основата,защото вече там няма блок.Решения много и ти си избираш кой е най удачен за теб.
Относно карането с олио има много неща които зависят от помпата,системата и други неща,така че прочети кое е най удачно за твоя мотор да не се чудиш защо така стана,ама нали там пишеше че можело с олио и др.подобни.Най добрата температура за олиото е над 70 градуса за да нямаш грижи.УСПЕХ
Само с това няма да стане защото не може да зегрее добре олиото.
За най евтино и достъпно можеш да си направиш сам топлообменник.
Използвай топлообменник като този на голф3 дизел,пасат,голф3 с 2литров бензин и още други които вече не си спомням,който е монтиран на масления филтър за охлаждане на маслото.Аз демонтирах такъв и имаш2 възможности.
1.Заваряват ти два щуцера на топлообменника и го ползваш отделно от филтъра и основата,подгрявайки го с антифриза естествено.
2.Смъкваш цялата основа с топлообменника и тръбата отдолу за филтъра.На мястото на масления филтър слагаш горивен от Тойота но от бус мисля, не съм сигурен но можеш да пробваш кой се завива отдолу без проблем.Има само 1 проблем и той е как ще затвориш отвора на основата,защото вече там няма блок.Решения много и ти си избираш кой е най удачен за теб.
Относно карането с олио има много неща които зависят от помпата,системата и други неща,така че прочети кое е най удачно за твоя мотор да не се чудиш защо така стана,ама нали там пишеше че можело с олио и др.подобни.Най добрата температура за олиото е над 70 градуса за да нямаш грижи.УСПЕХ

- digigi
- Мнения: 192
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
- Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
- Двигател: 2019
- Местоположение: Варна-->London
За загряване на олиото няма ли да стане един по-голям изпарител от АГУ?
Дойде ми на идея просто...
, не може ли от едното място нормално да си минава охл.течност а от другата вместо газта да минава олиото? Дали ще го загрява достатъчно? Или поне да се използва за допълнително нагряване, ако например в резервоара за олио има още някакъв нагревател...
Разсъжедения просто...
"олио-капацитетите" да се изскажат 


Разсъжедения просто...


-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 30 май 2006 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
олио
То проблема не е в големината на изпарителя а в контактната повърхност между загрявания флуид и загряващата течност.Много от топлообменниците изглеждат малки а всъщноста са а голяма контактна повърхност.Проблема с олиото в резервоара е само под 10 градуса защото се сгъстява и трудно върви през маркучите,но иначе няма смисъл от подгряване на резервоара.За нашите географски ширини е задължително,естествено.Иначе за лятото и една туба е достатъчна.Който се интересува много от това има много неща в нета и там пише по въпроса от А до Я.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не се лъжете с олио, после ще ви боли глава.
Има БиоДизел има и доста други търговски марки, които ползват чрез фракционна дестилация органични фосили за приозводство на гориво, но никъде няма да намерите сериозен производител на автомобили или сериозна фирма за био-горива, които да ви кажат, че можете да наливате директно олио.
Моята кака като пържи нещо ми казва кое олио е добро и кое не и ми изнася лекции за качество на поведението на флуида в тигана, а за двигател не искам и да мисля, дори и на майтап.
Митове много, ентисиазъм много, после и кахъри - ама много!
Който с какавото иска да кара, не правя реклама на нищо.
Има БиоДизел има и доста други търговски марки, които ползват чрез фракционна дестилация органични фосили за приозводство на гориво, но никъде няма да намерите сериозен производител на автомобили или сериозна фирма за био-горива, които да ви кажат, че можете да наливате директно олио.
Моята кака като пържи нещо ми казва кое олио е добро и кое не и ми изнася лекции за качество на поведението на флуида в тигана, а за двигател не искам и да мисля, дори и на майтап.
Митове много, ентисиазъм много, после и кахъри - ама много!
Който с какавото иска да кара, не правя реклама на нищо.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
kombito-tdi написа:маина много си далеч от истината само ще спомена че целия транспорт на летището вьв франкфуркт е с ОЛИО . за това как да подкараш на олио мога да напиша книга
Ами, майна, що не напишеш книга, като можеш, и да ни осветлиш всички с напредничавите си и иновационни идеи как се кара high-diesel-performance engine с говна (олио).
Те Audi за втора година печелят Льо Ман, ама аз откъде да знам, че карат на олио, а не с високо-технологочно дизелово гориво, което е отнело на Shell години и милиони евро за разработка?
Кажи, да чуем (видим) и ние, простаците, майна!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
kam_tod написа:Кажи, да чуем (видим) и ние, простаците, майна!
През 1897г. Рудолф Дизел - немски изобрeтател, конструирал това, което днес познаваме като дизелов двигател, така че да работи с растително олио.
В 1912г. Рудолф Дизел заявява:"Дизеловият двигател може да бъде захранван с растително олио и би помогнал значително в развитието на селското стопанство на страните, които го използват".
Той също предрекъл че,"Употребата на растително олио като гориво за двигатели може да изглежда незначително днес, но с течение на времето такова олио може да стане толкова важно, колкото петрола и въглищата в днешно време".
А това време е сега.
Е ВЕЧЕ СИ СВЕТНАТ МАИНА


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
kombito-tdi написа:kam_tod написа:Кажи, да чуем (видим) и ние, простаците, майна!
През 1897г. Рудолф Дизел - немски изобрeтател, конструирал това, което днес познаваме като дизелов двигател, така че да работи с растително олио.
В 1912г. Рудолф Дизел заявява:"Дизеловият двигател може да бъде захранван с растително олио и би помогнал значително в развитието на селското стопанство на страните, които го използват".
Той също предрекъл че,"Употребата на растително олио като гориво за двигатели може да изглежда незначително днес, но с течение на времето такова олио може да стане толкова важно, колкото петрола и въглищата в днешно време".
А това време е сега.
Е ВЕЧЕ СИ СВЕТНАТ МАИНА![]()
Абе що не светнеш и екипа на Audi и Shell, дето се мъчат на Льо Ман втора година вече, бе майна?
Те ако знаеха какво е написал хер Рудолф Дизел, както ти знаеш, нямаше толкова да се потят да подобряват и двигателя, и горивото, бе майна!
Ще взема да й кажа и на мойта вече да не готви с олио, ами с нафта, сигурно по-убави ще станат пържолките!
Айде стига глупости, ако карате Фордче 1.6 дизел атмосферка, дето тала или иначе няма значение какво му спивате е едно на ръка, ама ако си говорим за сериозни технологии, става друго.
Не мога да повярвам, че такова 'алтернативно' 'гориво' се дискутира сериозно. Ама както казват хората, никога не е късно да надебелееш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта