PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
stoyan0304
Мнения: 516
Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот stoyan0304 » Пет 11 апр 2014 12:52


колеги вие направо убихте желанието на човека за покупка на автомобил! Аз не знам нищо за тези двигатели и модели но само споделям мнение :biggrin




Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот plamikcho » Пет 11 апр 2014 12:55


xploda написа:...


Да, ПД е, но е по-прост и надежден и няма проблемите на 2.0. Данък 150 лв, едно чипче и газ :th_up Друга далавера не знам дали има.

ПП. Е сега пък убили :mhihi Да е информиран човека, ако се хване на хорото - да знае какво го чака.


dkdimitrov
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 19 фев 2014 15:46
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот dkdimitrov » Пет 11 апр 2014 15:03


Колеги.. незнам, но наистина ми се доплака като чета :cry
Общо взето излиза, че трябва да се откажа от дизелово Passat-че..

Ето какво имам предвид:
Screen Shot 2014-04-11 at 3.55.40 PM.png
Модификации на B6


Според написаното - Имам само 1 избор за мотор който да не е PD - а този мотор ако трябва да съм откровен, досега не съм го засичал - а ако го засека - или няма да е автомат, или няма да е в приличен вид.. нито прилично обурудване ;( та ето затова ми се плаче.

Лично аз се надявам ситуацията да зависи от начина на поддържане и от читавостта на колата.. предполагам, че и вие ще се съгласите, че дори и да взема читав 1.9 - никой не гарантира, че след месец няма да сменя турбина, глава.. инжектор.. или нещо друго главозамайващо..

Просто се надявах някой който има този мотор да си сподели мнението.. но явно няма много такива колеги тук :gruebel

Поздрави


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот tdi fen » Пет 11 апр 2014 15:28


при автомобила втора употреба всичко е на късмет 2.0 tdi не най-удачния избор но ако си решил можеш да изключиш дюзите и главата като им провериш номерата да вземеш от читавите


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот xploda » Пет 11 апр 2014 15:52


dkdimitrov написа:Колеги.. незнам, но наистина ми се доплака като чета :cry


Няма да се пУашиш копеУе :mhihi

dkdimitrov написа:Според написаното - Имам само 1 избор за мотор който да не е PD


Не, няколко са. Всички мотори с 4 символа са CR и не с PD, а с пиезоелектрически инжектори. Не, че и PD-то не е с пиезоелектрически елемент, но там имаш помпа и дюза в едно. При тези новите CR-и, дюзата ти е чиста дюза, като вместо соленоид се ползва пиезокристал. Впръскването става по-презизно, двигателя по-безшумен, по-икономичен е(до 20% на хартия) и т.н. Но, както виждаш всички са след 2008-а т.е. скъпички.

dkdimitrov написа:дори и да взема читав 1.9 - никой не гарантира, че след месец няма да сменя турбина, глава.. инжектор.. или нещо друго главозамайващо..


Те на новите едва гарантират, ти искаш на употребяван :mhihi Турбината ти е най-малкия проблем. Ново CHRA с монтаж, демонтаж на старата ти турбина, баланс и т.н. ти е 700лв. в София и реално имаш ново турбо. Вече за глава и PD инжектор не знам, но може да се подсигуриш, като ги ревизираш/прегледаш в съответните сервизи, задължително преди всякакви интервенции за покачване на мощността.

dkdimitrov написа:Просто се надявах някой който има този мотор да си сподели мнението.. но явно няма много такива колеги тук :gruebel


plamikcho сподели много подходящо за теб мнение. 105-чката с чип е 136 коня на хартия и вървиш горе-долу колкото 2.0 140к.с. Ако сложиш един кулер, филтър или някакво къстъм CAI и една генерация още повече коне и ще разтовариш и колата доста, че с чист чип реално качваш само налягането на турбината, а така ще може и да диша и издиша подобаващо.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот DaDiablo » Пет 11 апр 2014 16:04


Както беше написано преди, ти ако се вслушаш в мненията на всички тук, никога няма да си купиш кола. Всеки казва какво е чул от колега на братовчед му, който имал такава кола. Всеки изказва мнение, което не е добил от опит, ами от ей такива теми.

Поне половината форум е на мнение, че няма по-здрава и добра и "сложи произволна дума тук" от голф 2 ... ти ги питаш за такъв пасат.

Отиди, виж я колата, качи се, покарай я, провери я с диагностика и с някой доверен майстор и ако е ОК - купувай я.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот tdi fen » Пет 11 апр 2014 16:18


пукната глава се хваща трудно,а нова струва над 4000лв без гарнитура,болтове и работа дефектните глави са с номера V125,V130,V320,V330


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот plamikcho » Пет 11 апр 2014 16:35


С "лек" чип мотор BLS 2007 г да кажем на 300000 км изкара 330 Нм и 143 кс. :smile Така че, ако се намери читав екземпляр с DSG, защо не :question :th_up


Потребителски аватар
nvrmnd
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 04 дек 2011 9:03
Автомобил: Golf MK5
Двигател: 1.6 FSI BLF
Местоположение: София/Пловдив

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот nvrmnd » Пет 11 апр 2014 18:26


stella0550 написа:И сега какво ? Тоя Пловдивския и аз мислех да ходя даго гедам.
А какво мислите за бензинов мотор и монтаж на газова уредба ето и няколко предложения за коментари:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11396773966259784&f1=details&slink=66yust
или този
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11396619722836172&f1=details&slink=66yust


Само да вметна, тези 2-та са една и съща кола :exclaim :exclaim :exclaim

:icon_lol


Вълчан
Мнения: 880
Регистриран на: Нед 17 мар 2013 20:11
Автомобил: Mazda 5
Двигател:

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот Вълчан » Пет 11 апр 2014 18:49


В смисъл че са бели ли....или като подръжка и вървеж.... :gruebel


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот StS » Пет 11 апр 2014 19:31


Не разбирам какво им харесвате на тези Пасати, какви плюсове имат че да се предпочетат? Разбирам че са скъпи , разбирам че поддръжка и обслужване струват един кашон с пари, не са икономични.... А на всичкото отгоре надеждността клони към 0, сравнено с Г2-3 и т.н
Що за производител - да пусне блокове който се пукат, и то с хиляди...
Просто анализ за дизела , при бензинките са по-добре нещата но пък ги няма толкова.

Колега помисли внимателно защото после е лошо. Може да е същия клас кола но да помислиш за друга марка...


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 950
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот ssssl » Пет 11 апр 2014 20:28


DaDiablo написа:Както беше написано преди, ти ако се вслушаш в мненията на всички тук, никога няма да си купиш кола. Всеки казва какво е чул от колега на братовчед му, който имал такава кола. Всеки изказва мнение, което не е добил от опит, ами от ей такива теми.

Поне половината форум е на мнение, че няма по-здрава и добра и "сложи произволна дума тук" от голф 2 ... ти ги питаш за такъв пасат.

Отиди, виж я колата, качи се, покарай я, провери я с диагностика и с някой доверен майстор и ако е ОК - купувай я.

:th_up Взе ми буквите от клавиатурата :smile


Потребителски аватар
Steels
Мнения: 418
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Arteon SB 280hp
Двигател: DNFE
Местоположение: Бургас/София

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот Steels » Съб 12 апр 2014 8:21


Лично мое мнение. Карам такъв пасат. Сменил съм всичко - помпа и дюзи гаранционно, за сега главата няма проблем. Поне каквото съм прочел в чуждестранни форуми 2.0 при пасат не пукат глави или поне няма инфо за BKP мотора. Моята помпа е заменена от новият модел със зъбни колела няма я веригата и колата сега работи много по-добре. Ако ще купуваш 2.0 и е BKP договаряй на хубава цена, сменяй помпата за едни 500 600 лв и си карай колата. Налял съм много пари в тая кола но удоволствието от 2.0 и по-голямо купе до някъде съм склонен да оправдая разходите.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот DaDiablo » Съб 12 апр 2014 11:01


DaDiablo написа:Поне половината форум е на мнение, че няма по-здрава и добра и "сложи произволна дума тук" от голф 2 ... ти ги питаш за такъв пасат.

StS написа:Не разбирам какво им харесвате на тези Пасати, какви плюсове имат че да се предпочетат? Разбирам че са скъпи , разбирам че поддръжка и обслужване струват един кашон с пари, не са икономични.... А на всичкото отгоре надеждността клони към 0, сравнено с Г2-3 и т.н
Що за производител - да пусне блокове който се пукат, и то с хиляди...
Просто анализ за дизела , при бензинките са по-добре нещата но пък ги няма толкова.

Колега помисли внимателно защото после е лошо. Може да е същия клас кола но да помислиш за друга марка...


:screwy


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: PASSAT B6 - 2006-2008 - Съвет за покупка!

Мнениеот tdi fen » Съб 12 апр 2014 12:16


не съм съгласен нова кола за 12-15 хиляди и за една две години с ремонти да я купиш още един път по-добре да я засилиш в някое дере факт е,че мобиле и карс са пълни с такива пасати които се продават защото собствениците са разбрали примерно че главата е пукната и не им се наливат 5000 лв за нова аз познавам хора които ако трябва да дадат 1000-1500 лв за смяна на примерно разбит маховик направо продават колата така че повечето са ми ясни в какво състояние са



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта