За всички ,които не ми вярват мога да им дам колата да я покарат.Единствено по-нисък разход се постига със 100 октана бензин спрямо газ на моята кола,но заради проблемен дебитомер при по-студено време колата се дави на бензин.Затова и разхода ми е такъв.Ако го сменя разхода на газ едва ли ще падне,а на бензин с близо 1л.От там идва разликата :D Иначе отдавна знам,че газта не е голяма работа,но в моят случей с дебитомера е така. Това го казвам на база сравнение с други познати с този двигател.Техните горят 11.5-12 бензин и 13/14 газ,моята бензин/газ без разлика но с проблемна работа в студено време на бензин(при пълна газ само).
Относно дилемата с редуктора...вържи го паралелно,защото някой изпарители стават тапи и парното изчезва.Под тапа имам предвид,че вътре не всички отвори са на 16/19 :D
Фобос 1 или Фобос 4
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Първите стъпки на подготовката за поставяне на газов инжекцион са вече направени. Направих диагностика на двигателя с кабел и се оказа без забележки, същото заключи и монтьора, смених горивен филтър, ще търся да почистя цедката на бензиновата помпа и след това ще налея добавка на Лики Моли за бензин.
Купих си Ваг Ком кабел, който ще бъде леко преработен да става и за газов инжекцион
Купих си Ваг Ком кабел, който ще бъде леко преработен да става и за газов инжекцион

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Фобоса не искаха ли "техен" си кабел ?
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
На компютър имам и софтуера на Фобос, и VAG-COM - всяка от програмите върви с драйвера, сложен при инсталацията на другата. Сякаш ще да е прав колега, че ще стават взаимозаменяеми нещата, въпроса е с физическият преход - ако той се направи "културно" - би трябвало да няма проблем.
Кабелите ми са тези - FOBOS и VAG-COM HEX-USB+CAN, ако има някакво значение.
Кабелите ми са тези - FOBOS и VAG-COM HEX-USB+CAN, ако има някакво значение.
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Няма такова нещо "техен" си кабел...
Всичко е на основата на добрия, стар и добре познат на компютърджиите СОМ кабел с RS 232 контролер, на същия принцип е и Ваг ком кабела, както и кабела за газов инжекцион.
-Просто разглабяш кабела и виждаш кой ти е производителя на контролера и търсиш архитектурата му. Трябват ти крачета RX, TX и GND, извеждат се с кабели и по цвят и имаш кабел за 90% от газовите инжекциони.
-Същото става и с COM кабел за компютър на цена от 10-на лева.
Иска ми се повече хора да го знаят, за да не дават грешни парички.
Всичко е на основата на добрия, стар и добре познат на компютърджиите СОМ кабел с RS 232 контролер, на същия принцип е и Ваг ком кабела, както и кабела за газов инжекцион.
-Просто разглабяш кабела и виждаш кой ти е производителя на контролера и търсиш архитектурата му. Трябват ти крачета RX, TX и GND, извеждат се с кабели и по цвят и имаш кабел за 90% от газовите инжекциони.
-Същото става и с COM кабел за компютър на цена от 10-на лева.
Иска ми се повече хора да го знаят, за да не дават грешни парички.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Абе за Фобоса не е баш така както го описвате. Фобоса ползва само К-линия за комуникация. Трябват ти RxD и TxD и им праскаш по едно съпротивление 150-180 ома и замостваш другия край на съпротивленията и те ти К-линия. Това е йофтения вариант и не винаги работи както се очаква, ментеливи PL-ки, разни други ментеливи чипове. За да е както требе работата си правиш един К-линия адаптор и си спокоен, или ползваш Ваг ком-а, ама май не всички ставаха. Или както аз правя, ползвам кабел на БРЦ, който е също по К-линия.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Или си купуваш кабел за твоя инж и не се занимаваш или си взимаш универсално EКУ :D Доколкото съм запознат и аз с този въпрос @jijane е обяснил правилно какво се прави.
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Имам въпрос.
В сайта гледам някакви размери на мултиклапани за бутилката на мястото на резервната гума. Някакви неща от сорта на 200-225/30, какво означава този размер и от къде да видя на бутилката ми какъв размер мултиклапан да поръчам.
В сайта гледам някакви размери на мултиклапани за бутилката на мястото на резервната гума. Някакви неща от сорта на 200-225/30, какво означава този размер и от къде да видя на бутилката ми какъв размер мултиклапан да поръчам.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Ton4o_84 написа:Имам въпрос.
В сайта гледам някакви размери на мултиклапани 200-225/30, какво означава този размер?
Това горното ще рече, че точно този мултиклапан или евросонда става за бутилки с диаметър от 200 до 225 мм и се поставя под наклон 30 градуса над хоризонтала.
За бутилките, които се монтират на мястото на резервната гума - не искам да те подвеждам; аз бих позвънил и бих попитал...
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Поръчката освен, че ще я правя през сайта, ще се обадя и на телефона да се договоря, за да избегна сакатлъци, защото от вас съм чел, че са малко бездарни.
- А пише ли на бутилката какви са и размерите, за да знам какъв да поръчам.
- А пише ли на бутилката какви са и размерите, за да знам какъв да поръчам.
- kokobul
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
stefan4o написа:Мирко - колко пари искаш да ти докараме едно Поло 1.4 да го направиш да гори колкото на бензин, а да върви повече на газ?Много си си повярвал ми се струва.
това по скоро е предизвикателство за горнобанския майстор който току виж убедил Гюнтер от Волзбург че толкова години са произвеждали коли на бензин а не на на газ и са в грешка

Последна промяна от kokobul на Сря 30 апр 2014 19:40, променено общо 1 път.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Ton4o_84 написа:Поръчката освен, че ще я правя през сайта, ще се обадя и на телефона да се договоря, за да избегна сакатлъци, защото от вас съм чел, че са малко бездарни.
- А пише ли на бутилката какви са и размерите, за да знам какъв да поръчам.
дам.на всяка бутилка има табелка с номера,производство тип ,вид и градуси на монтаж :)
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Харесах си едни единични инжектори Matis, ще мога ли да ги побера под спойлера дето е между капачката за наливане на масло и тавата на филтъра или е прекалено тясно, като се има предвид малко големия смукателен колектор на АЕЕ-то.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Не става,аз на моя бях му изрезал малко от фитърната кутия за да се съберат инжекторите под декоративната кора
Ето как изглеждаше с Г.И.


Ето как изглеждаше с Г.И.

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Направи я да ти е удобно за бъдещи ремонти.Не ги завирай съвсем в на кучето г&за :) При сандо е станало супер,стига да се стигат като махнеш кората :) А тея инжектори на кви пари броя ги взимаш?Да не се окаже,че някви маркови са малко по-скъпи
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта