Б5 98 110 к.с. проблем с маслената магистрала към турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dani_astrata
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 26 мар 2011 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: STARA ZAGORA

Б5 98 110 к.с. проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот dani_astrata » Вто 15 апр 2014 19:27


Колеги имам много голям проблем помагайте ако можете с мнения и варианти.Проблема е следния,имам навика да чета много из форума за това онова и наскоро бях писал за тромаво набиране и се съмнявах в турбото макар че скоро бях на сервиз и там ми казаха че няма проблеми но аз дебела глава и все ми се струва че е мудна.Четох за сваляне на турбото и чистене на така наречена гиометрия.Започнах едно по едно по ред на нещата както е описано от колегите които са правили тези процедури и са доволни.Стигнах до тези трите гайки към колекторите-неудобните, до там всичко се развиваше с WD-40 перфектно но там запъна и от страх да не се заоблят спрях процедурата макар че бях стигнал до края и по обратния начин започнах да сглобявам и ок.Запалих всичко нормално както преди и викам да се направя няколко обиколки и има няма 10км ми замириса и димеше нещо ,вдигам капака и от тази магистрала която идва от към двигателя и отива в турбото-поизкривената.Шурти масло макар не толкова силно но си пръскаше ас се уплаших се прибрах у нас веднага.От страх първата ми реакция да я затегна от към края към турбото защото сам там я бях развил ,направих два-три оборота но ми изглеждаше че не затяга.Реших пак да я разхвърля всичко и да видя къде е проблема.Работа си нямам че си я намирам...и така развих я и от другия край да я видя какво става, малко трудно я извадих но неволята какво ли не прави .Резбата от към туброто беше се преебала.Незнам защо се получи така но стана вече.Моля ви помогнете ми,дайте идеи,проблема е резбата на самата гайка.Да се надяваме да не се преебала и резбата от към турбо да се надявам че не е.Колеги моля ако знае някой правилното и наименование,
цена,нова или втора употреба и ако има как да я намеря преди празниците,или за резбата да отида при стругар или фрезист ,Колеги моля помагайте и пишете ако някой е имал такъв проблем или знае какво трябва да се прави в тази ситуация,скъпа ли е тази магистрала и дали се намира ако я има някой да пише.Колата е VW PASSAT 1,9 TDI 110hp 1998г.ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ. :scare3 :banghead :dummy :icon_sad




Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот dispatch » Вто 15 апр 2014 19:59


Отиваш до морга, взимаш друга тръбичка (маслопровод) и я сменяш. Не вярвам повече от 10 лева да ти искат.
Хубаво си се хванал сам... ама толкова ли си богат, че си правиш експерименти с колата??


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот nasko1978 » Вто 15 апр 2014 20:14


Колега dispatch, май не си търсил такава магистрала,нали? :mhihi
За под 40лв. трудно се намира,нова е около 70-90лв.

Ако е втора употреба задължително да се промие с коресилин преди монтаж. :a045
Заължително с метчик с правилната стъпка проверете резбата към турбото и продухайте добре с компресор,за да няма стружки.
Не се притеснявай,аз също съм късал много маслени магистрали,но няма как ,има и такива моменти. :c020


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот dispatch » Вто 15 апр 2014 20:18


При първото сваляне на моето турбо (то вече стои в кашонче в гаража, а не в колата...), та и моята магистрала се скъса и намерихме същата от морга за 6 лева...
Изглежда е било бая на далавера... :mhihi


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот nasko1978 » Вто 15 апр 2014 20:52


Прав си.
Много е важно моргаджията да не знае за какво точно става въпрос,тогава цената е ниска! :mhihi


Потребителски аватар
dani_astrata
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 26 мар 2011 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: STARA ZAGORA

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот dani_astrata » Вто 15 апр 2014 20:53


Колеги благодаря ви пак но моля да ми пишете дали е правилно да отида при стругар-фрезист и ще мине ли номера с нова резба или и, ако може дали ще е по удачно по евтино или по добре да намеря нова магистрала дано намеря ,защото стара загора малко е скъп град а утре сутрин още 8.00ч тръгвам да търся.Вярвайте ми много се притеснявам и съм болен когато колата ми е с проблем ама аз....съм за...., защото ми се налага да я продам тази кола а и парите ми са кът,а и проблеми, дано има още мнения до утре и правилно да постъпя.ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ. :banghead :bowdown :cry :scare3 :no :beat_butt2


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот nasko1978 » Вто 15 апр 2014 21:14


Задължително смени маслената магистрала! :a045
Проблема ти може да е в резбата на самото турбо,по-горе съм ти писал,провери.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот °niksi° » Вто 15 апр 2014 21:32


http://www.autohitbg.com/
http://www.autohit-trade.com/
Направо там ходи. Около 90-100 лв е нова.


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот viktoris » Вто 15 апр 2014 23:12


Казваш че проблема е в самата гайка....имаш предвид гайката накрая на тръбичката или нипелчето което се навива в турбото и на него се навива гайката.....къде точно е прецакана резбата..

Стига бе.....верно ли няма по моргите в Ст. Загора....ще ме накараш да ти пратя от Монтана...не вярвам тук да е повече от...20-30 лв.....пък и по малко най вероятно


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот hip-hopotam » Сря 16 апр 2014 0:03


Много по-лесно ще ти е турбинката да я свалиш с колектора.И си мисля че много по-евтино можеш да минеш с тая маслена магистралка,аз лично продадох една такава за 10 лева.


Потребителски аватар
dani_astrata
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 26 мар 2011 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: STARA ZAGORA

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот dani_astrata » Сря 16 апр 2014 5:16


Колеги ето малко снимки сутрин рано снимах защото не ме хваща сън,дано намеря такава магистрала днес,все пак ако има някой в наличност да ми пише.Та резбата на въпросната тръбичка е прецакана в долтата част от двата елемента.Макар че аз в последствие разбрах че са две отделни части(гайки)резбата на долната гайка е прецакана която буквално се навива в турбото,чудя се тази долната част не може ли да се отдели и да се смени или да се направи нещо,защото на самата тръбичка и няма нищо а само резбата.И все пак да питам който разбира и е патил ако все пак намеря въпросната тръбчка но ако резбата на турбото има проблем как да постъпя,защото колата за сега не мога да я мърдам по майстори. :gruebel :banghead :banghead
Прикачени файлове
20140415_172722.jpg
20140416_073125.jpg
20140416_073205.jpg
20140416_073220.jpg
20140416_073220.jpg


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот dmode101 » Сря 16 апр 2014 10:29


На мен ми направиха маслена магистрала от специален гъвкав хидравличен маркуч. Излезе двайсет и не помня точно колко лв. и е за многократно развиване/завиване. Hansa-flex е фирмата.


Потребителски аватар
dani_astrata
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 26 мар 2011 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: STARA ZAGORA

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот dani_astrata » Сря 16 апр 2014 13:34


Колеги сутрината първо отидох при стругар,той ми даде надежда че мога да мина и без нова тръбичка но имаше много работа и ме прати при негов колега .Преди да отида при стругаря за който ме прати се запътих първо до най близката морга от любопитство за цената.Тази морга нямаше такава ,отидох в друга и там имаше в наличност но цената беше 30лв.И така аз се връщам при стругаря и му обясних за какво става въпрос,значи долната част от гайката се дели и стават на две,каза ми да се върна след 1 час .Отивам и същата гайка с нова резба абе супер,аз се зарадвах и той ми каза първо да навия долната част и после да наглася тръбичката и ще стане,ааа преди това докато чаках за да ми направи гайката му исках метчик и ходих до колата направих едно пълно завинтване до долу и го извадих въртеше се на ръка.Върнах се нагласих си тръбичката,нови дифтунки,затегнах не толкова яко,събрах всичко и запалих,Нямаше никакви течове-просто супер а стругаря ми взе само 4лв.Благодаря на всички да сте живи,здрави нещата се оправиха затова вече няма да барам.Баща ми винаги казва едно нещо щом върви не се бара ама аз,,,,до нови срещи. :drunk :drunk :11 :beer :flag_bulgaria :love.vwclub


dotzev46
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 19 окт 2010 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: проблем с маслената магистрала към турбото

Мнениеот dotzev46 » Сря 16 апр 2014 14:25


Здравейте колеги.
По повод къде и от кого да се рециклират турбините на колите ни ,от моя скромен опит от 10 коли с ремонтирани
турбини мога да кажа ,че най добре се правят на 3 места в БГ. В Дупница,Варна и Русе.Там хората са по отговорни
от останалите и настина ти вземат проблема като свой.Вземат средно скъпо,но слагат хубави части..а ако търсите
евтин ремонт с китайски части търсете сервиза в Монтана.Там цените за рециклиране на турбо са без конкуренция.
dani_astrata написа:Колеги имам много голям проблем помагайте ако можете с мнения и варианти.Проблема е следния,имам навика да чета много из форума за това онова и наскоро бях писал за тромаво набиране и се съмнявах в турбото макар че скоро бях на сервиз и там ми казаха че няма проблеми но аз дебела глава и все ми се струва че е мудна.Четох за сваляне на турбото и чистене на така наречена гиометрия.Започнах едно по едно по ред на нещата както е описано от колегите които са правили тези процедури и са доволни.Стигнах до тези трите гайки към колекторите-неудобните, до там всичко се развиваше с WD-40 перфектно но там запъна и от страх да не се заоблят спрях процедурата макар че бях стигнал до края и по обратния начин започнах да сглобявам и ок.Запалих всичко нормално както преди и викам да се направя няколко обиколки и има няма 10км ми замириса и димеше нещо ,вдигам капака и от тази магистрала която идва от към двигателя и отива в турбото-поизкривената.Шурти масло макар не толкова силно но си пръскаше ас се уплаших се прибрах у нас веднага.От страх първата ми реакция да я затегна от към края към турбото защото сам там я бях развил ,направих два-три оборота но ми изглеждаше че не затяга.Реших пак да я разхвърля всичко и да видя къде е проблема.Работа си нямам че си я намирам...и така развих я и от другия край да я видя какво става, малко трудно я извадих но неволята какво ли не прави .Резбата от към туброто беше се преебала.Незнам защо се получи така но стана вече.Моля ви помогнете ми,дайте идеи,проблема е резбата на самата гайка.Да се надяваме да не се преебала и резбата от към турбо да се надявам че не е.Колеги моля ако знае някой правилното и наименование,
цена,нова или втора употреба и ако има как да я намеря преди празниците,или за резбата да отида при стругар или фрезист ,Колеги моля помагайте и пишете ако някой е имал такъв проблем или знае какво трябва да се прави в тази ситуация,скъпа ли е тази магистрала и дали се намира ако я има някой да пише.Колата е VW PASSAT 1,9 TDI 110hp 1998г.ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ. :scare3 :banghead :dummy :icon_sad



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта