Скоростна кутия

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Скоростна кутия

Мнениеот Syncro » Сря 07 юли 2004 22:05


Автомобила е Golf III 1.8 Syncro
Проблема е,че не мога да вкарвам на 2-ра предавка,докато е в обороти.Движението 1-ва :arrow: 2-ра бързо е невъзможно.Трябва да изчакам да паднат оборотите и тогава си влиза.С междинна газ става още по трагично-стърже,та ми се плаче
Въпроса е дали някой от вас се е сблъсквал с подобен проблем
Благодаря предварително




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Сря 07 юли 2004 22:11


Не знам, ама така прилича на синхронизатори за 2ра скорост... :?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20273
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Сря 07 юли 2004 23:03


И при мен е така.
По точно беше, преди да счупя диференциала.
Това е много често срещан проблем при голф


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 07 юли 2004 23:30


Е ама как и ти си се зсобил със SYNCRO :lol: , и аз карам Golf 3 1.8 syncro....... много хубаво коле, заради него сега не поглеждам друг автомобил, ама тва е друга тема......... сега по твоя проблем........ има две неща, които ми идват като вероятност:

1. Синнхронизатор от 1-ва към 2-ра, почти съм сигурен че е тва, както ми го обясняваш, чакаш да паднат оборотите, едно приятелче имаше G60 2-ka, и на него абсолютно същото,1-ва не повече от 2000 оборота и после нагоре нормално, виж провери но мисля че е тва

2. Аз имах проблем със смяната на скорости и то предимно 1-ва към 2-ра, оказа се че трябваше да се затегне една скоба на лоста ли беше ще те излъжа щото баща ми го прави а после не можа да ми го обясни и така и неразбрах, мога да кажа само че е затягано нещо, или някъв луфт е обиран, та така ми се оправиха скоростите, сега си ми влизат идеално, но все пак мисля че си за 1-ва точка :( там е по сложно за жалост

Айде успех дано го оправиш че искам да ги пробваме двете "багерчета" :wink:


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Чет 08 юли 2004 9:53


prj57 написа:2. Аз имах проблем със смяната на скорости и то предимно 1-ва към 2-ра, оказа се че трябваше да се затегне една скоба на лоста ли беше ще те излъжа щото баща ми го прави а после не можа да ми го обясни и така и неразбрах, мога да кажа само че е затягано нещо, или някъв луфт е обиран, та така ми се оправиха скоростите, сега си ми влизат идеално


Я кажи нещо повече за тази скоба къде е и какво се прави с нея! От 4-5 месеца имам все по-големи луфтове в лоста и понякога скоростите и при мен се включват по-трудно. Чел съм за някаква планка или скоба която иска доста често донастройки и притягания, но практика по тоя въпрос - никаква :oops:


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

...

Мнениеот GOLF@ » Чет 08 юли 2004 10:08


[Здравей
При мен е подобен проблема, но не включва трудно жсеки път. Това ме води на мисълта, че мойе би не е синхронизатор. След като смених маслото се подобри значително, въпреки че не сложих подходящото. Щте го сменя отново и като се прибера в България ще погледна на канал, защото тук на улицата не става. Като открия какво и къде трябва да се регулира ще пиша отново.
И все пак, ако някой се е сблъсквал с проблема нека да обясни.
10х предварително :)


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Чет 08 юли 2004 11:10


На една 2-ка този проблем се оправи със смяна на съединител.виж дали не ти е износен.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 08 юли 2004 11:19


синхронизатор може да е,може и настройки на скоростния лост ,ама я виж тампоните на двигателя щото ако са заминали м/у 1 и 2 скача най-много :wink:


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Чет 08 юли 2004 11:27


gti написа:На една 2-ка този проблем се оправи със смяна на съединител.виж дали не ти е износен.

Има си и вероятност да е притискателен диск и да не иска да отлепя хубаво. Тогава ще има повече прблеми при включване на първа, задна и главно изключването от задна. Лоста се запъва и не иска да излиза


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Пет 23 юли 2004 23:18


Проблема има продължение.С течение на времето (колата ми е от няколко месеца) се оказа,че когато тръгна сутринта нямам проблем.Когато позагрее почва да се появява.
Истина е,че не ми остава време да си проверя маслото в скоростната кутия,както и да си попитам майстора дали е поглеждал.
Дори като се замисля при повечко каране ми е проблем да вкарам и 1-ва.
Очаквам идеи от вас преди да ми дойде времето да вляза в бокса
За съжеление тук си нямаме сервиз за VW


Потребителски аватар
Dic
Мнения: 121
Регистриран на: Съб 26 юни 2004 19:41
Автомобил: Seat Leon 1M
Двигател: ARL
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Dic » Съб 24 юли 2004 10:36


Синхронизатора за 2ра скорост, особено срещан проблем при syncro моделите. :wink: нищо страшно. Имай предвид, че дори при минимално движение първата не влиза, поне при мен е така.

Иначе поздравления, отличен автомобил!!! :P


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 24 юли 2004 11:19


синхро, като прфесионал трябва да ти направя забележка. междинната газ се използва за синхронизиране на въртенето на валовете-да така е. ама а сега помисли малко. като дадеш газ при отпуснат съединител на нулева скорост какво става с ъгловите скорости на валовете-увеличават се. а това ти трябва само когато СВАЛЯШ предавка нали?
сега. ако искаш да качиш предавка с кофти или несинхронизирана скоростна кутия се използва само ДВОЙНОТО АМБРИРАНЕ! тоест натискаш-изключваш-отпускаш-натискаш пак и включваш ПО-ВИСОКАТА предавка. защото оборотите трябва да се угасят а не да се вдигнат. недей бе братче зорлем да си преебваш и без това тръгналите синхронизатори! можеш още да изстискаш от тях животец само се отнасяй с разбиране..... :lol:
айде успех.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 24 юли 2004 11:23


и още, маслото като е студено има по малък вискозитет- по гъсто е и увлича валовете повече та затова нямаш толкова ядове на студено. ако питаш мене-ако си решил да я отваряш и правиш тая кутия докато се захванеш можеш да й сипнеш по дебелшко масълце ама това не е решение в случай че няма да я отваряш- това е за кратко. да не си изхвърлиш скоростите момко!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 24 юли 2004 13:59


мога главата да си заложа че е синхронизатор, и аз съм със Syncro същото но да чукам на дърво не съм имал такъв проблем, а си го ръчкам редовно


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 24 юли 2004 14:13


спор няма! така е. ама ако може да поизкара малко повечко-по-добре. а и синхрото вика в началото че с междинна газ хърка повече и аз обяснявам.
С междинна газ става още по трагично-стърже,та ми се плаче



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта