Здравейте, от доста време се каня да кача темата, как си смених стойката за телефон на таблото със стойка за Гармин.
По голяма част от Пасат В6 „идват“ с поставена стойка за телефон на предното табло:

На която се поставя модул-преход за съответният телефон… писал съм по други теми:

Понеже тази стойка работи само с модули за по стари модел телефони, за новите телефони може да се ползва модула само за блутут връзка с CD-то, тоест само като хенсфрии през колоните. Реших да я демонтирам:

След като се откачи, се изважда напред.
Трябва да свалите жабката за да имате достъп отзад на таблото.
От вътре е на два конектора, кабели и антенен, откачете ги и след като извадите стойката, може да ги включите отново, отзад на таблото. Стойката остава от вътре, заедно с модула.
Както обясних няма нужда да имате достъп до нея в бъдеще.
Махнете цокъла на стойката, има два винта и извадете металната планка от вътре.
В таблото остава голяма дупка!
Сега идва по трудната част.
Стойката за Гармин се разглобява, изважда се щифта внимателно, целта е да се махне лепящата гума.

Взимат се два болта около 4 - 6 милиметра и дължина 4-5 ст., на който се поставят по една шайба, за да захване по добре епоксидната смола.
Разбърква се епоксидна смола и се залива стойката, предварително фиксирайте двата болта към нея със топъл силикон за да не ви мърдат.



След като стегне, се пробива дупка за захранващият кабел.
По захранването.
Налага се да отрежете кабела за да мине през дупката, запоете и изолирайте.

От към буксата на Гармина за запалката, тук купете женска букса, запоете около метър кабел.
Може да вземете ток от предпазителите при таблото, самата букса женска и мъжка /от Гармина, тоест самото зарядно/ може да оставите в кората над педалите, отваря се лесно:

Пробите дупки в лепящата гума, три двае за болтове и една за кабела, виждат се на предходната снимка, ще е по добре да се сложи гумата... за да не скърца на таблото.
Стойката се поставя на таблото, отвътре се слага планка около 8 на 5 ст. /пластмаса или гетинакс/ с пробити две дупки предварително с размера на двата болта от стойката за Гармин.
Поставяте шайби и гайки и стягате… малко е тегаво, защото се бърка от към свалената жабка.
Стягате докато се уплътни стойката.
Това се получава:



Ако имате въпроси пишете.