Старите дюзи са 038 130 073 AL , новите са 038 130 073 AR които също ги дават за моя двигател. Показанията и на четирите са от 0 до +0,5. Синхронизацията седи на +3 и милиграмите са 9. По-добре не може да стане накъдето и да мърдаш раздвижното колело на разпределителния вал. Сутрин не пали добре, понякога и топла, не пуши грам и върви нормално.
Най-странното, когато престои половин час или сутрин след като запали не може да се изфорсира, трябва да поработи 20-30 секунди и тогава може да се дава газ. Смених за проба и помпата в резервоара.На диагностика няма никакви грешки. По борд разхода за 530км извънградско е 7.7, а реалния е 6.2 пълно-пълно
Дайте акъл некакъв........
Ако на някой не му се дава акъл по форумите , но може да реши нещата също да каже



Passat AVF правилни дюзи ?
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Passat AVF правилни дюзи ?
Последна промяна от 110afn на Съб 26 апр 2014 18:55, променено общо 1 път.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Правилни дюзи за Пасат AVF ?
При мен недоброто палене бе от уплътненията на дюзите,а невъзможността да се изфорсира след престой с последваща възможност след определен брой секунди от загуба на вакуум(при мен от управлението на ЕГР)...сигурно ги знаеш тези неща,но да си кажа 

- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Правилни дюзи за Пасат AVF ?
Забравих да кажа, че новите дюзи и смених О-пръстените, леглата нямаха наранявания. Дюзите са от ударена англичанка на по-малко от 100х. км. Разпределителния вал ми се струва читав. Вакуумите не съм пипал, но ми прави впечатление, че маркуча от тандема много се мандахерца, а е стегнат уж
А борда от лошата синхронизация и милиграмите ли лъже толкова?
Синхронизацията и милиграмите мисля са ми най-важни да оправя. Ремъци, ролки и обтегач са сменени и са на белези
Може ли тези дюзи да не "общуват" на един език с компа?
А борда от лошата синхронизация и милиграмите ли лъже толкова?
Синхронизацията и милиграмите мисля са ми най-важни да оправя. Ремъци, ролки и обтегач са сменени и са на белези
Може ли тези дюзи да не "общуват" на един език с компа?
- kiko26
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
Re: Правилни дюзи за Пасат AVF ?
Здравей колега дюзите с AR не са заменими с твоите,който са били с AL. Поне като каталожни номера нямат замяна един към друг.Едните са до определен номер на шаси другите след.За инфо ти го казвам.Не мога да кажа каква точно им е разликата.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Правилни дюзи за Пасат AVF ?
Разлика няма Дюзите на 116 131 и 150кс са еднакви
Последна промяна от Vlad777 на Сря 23 апр 2014 10:48, променено общо 1 път.
Причина: За пореден път мнение, което не е вярно и подвежда! СПРИ СЕ!
Причина: За пореден път мнение, което не е вярно и подвежда! СПРИ СЕ!
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Правилни дюзи за Пасат AVF ?
kiko26 написа:Здравей колега дюзите с AR не са заменими с твоите,който са били с AL. Поне като каталожни номера нямат замяна един към друг.Едните са до определен номер на шаси другите след.За инфо ти го казвам.Не мога да кажа каква точно им е разликата.
Е това ме съмнява и мен, въпреки, че ги дават за АВФ мотор. И сега ремап ли трябва или трябва като оригиналните дюзи да търся?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Правилни дюзи за Пасат AVF ?
IRRITATING написа:Разлика няма Дюзите на 116 131 и 150кс са еднакви
Не е вярно!
- stefan4o
- Мнения: 19322
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилни дюзи за Пасат AVF ?
Ето серийните номера на дюзите:
1. За мотор AVB - 038 130 073 AJ
2. За мотор AVF AWX - 038 130 073 AL
Явно не си уцелил точните. И дюзите от 100 и 130 коня определено не са еднакви, иначе в ЕТКА щяха да са с еднакъв номер.
Има още един номер на дюзи за 130 коня: 038 130 073 BA. Този модел AR, който си сложил не излиза в ЕТКА изобщо като дюза за Пасат.
1. За мотор AVB - 038 130 073 AJ
2. За мотор AVF AWX - 038 130 073 AL
Явно не си уцелил точните. И дюзите от 100 и 130 коня определено не са еднакви, иначе в ЕТКА щяха да са с еднакъв номер.
Има още един номер на дюзи за 130 коня: 038 130 073 BA. Този модел AR, който си сложил не излиза в ЕТКА изобщо като дюза за Пасат.
Последна промяна от stefan4o на Вто 22 апр 2014 20:08, променено общо 2 пъти.
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Правилни дюзи за Пасат AVF ?
Дюзите които си сложил са с по малък дебит тези който за вършват с букви AL са PD550 = DSLA150P1043 Nozzles 5x 0,195mm,а тези кито си сложил АR са PD520 = DSLA150P1042 Nozzles 5x 0,190mm.Имаш 3 вариянта или да сложиш дюзи които за вършват накрая с букви AL,или да сложите софтуер който става за дюзите които завършват сбукви АR,третия вариянт е да я прекодираш компа на 4X4 на някои компютри са различен софтуер за ръчни скорости и за 4X4.Пробвай първо с прекодиране може и да помогне!
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Правилни дюзи за Пасат AVF ?
Значи от различния дебит трябва да идва и проблема с милиграмите и моментния разход от 1.2 л/ч
А синхронизацията?
А синхронизацията?
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Правилни дюзи за Пасат AVF ?
Колкото повече синхронизацията отива в + милиграмите намаляват,но мотора започва да тресе ако се прекали почва да непали,когато е в минус се вдигат милиграмите мотора започва да работи по стабилно на празен ход(не винаги) но от там се вдига и моментният разход,затова оптималния вариант е нула с минимални отклонения в + или - .дори и да върнеш на нула синхронизацията невярвам милиграмите да паднат!
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Правилни дюзи за Пасат AVF ?
Е добре де, при мен хем синхронизацията е много на + , хем милиграмите са много, хем моментния разход е голям
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат AVF правилни дюзи ?
Колеги, благодаря ви за отговорите и помощта. Днес пристигнаха 038 130 073 AL и ги монтирах. Всичко си дойде на място. Милиграмите са 5 , синхронизация 0 , разход 0.6л/ч. Сега имам истински 131 коня
За проба изолирах ЕГРа . Поразстъпих я доста. Върви доволно, грешка не набива, показва, че работи ЕГР на 5 процента. Ако набие грешка ще го свържа
За проба изолирах ЕГРа . Поразстъпих я доста. Върви доволно, грешка не набива, показва, че работи ЕГР на 5 процента. Ако набие грешка ще го свържа
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Пасат AVF правилни дюзи ?
Сега спокойно можеш да си промениш ника на 131avf
...шегувам се и се радвам за хепиенда.

- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат AVF правилни дюзи ?
Нови или втора употреба са? Какви пари ти стъпаха? 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта