1303...2...1...GO!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bai vicho » Пон 21 апр 2014 21:46


Агнешко с вино по ще мяза,че ми остана половин агне от великден и бъчва и половина с вино :drinking :bbq
Нищо лично но по добре съвети и обмяна на опит отколкото критики и ехидни подмятания.




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Вто 22 апр 2014 0:45


rough написа: та намери минутка да обясниш за проблемите който виждаш :rolleyes и къде е най-големия проблем който виждаш :gruebel (ама сериозно)


Проблеми мога да намеря още, може-би, не, точно проблеми, а неща, които бих променил, преправил, заменил и т.н., но при мой проект е друго, там аз си правя настрайки и си нося отговорността, ако нещо се обърка или не се получи, както трябва се спасявам някак, но при чужди проекти не е редно да поемам подобни отговорности и когато стане фал аз да бъда виновният... Затова да си караме с неща, които са по-безотговорни и не-рискови. Връщайки се на предишния си пост, обяснявам една от причините заради, която смятам, че ще е трудно да се направи оптималната настройка на карбовете, когато дължините на изпускателните тръби е различна. - Тия карбове се синхронизират с вакууммери - 4бр., става и с един, но си е извращение, просто. Синхронизацията се влияе от вакумът, а той от това, какво се случва в цилиндрите, а когато те работят по различен начин, защото един изпразва по-лесно, а друг по-трудно, съответно вакумът им ще е различен и от там настройката различна, тоест гориво-въздушната смес ще бъде различна и те ще работят още по-различно. Не мога да кажа в проценти какво е, но при положение, че си се занимавал да уеднаквяваш камери, липсата на което би дало разлика в смешни проценти, то би следвало и горното да ти е важно. Знаем, че във всеки двигател има купища компромиси, все несъщественни, но те се трупат..., затова е хубаво, който и когато мажем да го избягваме, така се трупат плюсчета и крайният резултат, винаги, вместо да намалява - надминава очакванията...
Мисля, че ще имаш нужда и от различен отдушник за картерни газове, както и да "вържеш" капаците на клапаните към него. Ако ще гониш над 6000об. 4в1 или просто 4 тръби... :icon_lol Други неща които са същественни за мен грешки и бих "загледал" са делкото и сгъстяването... Термостат няма да ти навреди, а особенно при нови двигатили си е само в +.:th_up
:beer и Бг.фастък


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Вто 22 апр 2014 23:31


ако се замислиш дори при еднаква дължина на изпускателите пак няма да имаш еднаква работа на цилиндрите заради последователността на работата им!
обеснявам:
във единя испускател имаме 0-0-4ти-3ти-0-0-4ти-3ти-.....
във другия имаме 0-0-2ри-1ви-0-0-2ри-1ви-.....
от което следва че 1ви и 3ти ще работят по един и същи начин но различно от 2ри и 4ти който също ще работят по един и същи начин
от което следва че спориме за някакви глупости :screwy

аз си държа на Бургаското и цацата :Mr Green Fun мразя миди :icon_lol

Последна промяна от rough на Сря 23 апр 2014 9:22, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Сря 23 апр 2014 7:48


стана интересно :) аз пък не държа на Бургаското, може цацата да я консумирам със студена Кока Кола :)


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Сря 23 апр 2014 9:21


BuGmaN написа: делкото

опиитах да преправя едното делко за да има по голям аванс но нещо работи неравномерно както и да го въртя нито на високи нито на празен ход :dummy
(май прекалих с пиленето)
или нещо му е прецакана намотката щото е електронно или центробежите правят каквото си искат и когато го искат ???


ти нали каза че си играл тоя филм ? как завърши :gruebel

Последна промяна от rough на Сря 04 мар 2015 19:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Чет 24 апр 2014 0:07


Аз центробежният не го закачам или най-много да коригирам малко котвите на пружинките или да сменя някоя, по-скоро, избирам делко на което центробежнато предварение е близко до желаното и си оправям предварението в ниски и средни с вакума. Замервам колко вакуум имам на карба от отварянето на дроселът до 3000об., решавам колко градуса ми трябват, измервам и нужният ход, после намирам подходяш вакумен регулатор и му правя ограничител на хода, нещо, такова... Трябва ти подходяш вакуум мер, някакъв вакум регулатор от малолитражен автомобил или от делко само с вакумно предварение и стробоскоп с оборотомер, малко търпение и да чуваш какво и колко иска двигателят... :c020


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пет 14 ное 2014 23:56


ъ
Прикачени файлове
dujd.jpg


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bai vicho » Съб 15 ное 2014 20:46


ъхъ :th_up


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Вто 23 дек 2014 22:22


Нова стойка за двигателя в комбинация със полиуретанови тампони(малко по-меки от пластмасовите :mhihi )
повечето такива обикновенно се захващат с 4 болта към скоростната кутия и разбиват резбите на кутията (и при мен стана така)
първо разширих резбите от 8 на 10мм и после реших да включа и 2 от болтовете държащи двигателя
това ако не удържи незнам какво...липсват само разпънките но и тяхното време ще дойде :Mr Green Fun
Прикачени файлове
DSC_0004.jpg
DSC_0005.jpg
DSC_0089.jpg
DSC_0093.jpg


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Вто 23 дек 2014 22:36


В гаража отдавна чакат чифт задни 4бутални спирачни апарати от 944 турбо
още не съм ги монтирал че им търся предни за комплекта но до момента без успех :no
ако някой знае нещо за такива из родната ни татковина да не се срамува а да си каже :beer
Прикачени файлове
DSC_0097.jpg
DSC_0098.jpg


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Сря 24 дек 2014 12:33


rough написа:Нова стойка за двигателя в комбинация със полиуретанови тампони


Чудесна идея, само не знам, дали е изпълнена провилно от към подбор на материали и заваряване. Аре за материалите е ясно, а проблема със заварките би бил, по-точно в проварът, тоест, ако го няма в нужната степен, което е свързано и с подборът и с предварителни подготовки, които ме съмнява да си свършени... :smile


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Сря 24 дек 2014 16:36


хващал съм телоподаващо и преди...обещавам ти че няма да се скъса на заварка :c020
BuGmaN написа: Аре за материалите е ясно

а тука пък какво ти е ясно :icon_lol
я кажи от снимката така като я гледаш какъв е матеряла ?

ако познаеш каса бира пеша ше ти донеса :th_up


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Съб 27 дек 2014 10:39


Бе и аз съм хващал ЦО, ама подобна заварка, не я виждам просто... :c020
Прекалено дебела ламарина или квот ще да е, не, това е важното... :smile

:beer


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пет 06 мар 2015 13:06


Я да видим какво ми донесе баба Марта !
нови карбураторчета...малко по-големи от старите :Mr Green Fun да са живи и здрави алфистите !!!

питате се какъв ще е ефекта??? абсолютно никакъв преди да сменя клапаните на главите с по-големи
но това ще се случи чак след състезанието на 29ти за да не остана без кола за тогава!
Прикачени файлове
DSC_0029.jpg
DSC_0030.jpg


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 22 мар 2015 22:56


Поработих още малко и разпънките на задницата са вече готови
сега мотора седи по-мирен от всякога :Mr Green Fun
Прикачени файлове
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта