Видяло се е че филма ще продължава... на лице е новото турбо GTB2260VK
Голф III GTI TDI
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Голф III GTI TDI
Сега вече почва веселата част,максимума ли ще гониш на това турбо?
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Голф III GTI TDI
Не, но за в бъдеще не се знае, ще се кара на 1.7 или 1.8, целта е да не се чупи че ми писна от тея турбини, колата я карам всеки ден и предимно градско така че 200-210к.с ме устройват, по натам ако отваряме мотора ще се мисли за повече но за сега не :)
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Голф III GTI TDI
Айде и дано тая да не е поредната да се задържи малко повече
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: Голф III GTI TDI
Колега тази "турбинка" не е ли с променлива геометрия или се лъжа ?
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Голф III GTI TDI
с променлива е, колата е с сменен компютър, и настроен софтуер, с това турбо и 250тки изкара 220к.с на 2.1бар
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Голф III GTI TDI
265к.с 529нм
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 12 мар 2014 16:07
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1Y 1994
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф III GTI TDI
Доволно
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: Голф III GTI TDI
Външният вид е един път
пусни някое клипче
пусни някое клипче
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Голф III GTI TDI
Колата постоянно претърпява промени, жалко не че нямам време ами повече не ми се занимава да пиша и качвам снимки. От 2-3 дни колата вече е с нови биели, лагери, сегменти и портвана глава, мисля че вече е към исканите от мен 280к.с и за всекидневка и то на предно е повече от достатъчно. иначе колата от близо година е с 6 степенна скоростна кутия, от скоро е с 320микрона разпръсквачи, кара се на 2.3-2.4 налягане, има охладители за масло нафта и тнт. Колата ще претърпи още промени но по-дребни, като например промяна на малките турбо пътища който на места са ф50...
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Голф III GTI TDI
Страшна е колега
Какъв съединител ползваш и за колко време се износва?
Какъв съединител ползваш и за колко време се износва?
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Голф III GTI TDI
Съединителят е Custom, Home made производство Твърд, 240мм ковано феродо за 35лв с 228 усилен притискател, вече го карам около 20 000км без проблем
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Голф III GTI TDI
Интересно.
Притискателят е от друг модел съединител или е саморъчно усилен?
Притискателят е от друг модел съединител или е саморъчно усилен?
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Голф III GTI TDI
Саморъчно е усилен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта