Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
donvesss
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 24 яну 2014 16:47
Автомобил: VW Golf 4 1.9 PD 116
Двигател: AJM
Местоположение: София

Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот donvesss » Пет 25 апр 2014 19:02


От беглата представа, която имам ми изглежда, че дебитомера не е наред, дава исканите стойности чак след 2000 оборота (колата е спъната в ниските обороти). АГР май е наред. Турбото също не надува както трябва преди 2000 оборота, а след това има пренадуване, което ме притеснява.
Вие как мислите дали всичко е от дебитомера или има нещо друго.

Изображение




Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот batteto.1984 » Пет 25 апр 2014 19:53


Провери всички вакуми,така като гледам май геометрията е застанала в няакво средно положение,виж дали прави необходимият ход 10-12 мм.Изчисти и дебитомера!


Потребителски аватар
donvesss
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 24 яну 2014 16:47
Автомобил: VW Golf 4 1.9 PD 116
Двигател: AJM
Местоположение: София

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот donvesss » Пет 25 апр 2014 22:35


Прегледал съм повечето маркучи и не съм открил да има пробити,има на места скъсана изолация, но тя е от плат и не смятам, че това е проблем.
На голфа изобщо не му се вижда турбото и актуатора как да проверя дали прави такъв ход от долу на канал ли трябва да се гледа.
Мерси предварително.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот nasko1978 » Пет 25 апр 2014 22:41


Пренадува ти сериозно,а дебитомера има някакъв проблем.
На канал ще ти е най-лесно да видиш хода на актуатора,но логовете са красноречиви.


Потребителски аватар
boichopavlov
Мнения: 210
Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2006
Местоположение: Плевен

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот boichopavlov » Пет 25 апр 2014 22:44


Турбината пренадува - ако си с турбо с променлива геометрия - то тя е запекла, а ако си с байпасен канал вероятно някой от маркучите към клапанчето за управление е спукано.


Потребителски аватар
donvesss
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 24 яну 2014 16:47
Автомобил: VW Golf 4 1.9 PD 116
Двигател: AJM
Местоположение: София

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот donvesss » Пет 25 апр 2014 23:12


Това пренадуване от какво може да е? :banghead Турбото е с променлива геометрия.


Потребителски аватар
donvesss
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 24 яну 2014 16:47
Автомобил: VW Golf 4 1.9 PD 116
Двигател: AJM
Местоположение: София

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот donvesss » Съб 26 апр 2014 14:38


Опитах се да проверя хода на актуатора, но от това което виждам и усещам няма никакъв ход. От долната страна на актуатора влиза едно маркуче, а от горната не се вижда, но усещам, че има нещо като болт, след него опитах да всичко, нищо не помръдва дори и с милиметър. Явно яко е запекла тая геометрия. Обмислям варианта сам да разглобявам и да почистя ама не знам да ли ще се справя. Приемам всякакви съвети.


rostislav1998
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот rostislav1998 » Съб 26 апр 2014 16:20


Набарваш го лоста лоста на актуатора като си провираш ръката отгоре зад двигатела.Някой пали и лоста трябва да се прибере.Разстоянието си го преценяваш ,колегите са ти казали колко е.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот okti_1 » Съб 26 апр 2014 16:49


Свали и си почисти турбината.Проблема ти е там.


Потребителски аватар
donvesss
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 24 яну 2014 16:47
Автомобил: VW Golf 4 1.9 PD 116
Двигател: AJM
Местоположение: София

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот donvesss » Нед 27 апр 2014 0:09


rostislav1998 написа:Набарваш го лоста лоста на актуатора като си провираш ръката отгоре зад двигатела.Някой пали и лоста трябва да се прибере.Разстоянието си го преценяваш ,колегите са ти казали колко е.


Аз си мислех, че при изгасен двигател може на ръка да се мести и да се провери хода му. :banghead


Потребителски аватар
itcaka78
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Аксаково

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот itcaka78 » Нед 27 апр 2014 12:04


И аз имам същият проблем с турбото и ще следя темата с голямо внимание.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот hvp800 » Нед 27 апр 2014 14:15


при изгасен двигател може да провериш хода на актуатора, трябва да се движи леко и да има няколко милиметра движение нагоре -надолу, на запален мотор се проверява дали вакума издърпва лостчето ( най-удобно е в канал, защото мястото за гледане не е много) но като гледам логовете най-вероятно ти е зацапана геометрията или имаш проблем със вакумите и\или някой от клапаните за управление на вакумите


Потребителски аватар
donvesss
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 24 яну 2014 16:47
Автомобил: VW Golf 4 1.9 PD 116
Двигател: AJM
Местоположение: София

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот donvesss » Нед 27 апр 2014 23:49


Направих логове на 1,8,10 и 11 канал. От тях нищо не разбирам. На някой ако му говорят нещо нека сподели мнение.
Единствено ми прави впечатление, че милиграмите на празен ход сами много 6-7, до колкото знам трябва да са 3-4.
Чудя се да ли да се опитам да ги променя на 3 и какво би променило това.

Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
boichopavlov
Мнения: 210
Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2006
Местоположение: Плевен

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот boichopavlov » Пон 28 апр 2014 6:28


Сваляш турбината и я почистваш. По тези логове мисля, че и дебитомера отчита по-малко въздух, но направи първо турбото!


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Мнение за Лог на 3ти и 11 канал

Мнениеот dispatch » Пон 28 апр 2014 17:57


Няма исканите стойности на дебитомера в началото, защото турбото не прави исканите стойности. После ги достига и започва да пренадува.
Задръстена и блокирала геометрия. Сваляш и чистиш турбо, ЕГР, всмукателни и изпускателни колектори, преглед и подмяна на вакуум-мъркучите. После няма да си познаеш колата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта