VW LUPO- 1.7 SDI или 1.4 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
10 Cent
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 30 мар 2013 16:51
Автомобил: Polo 9N 1.4 TDI
Двигател: AMF 75hp
Местоположение: Стара Загора

Re: VW LUPO- 1.7 SDI или 1.4 TDI

Мнениеот 10 Cent » Пет 11 окт 2013 19:36


aylin78 написа:Колега за 1,4 тди,защото е кола с малко разход на гориво,ако доидем за разхода по подръжката много скьпа кола,ангернажен ремък мисля 4е беше 350 лева-2 странно пистов.А СМЕНИХМЕ един въздушен регулатор след филтара се намира 250 лева рециклиран БОШ с гаранция 1 година,ина4е нов от 400 нагоре,втора рака не ми се искаше зашото пак кам 100 лева ще искат а колко време 6те искара не знам.И скоростната кутия на 2 ра не влиза когато е по енерция,казаха ми 4е е синхронизатор,защото с междинна газ влиза,за сега се двомя дали да я бутам?Ина4е колата си бяга добре ускорява като луда и варви с 180,аможе и пове4е ама не сме я дупили 4е е 3 цилиндара все пак.Но от както я постегнахме не се е 4упила да ти кажа.В КРАЙНА СМЕТКА ТИ РЕШАВАШ


Колега аз незнам на коя кола която се движи по инерция можеш да и вкараш втора директно без междинна гас. И автобус да е пак ще иска междинна .

Относно подръжката аз незнам да има Ваген след голф 3 който да е с евтина подръжка. Все пак неможе да караш горе долу съвременна кола и поддържането да ти е супер без пари. Като не ти се поддържа вземи си голф 2 1.6 дизел ,това е желязна машина.
1.4 ТДИ са много хулени двигатели но според мен зависи най най вече на къкъв точно екземпляр ще попаднеш. Ако предния собственик е бил някъкъв мундар повярвай ми и танк да си купиш от него пак ще ти се счупи. И немога да разбера защо хора които карат 1.9 тди и не са имали 1.4 тди хулят този двигател само защото някой някъде им бил казал нещо лошо. То по тази логика и 2.5 тди е ненадежден двигател апък как така колите с него най-често се срещат в най-лявата лента с включен мигач за изпреварване и задминават прословуто надеждните,бързи и нечупливи 4 цилиндрови тди и сди. :screwy




Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: VW LUPO- 1.7 SDI или 1.4 TDI

Мнениеот niki1_j » Пон 05 май 2014 13:11


Ами аз не знам колко трябва да си невеж, за да хулиш 1.4 TDI и да караш 1.9 TDI, като на практика това са едни и същи технологии. Разликата е в балансиращия вал и веригата в картера, които ако им се обърне внимание о време, никога няма да има за какво да се оплачеш. Инъче като всяка PD си има проблеми, ама то коя кола няма ...


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW LUPO- 1.7 SDI или 1.4 TDI

Мнениеот ping23 » Пон 05 май 2014 21:04


Аз карам 1.4TDI и 2.5TDI,Искам да кажа че от двата предпочитам 1.4tdi заради разхода в София.Относно цени на обслужване за полото масло вилтри 220лв аудито 290лв.Това са цени за кастрол едж съответно 5w40 5 литра и 5w30 6 литра и всички филтри Бош.При полото всяка 4та смяна на масло ми е безплатно маслото докато при аудито е всяка 6та.Дебитомера (явно за него говори колегата по-горе като има предвид регулатор на въздуха :) ) на полото нов струва 370лв за аудито 260лв което е парадокс. Пъргав, икономичен и относително безпроблемен. 1.4тди харчи малко но не е добре балансиран което си проличава след 200 300 хиляди км, по-шумен.2.5 мърка но пък разхода в София е 12/100 което не беше голям проблем когато взех колата, нафтата беше 1.30 а колата на 2г :) Предполагам 1.9тди е най правилния избор комбинация от двете, тих добре балансиран мотор и с разход 2л повече от полото.Следващата ми кола определено ще е 1.9тди 131 или 150 коня.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта