aylin78 написа:Колега за 1,4 тди,защото е кола с малко разход на гориво,ако доидем за разхода по подръжката много скьпа кола,ангернажен ремък мисля 4е беше 350 лева-2 странно пистов.А СМЕНИХМЕ един въздушен регулатор след филтара се намира 250 лева рециклиран БОШ с гаранция 1 година,ина4е нов от 400 нагоре,втора рака не ми се искаше зашото пак кам 100 лева ще искат а колко време 6те искара не знам.И скоростната кутия на 2 ра не влиза когато е по енерция,казаха ми 4е е синхронизатор,защото с междинна газ влиза,за сега се двомя дали да я бутам?Ина4е колата си бяга добре ускорява като луда и варви с 180,аможе и пове4е ама не сме я дупили 4е е 3 цилиндара все пак.Но от както я постегнахме не се е 4упила да ти кажа.В КРАЙНА СМЕТКА ТИ РЕШАВАШ
Колега аз незнам на коя кола която се движи по инерция можеш да и вкараш втора директно без междинна гас. И автобус да е пак ще иска междинна .
Относно подръжката аз незнам да има Ваген след голф 3 който да е с евтина подръжка. Все пак неможе да караш горе долу съвременна кола и поддържането да ти е супер без пари. Като не ти се поддържа вземи си голф 2 1.6 дизел ,това е желязна машина.
1.4 ТДИ са много хулени двигатели но според мен зависи най най вече на къкъв точно екземпляр ще попаднеш. Ако предния собственик е бил някъкъв мундар повярвай ми и танк да си купиш от него пак ще ти се счупи. И немога да разбера защо хора които карат 1.9 тди и не са имали 1.4 тди хулят този двигател само защото някой някъде им бил казал нещо лошо. То по тази логика и 2.5 тди е ненадежден двигател апък как така колите с него най-често се срещат в най-лявата лента с включен мигач за изпреварване и задминават прословуто надеждните,бързи и нечупливи 4 цилиндрови тди и сди.
