PASSAT B4 -2E-115к.с. -проблем с работата на мотора
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин
PASSAT B4 -2E-115к.с. -проблем с работата на мотора
добър ден колеги разгледах доста теми но не намерих по моя проблем .поблема е следния постепенно през зимния период колата както работи и мотора изгасва ,сега вече като се позатопли времето малко като загрее двигателя и започва да гасне ,гасненето на мотора е хаотично ,като постои малко пак пали върви известно време и пак изгасва ,от две години съм без бензинова помпа ,сега със тия проблеми детонира и в колектора и дебитомера и той оиде блокираха перките и гърмялката не помогна ,познат майстор ми каза да търся датчик на хол някъде под стартера ,друг ми каза че може да е и около пистовия ремък,но не намирам никъде такъв датчик ,намерих го в нета на външен вид какво представлява но уви ,някой ако е имал такъв проблем да сподели, направих проба газовата част работи и пуска газ,проверих всички релета то фактически е само едно на бензиновата помпа там е вързана газта предварително брагодаря
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин
Re: PASSAT B4 -2E-115к.с. -проблем с работата на мотора
сега направих проба изчаках да загрее и да изгасне ,няма искра от кабелите ,бубината миналата година смених
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: PASSAT B4 -2E-115к.с. -проблем с работата на мотора
Провери датчика в делкото и комутатора.Ама тея такива изпълнения без бенз от две години, дебитомера гръмнал..........
горката кола

Последна промяна от _SUN_ на Сря 07 май 2014 18:15, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин
Re: PASSAT B4 -2E-115к.с. -проблем с работата на мотора
и на мен ми е жал ,ама приоритети ,комутаора е в пакет с бубината правоъгълните сега я сменявам да видя
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин
Re: PASSAT B4 -2E-115к.с. -проблем с работата на мотора
няма такъв датчик под стартера ,или е на друго място или го няма, а за помпата просто газаджията не пожела да я прекъсне като работи на газ с едно реленце и тя естествено не изкара много ,дебитомера се прецака от честите детонаци при тези прекъсвания ,всичко подлежи на възстановяване но по натам
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: PASSAT B4 -2E-115к.с. -проблем с работата на мотора
първо я накарай да заработи на бензин -сложи си бенз. помпа ,оправи си др. неща и тогава се насочи към газовата у/ба.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: PASSAT B4 -2E-115к.с. -проблем с работата на мотора
nicky_nikiforov написа:няма такъв датчик под стартера...
Колега датчика на Хол при 2Е мотор се намира в делкото.От този датчик излизат 3 кабела и отиват в бобината.
Без изправен дебитомер,няма как да я подкараш нормално тази кола.
Ако можеш да работиш с мултицет,провери какво има на кабелите излизащи от делкото.Там трябва да има маса,постоянен плюс 12волта и маса която е прекъсваема.Ще ти трябва помощник който да дава на контакт и да върти стартера.Прекъсваемата маса се появява след като си дал контакт и ако не се запали двигателя,тя изчезва след няколко секунди.Това е с цел да не се претовари бобина-комутатор.Когато помощника върти стартера,прекъсаемата маса ту се появява,ту изчезва.Ако не се получава при теб такова нещо,няма палене.Именно това прекъсване на масата предизвиква искра.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин
Re: PASSAT B4 -2E-115к.с. -проблем с работата на мотора
добър вечер колеги реших проблема ,при тия страшни аварии които ми се случиха ,системата е от три компонента делко с датчика на хол ,бубина и компютър оказа се че като е блокирал дебитомера и го отворих до край принудително ,дава грешен сигнал на компа и като загрее реле 30 изключва веригата на подаване на захранване ,махнах релето на компа и сега работи безупречно ,за съжаление това е авариен режим ,а възстановяването на любимата ми кола която направи две къщи със своята издръжливост,ще отнеме много ресурси и време но се надявам да възстановя щото я обичам, но пък стана екологично чиста катопремахнах бензиновата част
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта