
и двата автомобила си имат и силни и слаби страни, зависи какъв компромис е решил да направи автора на темата и къде са му насочени основните приоритети при избор на автомобил!
FreeSoul написа:Ако това мнение е адресирано към мен...да отговоря, ако ли не, здраве да е :)
Викаш 280лв. за кабели.....колко е демпфера на Голф-а, нов, оригинален...![]()
Ако можеш да ми цитираш къде съм написал, нещо за 8-ма генерация и задния й мост, покажи ми, моля те,Говори се за 6 ген., която няма релса между колелата.
И да, и на 90 гума да стои голфа, няма по-добра возия от Хондата, мога да го напиша още няколко пъти ако не си го разбрал. 8-мата генерация друса ( заради моста си ) също като голф 5, ама тук 8-ма ген. не я коментираме, колкото и да си прав, че 8-мата е друсалка.
И аз имам 2 хонди, CRX все още и 6-ген., затова и си позволявам да пиша. Тъй като почти всеки ден се качвам на различни коли, возя се и карам и мога да сравня( за мен).
За спирачките съм съгласен, не съм "болен фен", който да не вижда очевидното, но хондата е с 240мм диск, а голфа с 280мм, как няма да спира по-добре, нормално е.
За корозията също мога да се съглася, че при равни условия, Хондата ще изгние по-бързо, просто зависи откъде си купуваш кола и колко милиони години ще я караш, ако няма ръжда при купуване, от зимната поддръжка в БГ едва ли ще изгние![]()
За сблъсъци няма да коментирам - танк ли търсиш да газиш наред или кола за ежедневието? Ако трябва да търсим статистика за пострадали хора при голф/сивик?![]()
Пак казвам, двете коли са различен клас според мен и не е редно да се сравняват. Голф 4 е по-скъпият за поддръжка автомобил, както и да го погледнеш. Голф 3 и 6 ген. може да се сравняват, но там по-добре да не казвам, че...
forski написа:Най вече с бензиновите си двигатели Голф 4 е на светлинни години пред Vtec-a на Хонда...
forski написа:Най вече с бензиновите си двигатели Голф 4 е на светлинни години пред Vtec-a на Хонда...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта