Здравейте колеги!
Карам seat ibiza 1.9 TDI AFN 110к.с. 1999г.
Не намерих като моя проблем а той е следния-
На 1000об.м. като дам пълна газ колата тръгва много добре до 1800 и буквално спира на 2000об.м. задържам газта така започва да пуши черен пушек а понякога почва да чатка, като върна газта и подам пак 50/50 или се "отпушва" и тръгва или не тръгва.Сякаш се дави и явно, че не и достига въздух щом да почне да пуши черно. При тръгване иска повече газ от нормалното, иначе изгасва мотора. Пробвах с друг дебитомер, с друг Н75, отваряха да видят дали е точно зацепена - беше. Направих ремонт на двигателя преди 2000км. и не бях го забелязал това до сега защото я карах много леко за да се разработи добре.



Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
A горивен ,въздушен филтър?И еднa диaгностикa ще и дойде добре!
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 16 яну 2013 18:13
- Автомобил: Seat Ibiza mk2
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Varna
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
Нови са, на диагностиката не показва нищо необичайно освен, че като спре да върви спира работата на турбината
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
Един лог фaйл ще и дойде добре.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
Прегледай всички вакумни маркучи да няма скъсани. Почисти си турбината данеби да е зацапана. Катализатора махни ако имаш. Случвало се е нов горивен филтър да е бохлук. Ако ти се дават 50-60 лв смени го профилактично.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 16 яну 2013 18:13
- Автомобил: Seat Ibiza mk2
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Varna
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
Смених всички вакуумни маркучи, горивен филтър, карах я на майстори, никой не може да разбере от какво е.
Сложих си бууст метър, на 190км.ч. през 2 секунди си мени налягането, прави пик 1.3, после пада на 0.5 и замалко се задържа на 0.9-1 ... Нещо като непостоянно впръскване не гориво или незнам...
Сложих си бууст метър, на 190км.ч. през 2 секунди си мени налягането, прави пик 1.3, после пада на 0.5 и замалко се задържа на 0.9-1 ... Нещо като непостоянно впръскване не гориво или незнам...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
Значи първо във Варна работи ifidik който ще ти оправи колата без проблем. Второ - тоя проблем може да се появи от задръстени повдигачи. 

- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
Записвам се за темата . На мен ми прилича на "отворени" клапани проблема ( препълнени компенсатори и оттам не успяващи да затворят клапани, причина : неподходящо масло/вискозитет , повреден клапан на маслена помпа и др .) . Любопитен съм Иво какво ще открие.
П.п. това чаткане може да са удари на клапани от буталата , не я карай така !
П.п. това чаткане може да са удари на клапани от буталата , не я карай така !
Последна промяна от samo_pechka на Вто 06 май 2014 21:01, променено общо 1 път.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
Това само на 190км.ч ли ти го прави???
А на 210 има ли го проблема?

А на 210 има ли го проблема?

-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 16 яну 2013 18:13
- Автомобил: Seat Ibiza mk2
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Varna
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
Карах я при ifidik, каза че според него прави налягане във всмукателния колектор и че трябва да му я оставя да я види... Относно повдигачи и клапани е силно възможно, защото като сменях флошките никой във Варна не бачкаше и сложих клапаните обратно без препасване?
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 16 яну 2013 18:13
- Автомобил: Seat Ibiza mk2
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Varna
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
Карам я с кастрол 5w40
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
wankotdi написа:... и сложих клапаните обратно без препасване?
... а не трябваше... Това никак не е маловажно! Успех

-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 16 яну 2013 18:13
- Автомобил: Seat Ibiza mk2
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Varna
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
Свалих повдигачите, потопих ги в бензин, сложих ги и не искаше да запали... Купих нови пак INA и е същата работа 

-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 16 яну 2013 18:13
- Автомобил: Seat Ibiza mk2
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Varna
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
Може ли да е от потенциометъра ?
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сеат ибиза 1.9 TDI AFN спира на 2000 оборота.
АКо е основен ремонт като мина тия 2000км смени ли маслото.
Имал съм такъв проблем да има стружки или други примеси докато се разработи и да застават на клапана на маслената помпа, вдига повече налягане и отваря клапаните.
При теб ако е това явно малко вдига налягането и се отварят по малко или не всички.
Ако буустметъра ти няма много тънка тръбичка е нормално да поскача.
Ако все още не пали виж с компютър за грешки. Ако има ще те насочат.
Като не пали като за без компресия ли върти или нормално?
Имал съм такъв проблем да има стружки или други примеси докато се разработи и да застават на клапана на маслената помпа, вдига повече налягане и отваря клапаните.
При теб ако е това явно малко вдига налягането и се отварят по малко или не всички.
Ако буустметъра ти няма много тънка тръбичка е нормално да поскача.
Ако все още не пали виж с компютър за грешки. Ако има ще те насочат.
Като не пали като за без компресия ли върти или нормално?