голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
В случая кислорода няма отношение, защото трябват 800 градуса температура и налягане, в случая не стига налягането, не стига температурата основно, защото не стига горивото като продължителност на впръскване. Само горивото което попадне върху свещта се запалва нормално, но не е достатъчно, затова всички тръгват да сменят свещи и да им удължават времето на греене, защото се лъжат, че когато е по-студено и свещите греят повече от секунда и пали с една идея по-лесно.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Намислил съм в началото на април да посетя Никси от Герман за да пипне тия милиграми и да видим какво ще стане. По последната проверка на дюзите показанията са: -0,19 0,30 0,19 -0,28, а милиграмите са си 3,8. След посещението в Герман ще споделя отново какво е станало. 

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Такаа... не съм ходил все още поради изникнали спешни разходи... Някой друг с тоя проблем да ги е пипал? Понеже ми седи секретният болт на помпата, а знам, че корекциите на капака са много малки, дали ще мога без да го развивам да се опитам сам да ги настроя? Имам ВАГ-КОМ и ще следя там.



- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Някой да има идея?
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Два начина за секрета - 1. набиваш едно камъче 7-ца върху него и развиваш . 2. правиш си ключе от една 7-ца ( 6-стен ! )като я прорязваш на 120 гр. (през една стена на 6-стена ) с флекс -остават 3 "пера" които хващат плоските части на "секрета" , но за да не се разкрачват при напън набиваш една втулка върху тях. Без развиване на този болт поне при мене не мръдна капака ( още повече ако не е пипано там )
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Какво стана, оправи ли се проблема?
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Аз си правих,когато ми се наложи и ми свърши работа.
Със салия се изпилява зведогаечен ключ (на по 120 градуса както казва колегата),малко набиваш с чук и развиваш!
Със салия се изпилява зведогаечен ключ (на по 120 градуса както казва колегата),малко набиваш с чук и развиваш!

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Давайте някакво решение, че полудявам наистина. Никси пипа милиграмите и файда няма. Е*ати загадката стана...
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Каква загадка, ти доколкото разбрах ремонт прави сериозен?! Измерихте ли след ремонта компресията? На колко милиграма е сега? За да не пали хубаво студена са 3 възможните причини: 1. Центровка 2. Помпа 3 Компресия.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Компресия не е мерена, няма и смисъл. В момента е на 2,4 милиграма и 55 тайминг. Никси спомена, че можело да е паднало налягането на дюзите въпреки, че пръскат добре. Аз поне не разбирам ако е паднало налягането защо да прави тези номера. Върви прекалено добре за да е компресия. Все едно след престой се проявява проблема, но пък всякак пробвах и гледах и не пада гориво...
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Ако се влияе от това колко е студено не е от падане на гориво, ако смърка въздух и през лятото като престои ще пали трудно. Вървенето не е критерий за загуба на компресия, падането на налягането на дюзите също не влияе почти на студения старт. Може да пробваш да я направиш на 1 мг. само за проба дали ще пали по-добре и компресията премери.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
За мене на тази кола не са и читави дюзите. Докато беше при нас нямаше никакъв проблем с паленето /3 или 4 дни общо престоя/. Единствено според мен имаше малко замисляне при първото въртене, но след ревизирането на стартера мисля, че върти както трябва вече.
Може и с компресията да има зор, не съм я мерил.
Може и с компресията да има зор, не съм я мерил.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Ако е компресията защо едни пъти няма яд при по-студено, а други пъти при по-топло? Ще видя да я мерна тая компресия колкото и да не ми се вярва...
П.П. До колкото аз знам за да имам проблем с компресия то трябва или от сегментите да изпуска, или от клапаните. Ако изпуска от сегментите май трябва и масло да гори, а колата не го пипа. След смяната на гарнитурата пък клапаните са с нови гумички и са пасвани та и от там изключвам възможността.
П.П. До колкото аз знам за да имам проблем с компресия то трябва или от сегментите да изпуска, или от клапаните. Ако изпуска от сегментите май трябва и масло да гори, а колата не го пипа. След смяната на гарнитурата пък клапаните са с нови гумички и са пасвани та и от там изключвам възможността.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
При мен се оказа центровката. Пред две седмици бутнахме предварението от колелото на помпата. Беше на 1 градус, тръгнахме да го правим на 3, но отиде малко повече - на 4 и я оставихме така. Сега пали перфектно, равномерно, без пушеци. На пролет може да я върнем малко, ще видя, засега съм доволен. Това обаче не го гледахме с Ваг ком, а с Бош. Не знам дали има разлика. Милиграмите ми са 2,4.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Моята преди беше на по-голямо предварение, но след като го връщах не усетих разлика и си я карам така - на 55 тайминг, което не знам колко градуса са. Налягането на дюзите как по-точно може да влияе на паленето? Наистина не трябва ли да гори масло ако изпусне компресия...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 74 госта