има ли канал на WAG на който да си тествам перките на радиатора?
Не се включват и след 95 градуса по ВАГ-аб :(



VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Мисля че няма, трябва да гледаш живи данни или по-точно температурата на двигателя и някой да гледа перките дали се включват. По-принцип ако пуснеш климата на AUTO веднага перките трябва да почнат да въртят на 1ва степен, а след 110градуса вече би трябвало да проработи 2рата (бърза) степен, нея би трябвало да я имаш, иначе до сега да си прегрял мотора. Аз имах такъв проблем и при мен не работеше 1вата (бавна) степен на перките, но ги ремонтирах и сега си бачкат, че инак можех да си докарам други проблеми с климата.
- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
С Output Tests можеш да ги пробваш!
Не си спомням кой по ред тест беше за перките,но то си пише!
Не си спомням кой по ред тест беше за перките,но то си пише!

-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
С колегата изпълнихме теста няколко пъти но перките не се пускаха,
при пуснат климатроник ---- той да каже дали въртят
при пуснат климатроник ---- той да каже дали въртят
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
minimalizum написа:С колегата изпълнихме теста няколко пъти но перките не се пускаха,
при пуснат климатроник ---- той да каже дали въртят
При пуснат климатроник - тръгва 2-ра скорост!
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Някой можели да ми каже нещо за тази грешка?
Грешката е следната - P1855 - 35-10 - Software Version Monitoring - Intermitten колата е пасат б5.5 2002 год.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
прекъсва ли ти колата?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Това са ти грешките- и по специално на 1 цилиндър се отчита не добро запалване.
А последната грешка е че горивото е с прекалено ниско налягане.
Въпроса е дали тези грешки не са провокирани от газовата. Газта е с различна плътност от бензина !!!
А последната грешка е че горивото е с прекалено ниско налягане.
Въпроса е дали тези грешки не са провокирани от газовата. Газта е с различна плътност от бензина !!!
Последна промяна от kossis на Пон 19 май 2014 9:46, променено общо 1 път.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Газаджията ти да провери калибровката на газовата рейка,щом на бензин няма проблем.А другата грешка е че почти ти е свършило горивото
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ниско налягане на горивото !
Малкото бензин в резервоара не е грешка и се отчита във Вага като съпротивление което се взема от сондата в резервоара и потенциометъра и.
А се вижда на таблото като отчет на стрелката.
Вероятно работата на газ се отчита от някой датчик като грешка-не му харесва плътността на горивото.
Малкото бензин в резервоара не е грешка и се отчита във Вага като съпротивление което се взема от сондата в резервоара и потенциометъра и.
А се вижда на таблото като отчет на стрелката.
Вероятно работата на газ се отчита от някой датчик като грешка-не му харесва плътността на горивото.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
здравейте колеги!
Имам два въпроса.
1. Инсталирах си VCDS 1.2 и си работи перфектно но има следният проблем.На второто включване вече не иска да трие грешки от AIR BAG , Climatronic ,ABS и другите системи освен двигателя.Разбрах ,че изисква регистрирана версия но пък тя изисква оригинален кабел.Та има ли някъде хакната версия за китайски кабел?
2. Имама Ауди В4 "93 г. с ACE двигател (2.0 16в механична инжекция).
Не иска да се свърже с ЕКУ-то.Само с климатроника и АБС-а.
Дали проблема е в кабела или става само с ВАГ ком тъй като двигателя е стара технология.
Кабелат ми е такъв, но син.
http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html
Работя с Win 7 64 bit
Имам два въпроса.
1. Инсталирах си VCDS 1.2 и си работи перфектно но има следният проблем.На второто включване вече не иска да трие грешки от AIR BAG , Climatronic ,ABS и другите системи освен двигателя.Разбрах ,че изисква регистрирана версия но пък тя изисква оригинален кабел.Та има ли някъде хакната версия за китайски кабел?
2. Имама Ауди В4 "93 г. с ACE двигател (2.0 16в механична инжекция).
Не иска да се свърже с ЕКУ-то.Само с климатроника и АБС-а.
Дали проблема е в кабела или става само с ВАГ ком тъй като двигателя е стара технология.
Кабелат ми е такъв, но син.
http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html
Работя с Win 7 64 bit
Помощ за решка 00282
Здравейте и се извинявам за поредната дилема с прочутия 74кW мотор 1.6 AKL. След като не бях карал колата седмица при палене неможа да задържи оборотите нормални за студен мотор а нараво угасна. Ако не подам газ колата само препалва и гасне. Закачих я на кабелчето и изписа
00282 - Throttle Position Actuator(V60)
41-00 - Blocked or No Voltage
Реших да почистя клапата , но не съм я свалял. Забърсах я само отвън и покрайщата , след това като дадох за адаптиране на клапата нещата не се получават по обичайния начин. Разкачих буксата на дросела напръсках я с контактен спрей и закачих наново. Колата пали при топъл двигател и държи 800 оборота без да се колебаят , след това започват да падат леко полеко и стига до 620-680 и така си стоят само, че не е угаснала но върви без да прекъсва и негасне. Няма го лекото потъване на педала ако не си подал газ , реално компа да каже на клапата че недостига гориво и да пусне.
Може ли някой да сподели кое краче трябва да премеря на клапата и на самата букса кой пин. В еда предишна тема с подобна грешка има схема но, но незнам дали е на същата клапа.
Има ли микроключе в клапата което може да е запецнало или нещо подобно.
Мерси предварително.
00282 - Throttle Position Actuator(V60)
41-00 - Blocked or No Voltage
Реших да почистя клапата , но не съм я свалял. Забърсах я само отвън и покрайщата , след това като дадох за адаптиране на клапата нещата не се получават по обичайния начин. Разкачих буксата на дросела напръсках я с контактен спрей и закачих наново. Колата пали при топъл двигател и държи 800 оборота без да се колебаят , след това започват да падат леко полеко и стига до 620-680 и така си стоят само, че не е угаснала но върви без да прекъсва и негасне. Няма го лекото потъване на педала ако не си подал газ , реално компа да каже на клапата че недостига гориво и да пусне.
Може ли някой да сподели кое краче трябва да премеря на клапата и на самата букса кой пин. В еда предишна тема с подобна грешка има схема но, но незнам дали е на същата клапа.
Има ли микроключе в клапата което може да е запецнало или нещо подобно.
Мерси предварително.
- balrog
- Мнения: 94
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 9:25
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AFT 1998
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Vag-com става ли за диагностика на Seat Cordoba 96-99
Здравейте колеги. Много ми е спешно и дано някой помогне с информация. Диагностика Vag-com OBD 2 която ползвам за полото ми 6N 97 година ,дали става за сеат кордоба комби 98 година? Ако да буксата на същото място , като при поло ли е и ако не,къде е ?
Много ви благодаря предварително!
Извинявам се ако не съм на точното място
Много ви благодаря предварително!
Извинявам се ако не съм на точното място

-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта