Питане за диаметър на дюзи

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Bai Sando » Чет 27 мар 2014 22:04


Милен Минков написа:До Bai Sando. До колкото разбирам от ваши постове вие сте напред с материала при АГУ, а може би и професионално (за това не се обръщам към вас с "колега") и много се радвам, че хора с блогат опит, помагат и на нас начинаещите.
Колкото фулгрупа, според мен решението е много лесно, но не е в мойте възможности (а може би и в нашите -а само на производителя) -отнася се за едно кабелче, овито на някой високо волтов кабел (за антенка), малко промяна на софтуера на ГИ и става от фулгруп на разделно впръскване и всичко е ОК, -е това е само от рода на мечтите.

Бях,колега.Поради здравословни причини се наложи да напусна иначе тази толкова интересна работа за мен.
Просто след 3 години навеждане по цял ден под капаците на колите,кръста ми не издържа и сега се възстановявам,макар и бавно.Иначе съм сигурен,че има хора с доста по-богат опит от моя,нека те се изкажат по темата с Г.И. на фулгруп.
Аз просто споделих моите виждания за времето с което се занимавах с монтажа на уредби. :beer
Сигурен съм,че има кадърни майстори които могат да накарат такава система да работи адекватно :th_up




venelek
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот venelek » Чет 27 мар 2014 23:24


Милен Минков написа: апък венелек ще попитам, 1.3 не е ли малко височко, а пък ако се наложи и да го вдигнем няма ли да му стане множко, защото в нета бях чел, че на тамоната най и харесва около 1бар,

В софта на Тамона има налягане на газта,диференциално налягане и вакум в смукателния колектор.Понеже предположих че налягането в колектора ще ти е около 0.3,ако направиш налягането на газта 1.3 то диференциалното ти ще стане точно 1.Ей така на тамоната и е най-добре.Ако се наложи обаче да увеличиш малко налягането,за да увеличиш горивото,няма да е проблем.Гледай маркучите от инжекторите до колектора да са по къси(макс.10см).И ако сложиш ТГстрим вместо ПМ ще се получат нещата.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 29 мар 2014 22:02


Милен Минков написа:
KingoftheROAD написа:
Милен Минков написа: ...RGJ Pgas = 1.0 Bar < 100 kW ...


А тази зависимост каква е? линейна ли е? има ли такива ТТД за разните марки рейки/изпарители?


Да KingoftheROAD там имаше за много видове рейки и изпарители, и това беше (до колкото си спомням) някакъв магазин или склад -(онлайн магазин), защото там имаше и цени, но това съм го чел преди 4-5 месеца и няма как да си спомня къде беше. Моята практика е когато нещо ми се стори важно да го запазвам на компа си, а не в отметките, защото понякога изчезват, така че не мога да ти дам инфо къде да провериш, но ако опиташ да преведеш текста на руски и го пускаш в търсачката на части може и да те огрее. -УСПЕХ!!!!


:th_up
Прикачени файлове
Valtek-LPG-Autogas-Injectors-Nozzle-Size-Chart.png


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот mrpetrov » Нед 30 мар 2014 13:07


По тая горната таблица - моята трябва да е с 2.4 мм диаметър на отвора на дюзите:
4 цилиндъра, 100 коня = 25 коня на цилиндър;
изпарителя държи >= 1.15 бара налягане на газта;

На практика - аз ползвам дюзи с отвор 2 мм със страхотен резултат!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19302
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот stefan4o » Нед 30 мар 2014 13:12


Според таблицата при налягане 1.15бара и 25 коня на цилиндър трябва да си с дюзи 2.1-2.2мм. Или аз, или ти не можем да разчетем хубаво числата в нея :mhihi
0.1мм разлика отгоре или отдолу може би не са болка за умиране? В тоя ред на мисли искам да попитам знаЮщите - инжекторът, когато работи повече време отворен това скапва ли го по-бързо? :gruebel


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Bai Sando » Нед 30 мар 2014 16:31


Чак пък да го скапва...най много да му загрява повече бобинката :th_up


Милен Минков
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Милен Минков » Сря 09 апр 2014 20:34


До KingoftheROAD това е за което ти говорих -тук има инфо за доста марки ГИ
http://www.gazland.ru/index.php


Милен Минков
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Милен Минков » Нед 25 май 2014 21:25


Здравейте колеги, доста се позабавих с настоящето включване, но това земеделие, край няма бе, да го вземат мътните.
Оказва се, че лесен и правилен начин за монтаж на ГИ на двигател 1П няма, или поне аз не открих такъв. Ако използвам щуцери, за да бъдат равнозначни, трябва да ги поставя на 90 градуса спрямо постъпващия въздух, което не е добре. Ако опитам да ги сложа странично, тоест, два от ляво за 1ви 2ри цилиндър и два от дясно за 3ти и 4ти, може и да са горе-долу по посоката на въздуха, но няма да са под еднакъв градус, тоест, няма да са равнозначни, което също не е добре.
Ако поставя адаптори м/у бензиновите дюзи и главата, то рейката се вдига нагоре и опира в долната пружина на дроселовата клапа. Гледах гледах и реших, че мога да мина и без нея и я премахнах. Според мен тя спомага на механиката да не натиска на ключето за празен ход, много силно, но това е друг въпрос.
Та ето какво успях да направя:
Изображение017.jpg
Изображение015.jpg

Това е газовата ми рейка
Изображение013.jpg
Изображение014.jpg

Това е бензиновата със подложките
Изображение008.jpg

Това е две в едно, тоест и газова и бензинова рейка.

Понеже има ограничение в бр. на файловете, ще продължа и в следващия пост.


Милен Минков
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Милен Минков » Нед 25 май 2014 21:39


Изображение007.jpg

Това е две в едно, тоест и газова и бензинова рейка.
Изображение003.jpg

Изображение006.jpg

А това е монтажа.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот KingoftheROAD » Вто 27 май 2014 8:53


Адапторите откъде ги купи? Има ли за различни бензинови рейки?


Милен Минков
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Милен Минков » Вто 27 май 2014 18:06


Колега, всичко това е правено по мое осмотрение -никъде не можеш да намериш такива адаптори готови. Не е малко работа, но мисля, че си заслужаваше, а ако питаш за готови адаптори (подложка-щуцер) ето тук има http://olx.bg/gazov-inzhektsion-prehodnik-lpg---benzinova-dyuza-i35022777


strong
Мнения: 132
Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот strong » Вто 27 май 2014 21:56


И аз съм се замислял за такива адаптори,че моите щуцери са почти под 90гр.Има ли ефект от цялата манипулация?Как се държи двигаталя и на двете горива? :th_up


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот KingoftheROAD » Сря 28 май 2014 10:11


Милен Минков написа:...всичко това е правено по мое осмотрение -никъде не можеш да намериш такива адаптори готови. Не е малко работа, но мисля, че си заслужаваше...


Би ли обяснил, как точно са направени твоите адаптери?
Доколкото разбирам от снимките за основа са тези от линка? Премахват им се фабричните щуцери (или се оставя малка част в основата), и към тях се запояват медни тръбички, с бронзови накрайници? В накрайниците се слагат гумени уплътнения, и там се поставят изходящите щуцери (дюзите) на инжекторите?


Милен Минков
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот Милен Минков » Сря 28 май 2014 21:43


KingoftheROAD точно така, (с едно малко уточнение -не обичам да плащам за това което ще изхвърля )и по точно, адапторити ми са правени на струг, размерите съм взаимствал от линка -с малки корекций.
С удоволствие ще обясня, къде съм стъпил на криво, за да не ме повтаряте -стига да има мераклии. В никакъв случай не искам да те отказвам, но за да започнеш, ти трябва мерак в +, поне една и половина дясна дясна ръка и наличен шлосерски инструмент, аа и приятел стругар, който да ти угажда :icon_lol
А на strong, ще кажа, че моя експеримент е все още на "кота" 0. Този двигател никога не имал монтиран ГИ (но действам по въпроса), така, че не мога да направя сравнение, но обещавам всякаква ми налична информация по въпроса.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Питане за диаметър на дюзи

Мнениеот muns61 » Чет 29 май 2014 17:28


Такива адаптори понякога влошават доста работата на бензин.
Аз бих забол 4 Метис-а директно на колектора.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта