Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот Stivi » Пет 09 май 2014 9:31


ozon-t написа:Например карам на 2 скорост с 1000 оборота давам пълна газ и до 1400-1500 мъка братко и вече след тези обороти се изтрелва.


Е при поожение че турбото се развърта както трябва след 1500 оборота как очакваш да усетиш ряз като настъпваш от 1000 :wink Все едно да драг състезание да стартират от празни обороти :mhihi




xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот xxx_man » Пет 09 май 2014 16:28


SACHO7803 написа:колега ако искаш кола която да литва от 1000об вземи си HDI.и егр-и да затапваш и квито и игри да играйш това е праисторическият ваг-автомобил.две аудита смених и двете са мудни в ниските с чип или без с егр или без.когато хората създаваха комънрейл немците са били на обучение.докато французина оптимизираше дизела с хди-системи то немеца пробва система за тирове-помпа-дюза.-..ееееееее сетиха се наскоро кво да правят.но късно.....хората отидоха на луната а немеца..................нямам думи...явно ще останат известни с голф 2-железният автомобил :biggrin

Пич недей така!!!Извън темата HDI-то е хубаво само когато е чисто ново и е 1.6!!Да не забравяме че караме с българска нафта и коли на по 200-400к. км!Аз такъв трън никога не бих си взел влизаш в сервиза и илизаш беден :11 ,за нашата родина мила VW-то си е 6!!А сега по-темата намери някой да ти бутне тайминга на помпата малко в предварение и мисля че ще имаш малко повече динамика в ниските!


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот Ludiq » Пет 09 май 2014 17:46


SACHO7803 написа:колега ако искаш кола която да литва от 1000об вземи си HDI.и егр-и да затапваш и квито и игри да играйш това е праисторическият ваг-автомобил.две аудита смених и двете са мудни в ниските с чип или без с егр или без.когато хората създаваха комънрейл немците са били на обучение.докато французина оптимизираше дизела с хди-системи то немеца пробва система за тирове-помпа-дюза.-..ееееееее сетиха се наскоро кво да правят.но късно.....хората отидоха на луната а немеца..................нямам думи...явно ще останат известни с голф 2-железният автомобил :biggrin

:mhihi :mhihi :mhihi


mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот mineffjoro » Пон 12 май 2014 14:17


SACHO7803 написа:колега ако искаш кола която да литва от 1000об вземи си HDI.и егр-и да затапваш и квито и игри да играйш това е праисторическият ваг-автомобил.две аудита смених и двете са мудни в ниските с чип или без с егр или без.когато хората създаваха комънрейл немците са били на обучение.докато французина оптимизираше дизела с хди-системи то немеца пробва система за тирове-помпа-дюза.-..ееееееее сетиха се наскоро кво да правят.но късно.....хората отидоха на луната а немеца..................нямам думи...явно ще останат известни с голф 2-железният автомобил :biggrin


Голфа ми е 110к.с., стоков като изключим тайминга (на 2.2мг.) Заповядай да го тестваш и след това, пак ще коментираме френските кошчета...


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот lz2aii » Пон 12 май 2014 15:41


Не, че е по темата, ама не мога да се сдържа да не коментирам мнението на Сашо7803. Не съм и преднамерен щото карам автомобил от ВАГ групата, но искам да го попитам какво й е на помпа дюзата? Едно изключително революционно откритие, което за съжаление не покри изискванията и нормите на Евро4 и, което може би е единственото нещо, заради което бе премахнат този компонент. Не случайно е внедрен в тирове и камиони колега. Нали се сещаш тези коли по колко хил. да не казвам и милиони километри правят. За ХДИ-то на франсетата - страхотни мотори до 200к км, от там нататък-скрап. Все пак в БГ колите, които купуваме са над тези стойности и разумния човек гледа какво купува все пак. В заключение по този въпрос ще кажа, че съм имал японски и италиански автомобил преди да си взема VW. Е, мога да заявя, че марката няма да сменя. По въпроса на колегата-мнението ми е, че има проблем, свързан с турбина, но да не го подведа - най-добре почистване, оглед на вакуум маркучите, клапаните (N75 и актуатор) и т.н. И аз имам подобен проблем - понякога в ниските те залепя, понякога не откъсва. В никой случай не мисля, че това е нормално. Лично аз съм набедил турбината и като я почистя и има резултат ще пиша. Успех.


stoqnkis
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот stoqnkis » Пет 16 май 2014 5:30


Относно дебитомера. Купи си спрей. В ауто + ги продават по 12 лв. не се занимавай с друг спрей да не те заболи главата като купуваш нов дебитомер.


ozon-t
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот ozon-t » Сря 28 май 2014 11:59


Колеги тези дни ще затапвам егр-а пък да видиме какъв ще е ефекта.Мисля да сложа 2 ламаринки отгоре и отдолу за да мога да изхъврля тръбичката.Да се надяваме че на колата ще и е по добре така.Поздрави


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот hvp800 » Сря 28 май 2014 12:18


Колега изплзвай по-дебела ламарина когато затапваш, че тънката има навика да изгаря :biggrin особено тази на изпускателния колектор. Лично аз бих те посъветвал да не махаш тръбичката (ако е здрава) и да затапиш откъм клапана ама ти си знаеш. И да не си си купил HDI ,че :dummy пък тоя го мани, нека си кара таралясника и да си мисли колко назад са немците и какво велико инжинерно творение му е предоставил Мосьо Пижо


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4704
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот tdi fen » Сря 28 май 2014 12:33


провери центровката но според мен геометрията не се движи както трябва причините може да са няколко иначе читав AHF набира много добре в ниските


ozon-t
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот ozon-t » Сря 28 май 2014 13:27


Колега защо да не я махам тръбичката?иначе е здрава нищо и няма.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот hvp800 » Сря 28 май 2014 13:42


Ами защото температурата при ЕГР клапана е доста по-ниска от тази при изпускателния колектор и ламаринката ще е по устойчива. Не е проблем да сложиш две ламаринки но си е малко повече игра :th_up


ozon-t
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот ozon-t » Сря 28 май 2014 14:35


Ок.Мерси колега! :smile


Потребителски аватар
besriworld
Мнения: 54
Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот besriworld » Нед 01 юни 2014 17:26


Ако ти е изправен ЕГР и софтуерно е затапен щом си с чип . То разлика във вървежа няма да усетиш . Друг е въпроса ако не е затворил хубаво . Най-добре е да направиш един лог файл , за да се види турбото, МАФ, пусканото гориво . И според мен е нормално в тези обороти разлика от преди чипа и след чипа да не намериш .


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот IvailoOo » Нед 01 юни 2014 17:40


Напротив. Разлика има. Плюс това софтуерно не може да се затапи.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот samo_pechka » Нед 01 юни 2014 21:27


Със затапена ламаринка на ЕГР-а ,поема по-пъргаво моторчето , дебитомера "отчита" по-голяма стойност и пуща доволно нафтата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rmk и 20 госта