Здравейте, колеги имам 2 въпроса .
1-ви. В момента колата е със демпферен маховик, и почва да трака искам да попитам има ли възможност да стане обикновен маховик да не е демпферен, и ако може да ми кажете цени ?
2-ри. На борда на таблото ми показва червен екран, като откача клемата (+) на акумулатора и се оправя, но след 1-2 дена пак става червен.
Та въпроса ми е, ако серийните номера съвпадат може ли да се избегне закачането на компютър. Защото са ми казвали, че емобилайзера бил във таблото, и след като се смени трябва да се закачи на компютър за диагностика.
Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:40
- Автомобил: Golf Mk4 Passat B3
- Двигател: ARL ++ -- 1z ++
Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло
Здравей маховика става твърд вариант аз го смених наскоро комплекта включва маховик диск претискател лагерпомпа .
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:40
- Автомобил: Golf Mk4 Passat B3
- Двигател: ARL ++ -- 1z ++
Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло
Колега аз го взимах от АУТО ХЕЛП на валео 1250лв беше цената
Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло
А за таблото, ако е същото като моето смисъл серийния номер да е еднакъв ще иска ли да се обучава или няма да има ядове.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло
колега, защо искаш да минеш на твърд маховик?
Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло
за новото табло трябва на ново да се обучи ключа. или да се махне имобилайзера.
Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло
Смяна на табло без да се закачи колата на компютър няма как да стане. Работата не е сложна но си трябва VAG-KOM или ключарската програма ( забравих как се казва ). А на помпа-дюза мотор е силно НЕПРЕПОРАЧИТЕЛНО да се минава на твърд маховик. Основното предимство на твърдия маховик е цената но при ПД моторите със 240мм разликата е съвсем минимална, даже бих казал че демфера е по евтин. А относно издръжливоста..... мненията са много и крайно различни, факт е че има много колеги със коли по 200 коня и нагоре и си карат със демферите без никакви проблеми
Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло
колега кажи от кой град си и за каква кола става въпрос. Ако си от Шумен, Варна или околността мога да ти помогна с обучаването на ново табло
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло
Относно съединителя:
Преди няколко дена моите хора сменяха на един Б5.5 AVF и сложиха твърд... по желание на клиента. Разликата в цената беше около 600 лева в полза на комплекта с твърдия маховик. Мисля марката беше LuK. След това нямаше вибрации, но не се знае след време как ще е.
Интересното за мен беше, че сваления съединител имаше пружини и на феродовия диск.
около 1200лв. комплект едномасов;
около 1800лв. комплект двумасов. Без отстъпки... не знам колко точно си слагат отгоре...
Преди няколко дена моите хора сменяха на един Б5.5 AVF и сложиха твърд... по желание на клиента. Разликата в цената беше около 600 лева в полза на комплекта с твърдия маховик. Мисля марката беше LuK. След това нямаше вибрации, но не се знае след време как ще е.
Интересното за мен беше, че сваления съединител имаше пружини и на феродовия диск.
около 1200лв. комплект едномасов;
около 1800лв. комплект двумасов. Без отстъпки... не знам колко точно си слагат отгоре...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 64 госта