Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Georgi.m
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 19:37
Автомобил:
Двигател:

Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло

Мнениеот Georgi.m » Сря 04 юни 2014 12:50


Здравейте, колеги имам 2 въпроса .

1-ви. В момента колата е със демпферен маховик, и почва да трака искам да попитам има ли възможност да стане обикновен маховик да не е демпферен, и ако може да ми кажете цени ?

2-ри. На борда на таблото ми показва червен екран, като откача клемата (+) на акумулатора и се оправя, но след 1-2 дена пак става червен.

Та въпроса ми е, ако серийните номера съвпадат може ли да се избегне закачането на компютър. Защото са ми казвали, че емобилайзера бил във таблото, и след като се смени трябва да се закачи на компютър за диагностика.




flexxa
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:40
Автомобил: Golf Mk4 Passat B3
Двигател: ARL ++ -- 1z ++

Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло

Мнениеот flexxa » Сря 04 юни 2014 14:19


Здравей маховика става твърд вариант аз го смених наскоро комплекта включва маховик диск претискател лагерпомпа .


Georgi.m
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 19:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло

Мнениеот Georgi.m » Сря 04 юни 2014 14:31


Нещо линк към сайт, цена за комплекта .. ?


flexxa
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:40
Автомобил: Golf Mk4 Passat B3
Двигател: ARL ++ -- 1z ++

Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло

Мнениеот flexxa » Сря 04 юни 2014 14:37


Колега аз го взимах от АУТО ХЕЛП на валео 1250лв беше цената


Georgi.m
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 19:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло

Мнениеот Georgi.m » Сря 04 юни 2014 17:13


А за таблото, ако е същото като моето смисъл серийния номер да е еднакъв ще иска ли да се обучава или няма да има ядове.


Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло

Мнениеот lord_aggo » Съб 07 юни 2014 9:29


колега, защо искаш да минеш на твърд маховик?


gogii
Мнения: 84
Регистриран на: Вто 28 авг 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло

Мнениеот gogii » Съб 07 юни 2014 16:22


за новото табло трябва на ново да се обучи ключа. или да се махне имобилайзера.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло

Мнениеот hvp800 » Съб 07 юни 2014 19:02


Смяна на табло без да се закачи колата на компютър няма как да стане. Работата не е сложна но си трябва VAG-KOM или ключарската програма ( забравих как се казва ). А на помпа-дюза мотор е силно НЕПРЕПОРАЧИТЕЛНО да се минава на твърд маховик. Основното предимство на твърдия маховик е цената но при ПД моторите със 240мм разликата е съвсем минимална, даже бих казал че демфера е по евтин. А относно издръжливоста..... мненията са много и крайно различни, факт е че има много колеги със коли по 200 коня и нагоре и си карат със демферите без никакви проблеми


gogii
Мнения: 84
Регистриран на: Вто 28 авг 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло

Мнениеот gogii » Съб 07 юни 2014 21:21


колега кажи от кой град си и за каква кола става въпрос. Ако си от Шумен, Варна или околността мога да ти помогна с обучаването на ново табло


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Golf 4 TDI 150 hp , 6 ск, ARL маховик , табло

Мнениеот dispatch » Пон 09 юни 2014 21:23


Относно съединителя:
Преди няколко дена моите хора сменяха на един Б5.5 AVF и сложиха твърд... по желание на клиента. Разликата в цената беше около 600 лева в полза на комплекта с твърдия маховик. Мисля марката беше LuK. След това нямаше вибрации, но не се знае след време как ще е.
Интересното за мен беше, че сваления съединител имаше пружини и на феродовия диск.

около 1200лв. комплект едномасов;
около 1800лв. комплект двумасов. Без отстъпки... не знам колко точно си слагат отгоре...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта