Изтребител F-22. Видео

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Сря 10 яну 2007 17:41


Rabbit_TDI написа:F-22 е правен за друг тип война-с хай-тек враг като СССР.Къв е смисала да го хабят да прави удари върху джипки и общежития в Ирак.Ако нещата през 80те не се бяха развили така знайш как щяха да си го тачат.Освен това тежкия клас изтребители никога не са мидиини звезди/Ф-14,Ф-15,Су-27/щото са "адски" машини и не са за експорт.Иначе като програма и цели Ф-22 е адски сполучлив/за разлика от летящите им ковчези през 80/изтребител за превъзходство във въздушното пространство,но просто няма с кой да мери сили.То общо взето тва е прецедента на въздушните войни-най-боеспособните самолети не влизат в бой щото няма кой да се изправи срущу тях/Ф15 и Су-27/.


донякъде си прав,но аз знам че F-22 е правен за водене на въздушен бой от далече...и при него за пръв път се изпробва Aim-120 AMRAAM ,която поразява от невероятно голямо разстояние...а въпроса защо американците не го ползват не мога и аз да си го обясня..може би защото си имат F-117 и B2 и основно от изтребителите използват F-16,15,18 и не им трябва друг...или чакат F-14 да остарее напълно и тогава да се възползват от F-22... :roll: защото основно F-14 също е направен за поразяване на цели от големи разстояния...




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 10 яну 2007 17:48




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 10 яну 2007 17:58


prj57 написа:Гледайте това:

http://video.google.com/videoplay?docid=-3252715596836450109


това е невъможно яко! Чисто густо дрифт във въздуха беше тоа самолет. С нулев диаметър сменя посоката на движение....не моа му се нарадвам.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 10 яну 2007 18:00


AIM 120 влиза на въоражение 1991 на Ф14,15,16,18 и Ф4 претърпява няколко модификации. Има обсег от 20 мили... струва $386 000 парчето

Изображение

Изображение


Руския аналог за ракета въздух-въздух за средно разстояние е АА-11(R77 Archer)

Скорост: 2.5 Mach
Обсег: 30-40км
Насочване: Пълноспектърен IR (Infra Red), по късни модели имат и радарен прихват

Изображение


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 10 яну 2007 18:07


prj57 написа:Гледайте това:

http://video.google.com/videoplay?docid=-3252715596836450109


Този не е като от снимките в другия ти пост?! На онзи ъгълът на крилата беше обратен..


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 10 яну 2007 18:14


На изложение на F22 се появил и су37. Пилотът предложил учебен бой, но не се намерили желаещи... :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 10 яну 2007 18:14


http://video.google.com/videoplay?docid ... 96&q=su-37

Това филмче също е доста интересно, и са показани маневрите нагледно.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 10 яну 2007 18:16


Филмчето е на по-стария СУ37, на предишния ми пост е С37 (СУ39 евентуално) негови филмчета се намират трудно, щото са засекретени както обикновенно. Имаше едно филмче как лети над Кремъл на един военен парад преди 2-3-4 години ма само се возеше :lol:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 10 яну 2007 18:36


prj57 написа:Филмчето е на по-стария СУ37, на предишния ми пост е С37 (СУ39 евентуално) негови филмчета се намират трудно, щото са засекретени както обикновенно. Имаше едно филмче как лети над Кремъл на един военен парад преди 2-3-4 години ма само се возеше :lol:


http://youtube.com/watch?v=tdNnt6qpSzg& ... ed&search=

С обратните крила тука го пишат су 47?

The Sukhoi Su-47 Berkut (Russian: Су-47 "Беркут" - golden eagle), also designated S-32 and S-37 during initial development, is an experimental supersonic jet fighter developed by Sukhoi Aviation Corporation. The NATO reporting name for this aircraft is "Firkin". A distinguishing feature of the aircraft is its forward-swept wing, similar to that of the Grumman X-29. Although the Berkut has been referred to as the Su-47 since 2002, suggesting that it is a ready-for-production warplane, it will more likely be heavily redesigned (as part of the Prospective Air Complex for Tactical Air Forces or PAK FA program) before any series production begins. The Su-47 designation may or may not be reused for the PAK FA design.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 10 яну 2007 19:10


DrugiaBliznak написа:
донякъде си прав,но аз знам че F-22 е правен за водене на въздушен бой от далече...и при него за пръв път се изпробва Aim-120 AMRAAM ,която поразява от невероятно голямо разстояние...а въпроса защо американците не го ползват не мога и аз да си го обясня..може би защото си имат F-117 и B2 и основно от изтребителите използват F-16,15,18 и не им трябва друг...или чакат F-14 да остарее напълно и тогава да се възползват от F-22... :roll: защото основно F-14 също е направен за поразяване на цели от големи разстояния...

Направен е за сякакъв въздушен бой(air supremacy),но далечния бой е нещото което го отличава от останалите масов клас изтребители.Както казах няма за какво да го ползват пък и всяко появяване на такъв клас самолет и издаване на военна стратегическа тайна :lol: Както се видя от поста колегата по-рано AIM-120 не е кой знае какво(P 77 я превъзхожда при все че е направена по-рано и от одавна не са я доразработвали,но както писах комонягите бяха 20 години напред в ракетите спрямо империалистите :lol: ),ама те си я трабят щото гледат да я продават в ниските и модификации.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 10 яну 2007 19:26


В днешно време е много трудно да се определи кой самолет е по-добър от друг... различни класове и предназначения, пилотите също обичат да дават приоритет на това на което летят, арсенала е може би по сложен от самите самолети.... информацията по време на бой е много важна и може би когато и двата самолета свършат ракетите и нямат наземно покритие и го няма AWACS-a и UAV-тата опират до оръдията и се почва истински въздушен бой.... аз все още смятам че тогава си проличава:

1-во) кой пилот е по способен
2-ро) кой самолет какво може да прави


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 10 яну 2007 19:32


prj57 написа:В днешно време е много трудно да се определи кой самолет е по-добър от друг... различни класове и предназначения, пилотите също обичат да дават приоритет на това на което летят, арсенала е може би по сложен от самите самолети.... информацията по време на бой е много важна и може би когато и двата самолета свършат ракетите и нямат наземно покритие и го няма AWACS-a и UAV-тата опират до оръдията и се почва истински въздушен бой.... аз все още смятам че тогава си проличава:

1-во) кой пилот е по способен
2-ро) кой самолет какво може да прави


Напълно съгласен, но реално какъв е смисъла при сравняване на два самолета да се гледа далечния бой? Реално при далечен бой става сравнение на самите ракети които изстрелва. Не виждам при един близък въздушен бой ако су-37 дръпне ръчната и дефакто спре и изчака съперника къде остават шансовете за който и да било друг самолет?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 10 яну 2007 19:34


Да де ама тоя сценарий дето описваш е като каубой на дуел в дивия запад-романтикаааа :) Такива случки май не е имало от времето на Корейската и Виетнамската война когато ракетите са били "бебета".Сега по-голяма заплаха е наземното ПВО което е навсякаде и радарите.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 10 яну 2007 19:41


Rabbit_TDI написа:Да де ама тоя сценарий дето описваш е като каубой на дуел в дивия запад-романтикаааа :) Такива случки май не е имало от времето на Корейската и Виетнамската война когато ракетите са били "бебета".Сега по-голяма заплаха е наземното ПВО което е навсякаде и радарите.


Рабите същото си помислих и аз. Защо да вдигаш изстребителя като можеш да метнеш ракети от няколко наземни установки.....в бой екек е важно според мен. ако сравняваме снараженията мисля е малко по различна тематиката....въпреки че релацията е огромна....


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 10 яну 2007 19:42


Така е, за това се харчат милярди за тренировъчни програми и интеграция на водене на военните действия...

На скоро слушах коментар относно разликата между ръководител артилериен огън през Первата световна война и днешно време:

Ако през 1914 година той е трябвал да обслужва наземна артилерия, то сега той трябва да обслужва перфектно наземна артилерия, корабна артилерия и въздушни бомбардировки....



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта