Всичко за спирачките при VW
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Всичко за спирачките при VW
за да минеш на 280мм и да останеш на главина 4х100 ще са ти нужни спирачки от г60
256мм може да намериш доста по лесно - голф 2,3, пасат и т.н.
Може също и спирачната помпа да смениш с такава от г60 - 22мм
256мм може да намериш доста по лесно - голф 2,3, пасат и т.н.
Може също и спирачната помпа да смениш с такава от г60 - 22мм
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за спирачките при VW
chiki-riki написа:за да минеш на 280мм и да останеш на главина 4х100 ще са ти нужни спирачки от г60
256мм може да намериш доста по лесно - голф 2,3, пасат и т.н.
Може също и спирачната помпа да смениш с такава от г60 - 22мм
Това добре, искам да разбера каква е разликата между супорт за 256мм. и 280мм., ясно че спирачните апарати са различни и дисковете също. Защо, след като искам да остана на главина 4X100а тя се лагерува в супорта, ще се смени супорта с лагера, останалото е намиране на апарат и диск.
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Всичко за спирачките при VW
Спирачния апарат е един и същ на 256 и 280 (Girling 56)
Съпортите са различни заради по-големия диаметър на диска,накладките за 280 също за различни от тези за 256.
Нямаш никакъв проблем да си останеш на 4х100,взимаш целия шенкел с диковете и главините и направо слагаш.Главините са еднакви относно броя на шлиците на карете, само на голф 3 ГТИ са различни от другите но там си 5х100.
Не е задължително да сменяш спирачната помпа.Твоята смогва без проблем
Съпортите са различни заради по-големия диаметър на диска,накладките за 280 също за различни от тези за 256.
Нямаш никакъв проблем да си останеш на 4х100,взимаш целия шенкел с диковете и главините и направо слагаш.Главините са еднакви относно броя на шлиците на карете, само на голф 3 ГТИ са различни от другите но там си 5х100.
Не е задължително да сменяш спирачната помпа.Твоята смогва без проблем

- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
Казвам ти аз какво правих навремето, когато карах ФВ.
апарати Гирлинг 54,от гти 115 или 150 или вр6 до 94та (задължително от посочените, защото са по добри).
съпорти едни от 256 диск за зимните 14ки (тогава нямаше така в кауфланд 15ки
)
съпорти за 280 за лятото
дискове 256 4х100 за зимата (от каквото се сетиш, кеф ти вентилирани, кеф ти плътни)
дискове 280 4х100 за лятото (от Г60 голф 2 или пасат)
октомври, ноември, само сменям съпорта и диска и вече влиза 14"
апарата и накладките си остават ( като след време може да си подсигуриш и накладки за да избегнеш пробега на напасване.
ако 15ки зимни не са ти проблем слагай 280 и си ти
от 239 към по-големи трябва да смениш главините
апарати Гирлинг 54,от гти 115 или 150 или вр6 до 94та (задължително от посочените, защото са по добри).
съпорти едни от 256 диск за зимните 14ки (тогава нямаше така в кауфланд 15ки

съпорти за 280 за лятото
дискове 256 4х100 за зимата (от каквото се сетиш, кеф ти вентилирани, кеф ти плътни)
дискове 280 4х100 за лятото (от Г60 голф 2 или пасат)
октомври, ноември, само сменям съпорта и диска и вече влиза 14"
апарата и накладките си остават ( като след време може да си подсигуриш и накладки за да избегнеш пробега на напасване.
ако 15ки зимни не са ти проблем слагай 280 и си ти

от 239 към по-големи трябва да смениш главините
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
racing_team_vidin написа:Казвам ти аз какво правих навремето, когато карах ФВ.
апарати Гирлинг 54,от гти 115 или 150 или вр6 до 94та (задължително от посочените, защото са по добри).
съпорти едни от 256 диск за зимните 14ки (тогава нямаше така в кауфланд 15ки)
съпорти за 280 за лятото
дискове 256 4х100 за зимата (от каквото се сетиш, кеф ти вентилирани, кеф ти плътни)
дискове 280 4х100 за лятото (от Г60 голф 2 или пасат)
октомври, ноември, само сменям съпорта и диска и вече влиза 14"
апарата и накладките си остават ( като след време може да си подсигуриш и накладки за да избегнеш пробега на напасване.
ако 15ки зимни не са ти проблем слагай 280 и си ти![]()
от 239 към по-големи трябва да смениш главините
П.П бъркаш за съпорта: ти сега си с излят съпорт с главина
а на 256 или 280 съпорта е отделен смяняш главина и забравяш да я пипаш повече, играеш само със съпорт
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за спирачките при VW
за да не се бъркаме,
на това аз казвам главина:
а на това са съпорти:
Не бъркам за съпортите, знам че са изляти!
на това аз казвам главина:
а на това са съпорти:
Не бъркам за съпортите, знам че са изляти!
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
за първото съм съгласен, но за второто това не е съпорт а шенкел, съпорта се захваща за двете уши на шенкела и представлява това:

апарата се захваща за него:

ето схема на всички части:

П.П грешката е моя, писал съм ти излят съпорт с главина, а той е излят за шенкела

апарата се захваща за него:

ето схема на всички части:

П.П грешката е моя, писал съм ти излят съпорт с главина, а той е излят за шенкела

- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Разполагам със такъв шенкел + гривни за абс, пишете на ЛС за цена и снимка ако някои има интерес! (Барабар с главини(4х100) и перфектни лагери)
Отделно от това имам още едни главини: разпробити с резби на 4х100 и 5х100!
Като главините мога да дам и отделно разбира се!
Отделно от това имам още едни главини: разпробити с резби на 4х100 и 5х100!

Като главините мога да дам и отделно разбира се!

-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 12 май 2010 22:10
- Автомобил: skoda octavia golf mk1
- Двигател: 1.9SDI 2003 1.6D 1979
- Местоположение: Троян
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравейте колеги и аз имам едно питане за спирачен ъпгрейт, та става на въпрос за голф 1 1.5Д, замислил съм смяна на мотора(евентуално), та за от зад долу горе разбрах какво ми е нужно за да мина на диск, но за отпред, какво реално може да се ползва от старото окачване освен носач и може би шенкела, за да се мина на по голям диск и сп апарат, и дали има разлика в самите носачи на 1-ките, евентуално да търся от гти носач и съпорт, ако са по яки и по лесно да стане всичко. Приемам всякакви идеи съвети, и конфигурации какво би ми било нужно. Също така каква помпа ще е подходяща и от какво да захрани този ъпгрейт?
Мерси
Мерси
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Всичко за спирачките при VW
На голф 1 пасват спирачки от Пасат 2 до 88г!Супорти от голф 2 НЕ пасват, отворите им към шенкелите са на по-голямо растояние!
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Имам Октавия 1 с барабани и искам да слагам дискове, интересува ме дали е възможно монтирането на апарати от Голф 3 вместо такива от Голф 4.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
Не, че нещо, но всички с голф 3 слагат от 4ка, а ти ще слагаш 3кови.
На теория може, ползваш съпорта на 4ката, преходници за маркучите и трябва да стане.
П.П. намери си апарати от голф 4, за да ти е мирна главата, за спестени 20-30лв ще си създадеш после много главоболия.
На теория може, ползваш съпорта на 4ката, преходници за маркучите и трябва да стане.
П.П. намери си апарати от голф 4, за да ти е мирна главата, за спестени 20-30лв ще си създадеш после много главоболия.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 12 май 2010 22:10
- Автомобил: skoda octavia golf mk1
- Двигател: 1.9SDI 2003 1.6D 1979
- Местоположение: Троян
Re: Всичко за спирачките при VW
w_smith написа:Имам Октавия 1 с барабани и искам да слагам дискове, интересува ме дали е възможно монтирането на апарати от Голф 3 вместо такива от Голф 4.
на шкодата окачването е 1 към 1 с голф 4 няма смисъл да слагаш от голф 3, даже моя мост от зад има и дупки за съпорт, въпреки ,че съм с барабани сега
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги дали сте запознати на ибиза 1.9 тди 90 коня мотора какво е нужно за преминаване към 280 мм диск??
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Всичко за спирачките при VW
Съпорти и дискове. Със съпорти мога да те уредя веднага.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта