KR - трудно пали студен

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

KR - трудно пали студен

Мнениеот °niksi° » Вто 09 яну 2007 0:19


Проблема е следния:
Много зор при първоначално палене, а по-точно пали от 1/4 оборот и гасне след 1-2 секунди. След 10-12 пъти почва да държи обороти и да не гасне.
Ако се пали със натисната газ гасне по-бавно в смисъл поработи 3-4-5 секунди.
След като загрее колата няма никакъв проблем вече пали с показване на ключа.




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 09 яну 2007 9:37


Ники бате,провери клапана за допълнително подаване на въздух


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 09 яну 2007 12:27


Да се обадя и аз... на всяка манджа... mhihi mhihi
Какъв е шамса да ти испуска клапана за обратното гориво и просто помпата да не успява за толкова кратко време да ти осигури налягането?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 09 яну 2007 12:36


radotom написа:Да се обадя и аз... на всяка манджа... mhihi mhihi
Какъв е шамса да ти испуска клапана за обратното гориво и просто помпата да не успява за толкова кратко време да ти осигури налягането?

ако изпуска клапана за обратно гориво няма да се оправя като загрее :wink:


Потребителски аватар
GTivan
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 11 окт 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GTivan » Вто 09 яну 2007 14:47


Може да ти е от полза http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E0%F0%F2


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 09 яну 2007 20:06


ли4но на мен подобен проблем се разреши с друга потапяща помпа при същите симптоми;излезе 4е не нагнетява добре за стартовото запалване :roll:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 10 яну 2007 23:02


За сега развитие няма, утре ще меря датчици и т.н.
Днес направих следния експеримент: Врътвам и пали от 1 оборот и гасне, втори опит, пали работи 2-3 сек /опитва се сама да вдигне обороти и гасне. Така с всяко следващо палене работи все по-дълго докато някъде около 10-я път вече пали и си задържа оборотите и всичко е ОК. Интересно ми е че ако подам газ и загасва /това е докато не си запали и заработи както трябва/. Всичко това става на студен мотор, загрее ли малко вече няма никакъв проблем.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 10 яну 2007 23:49


niks76 написа:ли4но на мен подобен проблем се разреши с друга потапяща помпа при същите симптоми;излезе 4е не нагнетява добре за стартовото запалване :roll:


:idea:

Виж какво е положението с горивопроводите и помпите


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 11 яну 2007 0:19


А също така почидти с WD-40 моторчето за празния ход,те често се ебават,а оттам ти играят оборотите и на студен,и на топъл двигател. :roll:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 11 яну 2007 5:36


90% или регулатора за налягането на горивото който на студен и топъл двигател трябва да дава различно налягане на горивото в системата или клапана за подаване на допълнително въздух.Замери наляганията в горивната система на студен и топъл двигател.Също така може да провериш дебита на горивната помпа за налягането(Тази до горивният филтър)като я пуснеш да работи за една минута трябва да изхвърли 700-800 милилитра гориво.това за една минута работа на помпата.
Поздрави и успех :wink:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Чет 11 яну 2007 9:33


На служ.кола същия симптом ,лики моли и омв в резервоара и се оправи.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 11 яну 2007 10:57


Никси, пробвай първо няколко пъти на контакт, че да сработи помпата, ама без да палиш и тогава завърти. Най-лесно е и веднага ще разбереш дали не е от паднало налягане на горивото.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 11 яну 2007 11:01


vit_autosofia написа:регулатора за налягането на горивото който на студен и топъл двигател трябва да дава различно налягане на горивото в системата


:idea: 8)


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 11 яну 2007 11:22


vladtod написа:На служ.кола същия симптом ,лики моли и омв в резервоара и се оправи.

всеки проблем си е с индивидуален харектер


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 11 яну 2007 11:27


vaskoto1 написа:
vit_autosofia написа:регулатора за налягането на горивото който на студен и топъл двигател трябва да дава различно налягане на горивото в системата


:idea: 8)

:006: :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта