Проблема е следния:
Много зор при първоначално палене, а по-точно пали от 1/4 оборот и гасне след 1-2 секунди. След 10-12 пъти почва да държи обороти и да не гасне.
Ако се пали със натисната газ гасне по-бавно в смисъл поработи 3-4-5 секунди.
След като загрее колата няма никакъв проблем вече пали с показване на ключа.
KR - трудно пали студен
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- GTivan
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 11 окт 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може да ти е от полза http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E0%F0%F2
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За сега развитие няма, утре ще меря датчици и т.н.
Днес направих следния експеримент: Врътвам и пали от 1 оборот и гасне, втори опит, пали работи 2-3 сек /опитва се сама да вдигне обороти и гасне. Така с всяко следващо палене работи все по-дълго докато някъде около 10-я път вече пали и си задържа оборотите и всичко е ОК. Интересно ми е че ако подам газ и загасва /това е докато не си запали и заработи както трябва/. Всичко това става на студен мотор, загрее ли малко вече няма никакъв проблем.
Днес направих следния експеримент: Врътвам и пали от 1 оборот и гасне, втори опит, пали работи 2-3 сек /опитва се сама да вдигне обороти и гасне. Така с всяко следващо палене работи все по-дълго докато някъде около 10-я път вече пали и си задържа оборотите и всичко е ОК. Интересно ми е че ако подам газ и загасва /това е докато не си запали и заработи както трябва/. Всичко това става на студен мотор, загрее ли малко вече няма никакъв проблем.
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
90% или регулатора за налягането на горивото който на студен и топъл двигател трябва да дава различно налягане на горивото в системата или клапана за подаване на допълнително въздух.Замери наляганията в горивната система на студен и топъл двигател.Също така може да провериш дебита на горивната помпа за налягането(Тази до горивният филтър)като я пуснеш да работи за една минута трябва да изхвърли 700-800 милилитра гориво.това за една минута работа на помпата.
Поздрави и успех
Поздрави и успех

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 89 госта