АБФ турбо-проект

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vankata_84 » Нед 15 юни 2014 18:13


Извинявам се че пак ще питам ама...За какво разнитва короната, нещо ми убягва идеята на упражнението? :beer




Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Iago » Нед 15 юни 2014 22:49


Щото се късат нитовете и кутията е мармалад.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vankata_84 » Пон 16 юни 2014 0:59


Тва ще трябва да го помисля малко, че не мога да си го представя :bishop Ще погледна в нета.

Пак се извинявам, че отклонявам. :beer


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пон 16 юни 2014 5:36


И аз немога да повярвам че тези дебели нитове се късат но гледах снимки как като се скъсат и излизат от където си искат и за това ги сменям.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vizor » Пон 16 юни 2014 8:16


Дебели, но меки и не държат на удар. ARP-то са изключително твърди, но когато трябва и еластични. Това им е предимството.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vankata_84 » Пон 16 юни 2014 9:50


Все си мисля че върху главното предаване няма място за еластичност. Еластичността е в корпуса, и не може да се избегне. Признавам си че това за нитовете не го знаех! Браво тогава за стъпката към подсигуряване, така се прави :beer


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vizor » Пон 16 юни 2014 12:56


Е то е обществена тайна за нитовете на фауве скоростите. Ако искаш да държат на бой.. сменяш ги, защото се пръскат грандиозно.


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Пон 16 юни 2014 13:14


Много хубав проект, всичко правите много добре! :beer
Ангренажния ремък усилен ли е и с какво масло ще се кара?


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Вто 17 юни 2014 5:10


Ангренажния ремък е обикновен GEATES,а за масло се колебая между яко10-60,кастрол10-60 и мотул20-60.

Последна промяна от MITKOGOLF на Вто 17 юни 2014 10:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот radi_nrj » Вто 17 юни 2014 8:07


Ако колата ще се кара само на писта 10W60 е добър вариант, но ако мислиш да я караш и като евридейка 5W50 на Мобил е отличен вариант и става за целогодишно ползване.

П.С. Пише се ремък.


Потребителски аватар
antonco
Мнения: 303
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 18:38
Автомобил: Golf 2
Двигател: RP

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот antonco » Вто 17 юни 2014 8:18


абонирам се, определено ме заинтригува проекта.
Успех :bowdown


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vizor » Вто 17 юни 2014 8:18


Ако ще слагаш мотул 15-50 е перфектно масло. Дълго време карах с него (300V competition) и бях изключително доволен!


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот onty » Сря 18 юни 2014 8:05


Аз с 20-60 карах и зимата дори и не сьм имал проблеми с палене,а колата не е стояла в гараж.В момента сьм 10-60 на Кастрол сьщо е добро избор.За ''Яко'' нямам впечетления като качество защото никой познат не кара с такова :yahoo_09.Ако решиш за Кастрол звьнкай да хванем отстьпката :th_up.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vankata_84 » Сря 18 юни 2014 9:00


Като чета препоръки за вискозитети на масло за турбо кола с първи индекс над 5 и втори индекс над 50 имам чувството че буквално "импровизирате". А както се вижда колегата прави сериозен проект, двигателя не е 2лв.

Така че нека попитаме, къде ще се кара колата?


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Сря 18 юни 2014 12:32


На ниско налягане за всеки ден,и на по голямо налягане дисциплина драг клас стриит предно предаване.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта