
АБФ турбо-проект
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ турбо - нов проект
Извинявам се че пак ще питам ама...За какво разнитва короната, нещо ми убягва идеята на упражнението? 

- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: АБФ турбо - нов проект
Щото се късат нитовете и кутията е мармалад.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ турбо - нов проект
Тва ще трябва да го помисля малко, че не мога да си го представя
Ще погледна в нета.
Пак се извинявам, че отклонявам.

Пак се извинявам, че отклонявам.

- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
И аз немога да повярвам че тези дебели нитове се късат но гледах снимки как като се скъсат и излизат от където си искат и за това ги сменям.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Дебели, но меки и не държат на удар. ARP-то са изключително твърди, но когато трябва и еластични. Това им е предимството.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ турбо - нов проект
Все си мисля че върху главното предаване няма място за еластичност. Еластичността е в корпуса, и не може да се избегне. Признавам си че това за нитовете не го знаех! Браво тогава за стъпката към подсигуряване, така се прави 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Е то е обществена тайна за нитовете на фауве скоростите. Ако искаш да държат на бой.. сменяш ги, защото се пръскат грандиозно.
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: АБФ турбо - нов проект
Много хубав проект, всичко правите много добре!
Ангренажния ремък усилен ли е и с какво масло ще се кара?

Ангренажния ремък усилен ли е и с какво масло ще се кара?
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Ангренажния ремък е обикновен GEATES,а за масло се колебая между яко10-60,кастрол10-60 и мотул20-60.
Последна промяна от MITKOGOLF на Вто 17 юни 2014 10:04, променено общо 1 път.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: АБФ турбо - нов проект
Ако колата ще се кара само на писта 10W60 е добър вариант, но ако мислиш да я караш и като евридейка 5W50 на Мобил е отличен вариант и става за целогодишно ползване.
П.С. Пише се ремък.
П.С. Пише се ремък.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Ако ще слагаш мотул 15-50 е перфектно масло. Дълго време карах с него (300V competition) и бях изключително доволен!
Re: АБФ турбо - нов проект
Аз с 20-60 карах и зимата дори и не сьм имал проблеми с палене,а колата не е стояла в гараж.В момента сьм 10-60 на Кастрол сьщо е добро избор.За ''Яко'' нямам впечетления като качество защото никой познат не кара с такова
.Ако решиш за Кастрол звьнкай да хванем отстьпката
.


- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ турбо - нов проект
Като чета препоръки за вискозитети на масло за турбо кола с първи индекс над 5 и втори индекс над 50 имам чувството че буквално "импровизирате". А както се вижда колегата прави сериозен проект, двигателя не е 2лв.
Така че нека попитаме, къде ще се кара колата?
Така че нека попитаме, къде ще се кара колата?
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
На ниско налягане за всеки ден,и на по голямо налягане дисциплина драг клас стриит предно предаване.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта