
АБФ турбо-проект
- Vankata_84
 - Мнения: 270
 - Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
 - Автомобил: Polo TDI 9N3
 - Двигател: BMS 2008 DPF
 - Местоположение: до Своге
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Извинявам се че пак ще питам ама...За какво разнитва короната, нещо ми убягва идеята на упражнението? 
			
									
									
- Iago
 - Мнения: 463
 - Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
 - Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
 - Двигател: B8444S
 - Местоположение: София
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Щото се късат нитовете и кутията е мармалад.
			
									
										
						- Vankata_84
 - Мнения: 270
 - Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
 - Автомобил: Polo TDI 9N3
 - Двигател: BMS 2008 DPF
 - Местоположение: до Своге
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Тва ще трябва да го помисля малко, че не мога да си го представя 
 Ще погледна в нета.
Пак се извинявам, че отклонявам.
			
									
										
						
 Ще погледна в нета.Пак се извинявам, че отклонявам.

- MITKOGOLF
 - Мнения: 462
 - Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
 - Автомобил: VW GOLF 3
 - Двигател: ABF-TURBO
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: АБФ турбо - нов проект
И аз немога да повярвам че тези дебели нитове се късат но гледах снимки как като се скъсат и излизат от където си искат и за това ги сменям.
			
									
										
						- Vizor
 - Изгубена душа
 - Мнения: 12509
 - Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
 - Автомобил: Subaru Forester XT
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Дебели, но меки и не държат на удар. ARP-то са изключително твърди, но когато трябва и еластични. Това им е предимството.
			
									
										
						- Vankata_84
 - Мнения: 270
 - Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
 - Автомобил: Polo TDI 9N3
 - Двигател: BMS 2008 DPF
 - Местоположение: до Своге
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Все си мисля че върху главното предаване няма място за еластичност. Еластичността е в корпуса, и не може да се избегне. Признавам си че това за нитовете не го знаех! Браво тогава за стъпката към подсигуряване, така се прави 
			
									
										
						
- Vizor
 - Изгубена душа
 - Мнения: 12509
 - Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
 - Автомобил: Subaru Forester XT
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Е то е обществена тайна за нитовете на фауве скоростите. Ако искаш да държат на бой.. сменяш ги, защото се пръскат грандиозно.
			
									
										
						- Wrofeel_VR6
 - Мнения: 1670
 - Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
 - Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
 - Двигател: AEB
 - Местоположение: Видин
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Много хубав проект, всичко правите много добре! 
 
Ангренажния ремък усилен ли е и с какво масло ще се кара?
			
									
										
						
 Ангренажния ремък усилен ли е и с какво масло ще се кара?
- MITKOGOLF
 - Мнения: 462
 - Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
 - Автомобил: VW GOLF 3
 - Двигател: ABF-TURBO
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Ангренажния ремък е обикновен GEATES,а за масло се колебая между яко10-60,кастрол10-60 и мотул20-60.
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от MITKOGOLF на Вто 17 юни 2014 10:04, променено общо 1 път.
									
			
										
						- radi_nrj
 - Мнения: 9331
 - Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
 - Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
 - Двигател: AEL ALH
 - Местоположение: София
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Ако колата ще се кара само на писта 10W60 е добър вариант, но ако мислиш да я караш и като евридейка 5W50 на Мобил е отличен вариант и става за целогодишно ползване.
П.С. Пише се ремък.
			
									
										
						П.С. Пише се ремък.
- Vizor
 - Изгубена душа
 - Мнения: 12509
 - Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
 - Автомобил: Subaru Forester XT
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Ако ще слагаш мотул 15-50 е перфектно масло. Дълго време карах с него (300V competition) и бях изключително доволен!
			
									
										
						Re: АБФ турбо - нов проект
Аз с 20-60 карах и зимата дори и не сьм имал проблеми с палене,а колата не е стояла в гараж.В момента сьм 10-60 на Кастрол сьщо е добро избор.За ''Яко'' нямам впечетления като качество защото никой познат не кара с такова 
.Ако решиш за Кастрол звьнкай да хванем отстьпката 
.
			
									
										
						
.Ако решиш за Кастрол звьнкай да хванем отстьпката 
.- Vankata_84
 - Мнения: 270
 - Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
 - Автомобил: Polo TDI 9N3
 - Двигател: BMS 2008 DPF
 - Местоположение: до Своге
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Като чета препоръки за вискозитети на масло за турбо кола с първи индекс над 5 и втори индекс над 50 имам чувството че буквално "импровизирате". А както се вижда колегата прави сериозен проект, двигателя не е 2лв. 
Така че нека попитаме, къде ще се кара колата?
			
									
										
						Така че нека попитаме, къде ще се кара колата?
- MITKOGOLF
 - Мнения: 462
 - Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
 - Автомобил: VW GOLF 3
 - Двигател: ABF-TURBO
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: АБФ турбо - нов проект
На ниско налягане за всеки ден,и на по голямо налягане дисциплина драг клас стриит предно предаване.
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта
			   