Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна на
- analplanet
- Мнения: 264
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Левски
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
но долу на вала имам 3 белега а на една снимка си дал че има 4 на брой мойте са два големи чопа и една линия с червено по средата!
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
Белега на коляновия вал е един!
От снимката долу (не е точно за AAZ, но нещата са същите) - нужна ти е позиция 0 - "TDC" - Горна Мъртва Точка да застане в центъра на отвора.
Двата "чопа" са веднъж преди и след ГМТ и ги има още веднъж при ДМТ (Долна мъртва точка), но при ДМТ няма белязка "0", даже мисля, че нямаше и болт между тях.
Не знам дали има друга белязка около 0-та (като този прорез на снимката), защото не съм отвивал моята капачка, а махах само тапата.
За да е всичко точно по зацепването и грубата центровка - първо белега на коляновия вал на 0, след това горе на разпределителния белега (мястото за планка) трябва да застане хоризонтално с главата (при повдигнати гърбици на повдигачите на първи цилиндър! ) и накрая зъбното колело на помпата да се застопори с щифт или инструмент (малката дупка с дупката отзад на стената).
Тези три белега трябва по едно и също време да съвпадат.

vinixxx
Може да влезе вода, прахоляк и подобни, по-добре от морга си потърси капачка или импровизирай с подръчни материали за "тапа".
От снимката долу (не е точно за AAZ, но нещата са същите) - нужна ти е позиция 0 - "TDC" - Горна Мъртва Точка да застане в центъра на отвора.
Двата "чопа" са веднъж преди и след ГМТ и ги има още веднъж при ДМТ (Долна мъртва точка), но при ДМТ няма белязка "0", даже мисля, че нямаше и болт между тях.
Не знам дали има друга белязка около 0-та (като този прорез на снимката), защото не съм отвивал моята капачка, а махах само тапата.
За да е всичко точно по зацепването и грубата центровка - първо белега на коляновия вал на 0, след това горе на разпределителния белега (мястото за планка) трябва да застане хоризонтално с главата (при повдигнати гърбици на повдигачите на първи цилиндър! ) и накрая зъбното колело на помпата да се застопори с щифт или инструмент (малката дупка с дупката отзад на стената).
Тези три белега трябва по едно и също време да съвпадат.
vinixxx

- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
При ААЗ оригиналния маховик има само една черта за ГМТ .
- analplanet
- Мнения: 264
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Левски
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
точно така е моя черта с червено!
- analplanet
- Мнения: 264
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Левски
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
Всичко е супер няма никви пр. Центровката е направена на обратно мама м..... це е перфектен тих и бяга много!Благодаря на всички колеги който се отзоваха!
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна


Олекна ми, че вече си мислех да паля колата и да идвам да помагам на място

П.С. Да не би последния път да са я зацепили на ДМТ ?
- analplanet
- Мнения: 264
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Левски
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
ами явно така е станало!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: AFN98 и 45 госта