Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна на

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
analplanet
Мнения: 264
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Левски

Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна

Мнениеот analplanet » Чет 19 юни 2014 20:45


но долу на вала имам 3 белега а на една снимка си дал че има 4 на брой мойте са два големи чопа и една линия с червено по средата!




Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна

Мнениеот georgebonev » Чет 19 юни 2014 21:12


Белега на коляновия вал е един!
От снимката долу (не е точно за AAZ, но нещата са същите) - нужна ти е позиция 0 - "TDC" - Горна Мъртва Точка да застане в центъра на отвора.
Двата "чопа" са веднъж преди и след ГМТ и ги има още веднъж при ДМТ (Долна мъртва точка), но при ДМТ няма белязка "0", даже мисля, че нямаше и болт между тях.
Не знам дали има друга белязка около 0-та (като този прорез на снимката), защото не съм отвивал моята капачка, а махах само тапата.

За да е всичко точно по зацепването и грубата центровка - първо белега на коляновия вал на 0, след това горе на разпределителния белега (мястото за планка) трябва да застане хоризонтално с главата (при повдигнати гърбици на повдигачите на първи цилиндър! ) и накрая зъбното колело на помпата да се застопори с щифт или инструмент (малката дупка с дупката отзад на стената).
Тези три белега трябва по едно и също време да съвпадат.

Изображение

vinixxx :arrow Може да влезе вода, прахоляк и подобни, по-добре от морга си потърси капачка или импровизирай с подръчни материали за "тапа".


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна

Мнениеот samo_pechka » Чет 19 юни 2014 21:37


При ААЗ оригиналния маховик има само една черта за ГМТ .


Потребителски аватар
analplanet
Мнения: 264
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Левски

Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна

Мнениеот analplanet » Пет 20 юни 2014 18:17


точно така е моя черта с червено!


Потребителски аватар
analplanet
Мнения: 264
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Левски

Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна

Мнениеот analplanet » Съб 21 юни 2014 19:19


Всичко е супер няма никви пр. Центровката е направена на обратно мама м..... це е перфектен тих и бяга много!Благодаря на всички колеги който се отзоваха!


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна

Мнениеот georgebonev » Съб 21 юни 2014 19:36


:12 Бравос! :12
Олекна ми, че вече си мислех да паля колата и да идвам да помагам на място :c020

П.С. Да не би последния път да са я зацепили на ДМТ ?


Потребителски аватар
analplanet
Мнения: 264
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Левски

Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна

Мнениеот analplanet » Нед 22 юни 2014 0:39


ами явно така е станало!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 64 госта