Като подам малко повече газ и стигне 2300-2500 обората умам чувството че колата се чуди да ли да тръгне или не. Опитах се да направя няколко лога, ако някой може да помогне за разчитането им. Това което гледам в тях е че стойности на дебитомера са малко ниски, за смяна ли е ?
Турбото до колко трябва да надува Engine Speed 3192 Boost Specified 1876,8 mbar - Boost Actual 1519,8mbar.
Благодаря



1.9 TDI AGR 90 k.c. разчитане на логове
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 22:21
- Автомобил: Сеат Ибиза
- Двигател: AGR
- Местоположение: Стара Загора
1.9 TDI AGR 90 k.c. разчитане на логове
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-001-003-010.xlsx
- (14.24 KиБ) Свален 185 пъти
-
- LOG-01-001-003-011.xlsx
- (13.36 KиБ) Свален 210 пъти
-
- LOG-01-013-xxx-xxx.xlsx
- (14.32 KиБ) Свален 192 пъти
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: 1.9 TDI AGR 90 k.c. разчитане на логове
От много неща може да не стига въздух, не бързай да сменяш дебитомер, първо провери дали нямаш някъде пропуски по турбопътищата и оттам да изпуска.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 11:14
- Автомобил: VW Golf Mk3 Variant 1995
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.9 TDI AGR 90 k.c. разчитане на логове
Също може да си свалиш и провериш клапана на EGR-системата (не N18, a "мръсния клапан"). Имал съм такъв проблем, заял беше леко отворен...
Успех!
EDIT: Забравих да напиша, че дебитомерът ми отчиташе по-ниски стойности, разбираемо защо.
Успех!
EDIT: Забравих да напиша, че дебитомерът ми отчиташе по-ниски стойности, разбираемо защо.
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 22:21
- Автомобил: Сеат Ибиза
- Двигател: AGR
- Местоположение: Стара Загора
Re: 1.9 TDI AGR 90 k.c. разчитане на логове
Проверихме турбо пътищата и не видяхме да има някаде спукано.
Намерихме един друг маркуч който е цепнат леко(точно на кръгчето е цепнато).
Да разбирам ли че ако ЕГР е заял, дебитомера ще показва ниски стойности. При мен стойностите са на половина от това което трябва,може ли ЕГР да е причината за това или дебитомера е за смяна?
Намерихме един друг маркуч който е цепнат леко(точно на кръгчето е цепнато).
NikVT написа:Също може да си свалиш и провериш клапана на EGR-системата (не N18, a "мръсния клапан"). Имал съм такъв проблем, заял беше леко отворен...
Успех!
EDIT: Забравих да напиша, че дебитомерът ми отчиташе по-ниски стойности, разбираемо защо
Да разбирам ли че ако ЕГР е заял, дебитомера ще показва ниски стойности. При мен стойностите са на половина от това което трябва,може ли ЕГР да е причината за това или дебитомера е за смяна?
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 11:14
- Автомобил: VW Golf Mk3 Variant 1995
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.9 TDI AGR 90 k.c. разчитане на логове
Ами според мен - да. В моя случай беше почти същото - доста ниски показания от MAF, а от MAP - маааалко под необходимите стойности. Ако не си смъкнал вече EGR-клапата - свали я (не е трудно) и огледай (пробвай) хода на клапата - около 10 мм е при мен (двигател 1Z). Аз натиснах с подбита отвертка откъм входа на клапата и от пръта, свързващ мембранката с клапата, се олющи доста нагар. След това проблеми не съм имал никакви. УСПЕХ!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта