1.9 TDI AGR 90 k.c. разчитане на логове

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
drago86
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 22:21
Автомобил: Сеат Ибиза
Двигател: AGR
Местоположение: Стара Загора

1.9 TDI AGR 90 k.c. разчитане на логове

Мнениеот drago86 » Нед 22 юни 2014 18:42


Като подам малко повече газ и стигне 2300-2500 обората умам чувството че колата се чуди да ли да тръгне или не. Опитах се да направя няколко лога, ако някой може да помогне за разчитането им. Това което гледам в тях е че стойности на дебитомера са малко ниски, за смяна ли е ?
Турбото до колко трябва да надува Engine Speed 3192 Boost Specified 1876,8 mbar - Boost Actual 1519,8mbar.

Благодаря
Прикачени файлове
LOG-01-001-003-010.xlsx
(14.24 KиБ) Свален 186 пъти
LOG-01-001-003-011.xlsx
(13.36 KиБ) Свален 210 пъти
LOG-01-013-xxx-xxx.xlsx
(14.32 KиБ) Свален 193 пъти




Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: 1.9 TDI AGR 90 k.c. разчитане на логове

Мнениеот blade84 » Нед 22 юни 2014 19:52


От много неща може да не стига въздух, не бързай да сменяш дебитомер, първо провери дали нямаш някъде пропуски по турбопътищата и оттам да изпуска.


NikVT
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 12 яну 2011 11:14
Автомобил: VW Golf Mk3 Variant 1995
Двигател: 1Z
Местоположение: Велико Търново

Re: 1.9 TDI AGR 90 k.c. разчитане на логове

Мнениеот NikVT » Вто 24 юни 2014 19:44


Също може да си свалиш и провериш клапана на EGR-системата (не N18, a "мръсния клапан"). Имал съм такъв проблем, заял беше леко отворен...
Успех!
EDIT: Забравих да напиша, че дебитомерът ми отчиташе по-ниски стойности, разбираемо защо.


drago86
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 22:21
Автомобил: Сеат Ибиза
Двигател: AGR
Местоположение: Стара Загора

Re: 1.9 TDI AGR 90 k.c. разчитане на логове

Мнениеот drago86 » Съб 28 юни 2014 12:01


Проверихме турбо пътищата и не видяхме да има някаде спукано.
Намерихме един друг маркуч който е цепнат леко(точно на кръгчето е цепнато).
NikVT написа:Също може да си свалиш и провериш клапана на EGR-системата (не N18, a "мръсния клапан"). Имал съм такъв проблем, заял беше леко отворен...
Успех!
EDIT: Забравих да напиша, че дебитомерът ми отчиташе по-ниски стойности, разбираемо защо

Да разбирам ли че ако ЕГР е заял, дебитомера ще показва ниски стойности. При мен стойностите са на половина от това което трябва,може ли ЕГР да е причината за това или дебитомера е за смяна?
Прикачени файлове
DSC_01471.jpg


NikVT
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 12 яну 2011 11:14
Автомобил: VW Golf Mk3 Variant 1995
Двигател: 1Z
Местоположение: Велико Търново

Re: 1.9 TDI AGR 90 k.c. разчитане на логове

Мнениеот NikVT » Вто 01 юли 2014 18:32


Ами според мен - да. В моя случай беше почти същото - доста ниски показания от MAF, а от MAP - маааалко под необходимите стойности. Ако не си смъкнал вече EGR-клапата - свали я (не е трудно) и огледай (пробвай) хода на клапата - около 10 мм е при мен (двигател 1Z). Аз натиснах с подбита отвертка откъм входа на клапата и от пръта, свързващ мембранката с клапата, се олющи доста нагар. След това проблеми не съм имал никакви. УСПЕХ!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта