morfei1 написа:
Възможно е и в случая трябваше да започнете от него, тъй като става най-лесно и не струва пари.
-Геометрията блокира от неправилно управление, спукан вакум, прогнил актуатор, в редки случай от износване на самата геометрия-лопатки
-Проблемен Н75 в повечето случай набива грешка, ако му е спукана мембраната с един манометър лесно може да го хванете
-От дебитомер няма как колата ти да пренадуе при никакви условия и вероятности
-Оригинален стоков софтуер няма как да се скапе, по вероятно, виж пипан софтуер може да ти създаде грижи и то големи, в случая с чипа само още повече сте влошили положението с пренадува.
-От премахването на катализатора също няма как колата ти да вземе да пренадува, освен ако не са и пъхнали картоф в ауспуха при затварянето, след премахването му
След направените гимнастики, без ефект. Аз бих се насочил към регулиране или смяна на актуатора.
Да, това решихме и съм поръчал чисто нов актуатор, другата седмица би трябвало да е при мен и ще видим дали ще има резултат.. но пък с пустия ми късмет съединителя започна на 6-та при подаване на повече газ да приплъзва
