Здравейте колеги реших се и аз най-накрая да покажа моят пасат.Ще започна малко по от далеч. Историята с него започна 2011. Точно карах шофьорските курсове и гледах за кола (естествено VW ) бях се загледал в едни голфчета, но баща ми ми предложи да вземем пасат. В началото бях твърдо против млад шофьор с голяма кола , а паркиране, а габарити, но все пак склоних. Един ден бащата се прибира и ми звъни да сляза до долу и какво да вида пасат комби

. Бях едновременно и щастлив че имам своя кола, но ....КОМБИ

. Още на първото си паркиране спуках десния мигач в съседския галопер

. После реших да сложа парктроник. С малко дупчене и мъдрене успях :

После последва badlook , който бе реализиран с помощта на дъното на една клавиатура
:
изрязвах напасвах и това се получи. После последва един проблем със загряването и се наложи :

с малко помощ от на тате опела (само една част де ) :

Малко
се получи това :

После последва обличане на волана с кожа

Смяна на осветлението :

След това последва един застой понеже бях ученик и нямах финанси, а ниско бюджетният ми тЮнинг се ограничи до това...естествено имаше пари за усилвател и две туби по 400 W max колкото да не е без хич и си я карах така (както съм писал в заглавието тук е момента да се намеси олиото ). Започнахме с бащата да мешаме олиото с нафта да видим дали ще върви нормално и така и стана... даже по добре от очакваното

.После олиото ставаше повече нафтата по малко до 1:3 нафта:олио . И така след година две дойде времето за подобрения (започнах работа и вече имаше и някой лев за глезотиики

) .
От доста време бях насъбрал на жълтите губещи се в тъмното фарове и реших да слагам ксенон. Позачетох се тук (

) и разбрах че няма да е толкова лесно колкото си мислех. Четох и четох и накрая реших да си взема други фарове и да пробвам да им премахна оребренията. Фаровете взех от колега който разглабя В3-ки ( не е реклама ,но ...ogi.73 -много точен колега отидох като преди това забравих да му се обадя както ме беше помолил за да донесе фарове,но въпреди това на място свалихме два фара и получих един мигач бонус(десен

) за което му благодаря пак) та прибрах се разглобих ги и ...:








работата беше свързана с много търпение, пилене, шлайфане, полиране, рязане(на пластмаси, порязвания и съпътстващите ), но като цяло ...не бих се захванал втори път

.
След това реших, че тази решетка не е подходяща, намерих едно парче ...честно да ви кажа и аз не знам какъв материал ( като пластмаса, но около 5-8 мм дебело и по рехаво , предполагам се е ползвало за гръб на някой шкаф за баня

)
и отново се почна :







тук нямах нервите да снимам процеса по напасване, лепене, китосване и всичко бях

. Иначе залепих го с монтажно лепило на Bison, след това с кит за пластмаса го оформих, пръснах го с шприц кит, и тръгнах да го боядисвам с черен мат ..естествено по законите на Мърфи спрея свърши почти на края и остана в двата края така леко прозрачно ,но като краен резултат :

Сега приятелката ми (която ми търпи всичките такива прищевки и ме издържа да и говоря за това какво съм намислил да правя и да и обяснявам в детайли) се е хванала и на фотошоп ми подрежда стикерчета (черно бели) за да облепя маската тип Sticker bomb

. Подготвил съм го за една интервенция по двигателя която е на 70% готова , както и затъмняване на стопове и мигачите отпред( прочетох тук отново

за затъмняване със боя за обувки и пробвах на счупения мигач та още утре или други ден ще се позабавлявам ,затъмнване на задни стъкла (5% ) ,карбоново фолио на капака ,претапициране на салона(цялостно+тавана ) може би едно пребоядисване (и тук ще ви помоля за съдеиствие да ми кажете кодове на боята на тъмно сини металици ..може и малко по светли де ) и мечтите ми за по натам са едни Шукарни летни жанти (лети за да няма тоя па кфи ги говори

) , ново окачване да смъкне малко и вече в смелите ми мечти ...ново турбо, помпа(не ЕКО с каквато съм сега ), генерация или направо един swap с нещо към 150+ коня . Та това е от мен ще качвам още снимки като започна да отмятам по списък, поздрави и те така
