Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
6лв е линеен метър като широчината му е 60см мисля или 40см, трябва да го премеря
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Много добре е станало с тези лайсни.
Лично аз този теглич бих го махнал (при условие, че не го ползваш по предназначение).
Аз моя го махнах и визията на седана доста се промени.
Надявам се никой да не каже, че теглича те пази, защото не е точно така!
Лично аз този теглич бих го махнал (при условие, че не го ползваш по предназначение).
Аз моя го махнах и визията на седана доста се промени.
Надявам се никой да не каже, че теглича те пази, защото не е точно така!
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Пази ама при паркиране (твое или на НЯКОЙ ДРУГ, както ми се случи на мен
)
Колеги аз имам два въпроса:
1) На Б5 с фарове без Ел. Регулиране може ли да се присадят моторчета. Като оборудване моя си има и върток и инсталация, но понеже фаровете не са оригинални, а Депо (обаче са убиец
) са без моторчетата.
2) Някой може ли да ме упъти към температурния датчик, който ползва таблото (ако не е само един де), понеже като се включа по нашите лунни пейзажи и виждам стрелката как пада до нула и после бавно-бавно се връща там, където й е мястото
а в тоя сезон особено без термометър си е живо мъчение 

Колеги аз имам два въпроса:
1) На Б5 с фарове без Ел. Регулиране може ли да се присадят моторчета. Като оборудване моя си има и върток и инсталация, но понеже фаровете не са оригинални, а Депо (обаче са убиец

2) Някой може ли да ме упъти към температурния датчик, който ползва таблото (ако не е само един де), понеже като се включа по нашите лунни пейзажи и виждам стрелката как пада до нула и после бавно-бавно се връща там, където й е мястото


Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На мен би ми било странно да си гледам колата без черните лайсни.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Да и Аз повече харесвам оригиналният дизаин на Пасата. Иначе колегата DoH_KuXoT, добре ги прави тия лайсни.
Но незнам колко време ще изкара фолиото преди да почне да старее и да се прокъсва.
Въпрос -добре ами ако бяха в този цвят лайсните като фолиото, тогава дали щеше Колега да ги правиш черни

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dispatch написа:Много добре е станало с тези лайсни.
Лично аз този теглич бих го махнал (при условие, че не го ползваш по предназначение).
Аз моя го махнах и визията на седана доста се промени.
Надявам се никой да не каже, че теглича те пази, защото не е точно така!
Благодаря! Теглича вече изяде 3 тупаника от специалисти и бронята още си е здрава, пък и ми се налага от време на време да си карам ремарке. Аз нямах и го слагах тоя теглич заради нужда.
Bro0z3r написа:Пази ама при паркиране (твое или на НЯКОЙ ДРУГ, както ми се случи на мен)
Колеги аз имам два въпроса:
1) На Б5 с фарове без Ел. Регулиране може ли да се присадят моторчета. Като оборудване моя си има и върток и инсталация, но понеже фаровете не са оригинални, а Депо (обаче са убиец) са без моторчетата.
2) Някой може ли да ме упъти към температурния датчик, който ползва таблото (ако не е само един де), понеже като се включа по нашите лунни пейзажи и виждам стрелката как пада до нула и после бавно-бавно се връща там, където й е мястотоа в тоя сезон особено без термометър си е живо мъчение
1)може , само си прехвърляш моторчетата от старите фарове и ги включваш към инсталацията. Може да се наложи да смениш цялата инсталация на фара от старите фарове, ако нямаш такава за моторче в депото.
2)трябва да кажеш кой мотор е, но в повечето случаи лесно се проследява, някъде близо до главата на някой тройник , обикновено излизат 4 кабела от буксата.
DaDiablo написа:На мен би ми било странно да си гледам колата без черните лайсни.
минах през този момент, гледам го отпред с вече направените лайстни и си мисля, абе преди май по-добре беше

п.с. това е и идеята на фолиото, ако не ти хареса отлепваш и ставаш Stock
kossis написа::Mr Green Fun
Да и Аз повече харесвам оригиналният дизаин на Пасата. Иначе колегата DoH_KuXoT, добре ги прави тия лайсни.
Но незнам колко време ще изкара фолиото преди да почне да старее и да се прокъсва.
Въпрос -добре ами ако бяха в този цвят лайсните като фолиото, тогава дали щеше Колега да ги правиш черни?
преди може би 2 месеца правих по неволя частта от задната броня , чиято боя се напука след удар от една майсторка дето се черви докато кара. Фолиото не мръдна на слънце и няколко мивки и затова се реших да подкарам наред.
това последното...баща ми ме попита същото...

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT, е тука си прав, правиш я по различна и индивидуална
Естествено е да ти харесва, иначе е безмислено да го правиш.
Колега TiL, вярно е че, и аз имам такъв прозрачен протектор на задната броня. Аз го смятам за даденост. Същото го има и на вежди отпред на задни калници. По тях можеш да се ориентираш колко карана и стара е кочината. Като са се отлепили и стърчат.
В Илиянци продават такова дебело прозрачно фолио за подобни приложения. Има и други цветове. Но не съм ги оглеждал, само съм забелязал че има.

Колега TiL, вярно е че, и аз имам такъв прозрачен протектор на задната броня. Аз го смятам за даденост. Същото го има и на вежди отпред на задни калници. По тях можеш да се ориентираш колко карана и стара е кочината. Като са се отлепили и стърчат.
В Илиянци продават такова дебело прозрачно фолио за подобни приложения. Има и други цветове. Но не съм ги оглеждал, само съм забелязал че има.
- AuDi_RuLzz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бърз въпрос.
Задна лява врата отказа... в смисъл нито отключва централното,нито работи ел.стъклото, нито външната дръжа на вратата...с две думи единственото и приложение в момента е да се отваря и то само отвътре....
Някой може ли да даде предположение какво и е?
Задна лява врата отказа... в смисъл нито отключва централното,нито работи ел.стъклото, нито външната дръжа на вратата...с две думи единственото и приложение в момента е да се отваря и то само отвътре....
Някой може ли да даде предположение какво и е?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
AuDi_RuLzz написа:Бърз въпрос.
Задна лява врата отказа... в смисъл нито отключва централното,нито работи ел.стъклото, нито външната дръжа на вратата...с две думи единственото и приложение в момента е да се отваря и то само отвътре....
Някой може ли да даде предположение какво и е?
скъсан кабелен сноп под маншона на колонката

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой опитвал ли се е да оправи износеното покритие на пластмасите около скоростния лост и поставките за чаши? Чудя се дали само да ги изтъркам до пластмаса , или после да ги боядисам с гумирана боя от рода на Plasti Dip.
Някакви съвети , че след малко почвам да търкам
Някакви съвети , че след малко почвам да търкам

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Plasti Dip-a онзи ден го гледах на живо, опипвах. нещо не съм впечатлен. Много нежно покритие, с нокът се наранява лесно, по краищата тръгва да се отлепва след няма и месец. Пластмасите около скоростите са доста натоварени, аз лично там мятам ключове телефони. Предполагам лесно ще намериш в по-добро състояние втора употреба, моите нямат драскотина, а не е като да ги пазя много. Пласти дип-а и като цвят няма да е същия си мисля, ще се отличава от околните части и няма да ок.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
чест проблем на нашите машини се оказва влизането на вода в купето от незнайни места. Ето един колега от UK-ския форум как се е справил с мистериозното пълнене на вода между предни и задни седалки. Запушени отводнителни канали на задните врати, вратата се пълни от говорителя, почва да прелива, просълзява през тавата за стъклоповдигача и потича под декоративната кора, от там си влиза директно в купето.











- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Точно на същото място на пласмасовия праг капеше и при мен и стичаше по мокета. Като свалих корите , то отдолу е прашлясало и си личи точно от къде идва водата. Ако загледаш снимките, които си качил личи и на тях теча точно на третата снимка. След тонколоната има извивка и точно след нея. При мен капеше при положение, че отводнителните канали не бяха запушени.Намазах със силикон и стягане и така. Тоя проблем най-лесно се открива като оставиш колата с муцуната надолу. Тогава водата бяга напред по вратите и се изтича само по отводнителните канали. Само шофьорската врата не капеше при мен
Мисълта ми е, че вратата не се пълни та да протече
Мисълта ми е, че вратата не се пълни та да протече
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
може и да не прелива, аз съм виждал кола с мокри тонколони , водата беше до там, вътре пълна с тиня и листа, отворите напълно запушени и беше станала аквариум.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ха..при мен на Бората влизаше вода от същото място,с много зор го открих,уловката е,че водата от уплътнението(там където е дръпнато с трите пръста и е пълно с вода)минава под пластмасовата кора на прага и не се вижда,мокреше в краката на шофьора,любопитно ми е откъде се взема тази вода,мислч,че олива по стъклото(нали е извито) от там по металната кора и надолу,ама дали е така...аз намазах долния ръб на металната кора със сликон и уж спря да влиза,но при много силен дъжд пак виждам да се мокри уплътнението 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, markoni0770, paagrio, tyhrh, vasko__2 и 25 госта