Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 07 юли 2014 17:09


6лв е линеен метър като широчината му е 60см мисля или 40см, трябва да го премеря




Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dispatch » Пон 07 юли 2014 20:25


Много добре е станало с тези лайсни.
Лично аз този теглич бих го махнал (при условие, че не го ползваш по предназначение).
Аз моя го махнах и визията на седана доста се промени.
Надявам се никой да не каже, че теглича те пази, защото не е точно така!


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Вто 08 юли 2014 2:28


Пази ама при паркиране (твое или на НЯКОЙ ДРУГ, както ми се случи на мен :banghead)
Колеги аз имам два въпроса:
1) На Б5 с фарове без Ел. Регулиране може ли да се присадят моторчета. Като оборудване моя си има и върток и инсталация, но понеже фаровете не са оригинални, а Депо (обаче са убиец :mhihi) са без моторчетата.
2) Някой може ли да ме упъти към температурния датчик, който ползва таблото (ако не е само един де), понеже като се включа по нашите лунни пейзажи и виждам стрелката как пада до нула и после бавно-бавно се връща там, където й е мястото :mhihi а в тоя сезон особено без термометър си е живо мъчение :death


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Вто 08 юли 2014 8:48


На мен би ми било странно да си гледам колата без черните лайсни.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 08 юли 2014 9:15


:Mr Green Fun
Да и Аз повече харесвам оригиналният дизаин на Пасата. Иначе колегата DoH_KuXoT, добре ги прави тия лайсни.
Но незнам колко време ще изкара фолиото преди да почне да старее и да се прокъсва.

Въпрос -добре ами ако бяха в този цвят лайсните като фолиото, тогава дали щеше Колега да ги правиш черни :Mr Green Fun ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 08 юли 2014 9:32


dispatch написа:Много добре е станало с тези лайсни.
Лично аз този теглич бих го махнал (при условие, че не го ползваш по предназначение).
Аз моя го махнах и визията на седана доста се промени.
Надявам се никой да не каже, че теглича те пази, защото не е точно така!


Благодаря! Теглича вече изяде 3 тупаника от специалисти и бронята още си е здрава, пък и ми се налага от време на време да си карам ремарке. Аз нямах и го слагах тоя теглич заради нужда.


Bro0z3r написа:Пази ама при паркиране (твое или на НЯКОЙ ДРУГ, както ми се случи на мен :banghead)
Колеги аз имам два въпроса:
1) На Б5 с фарове без Ел. Регулиране може ли да се присадят моторчета. Като оборудване моя си има и върток и инсталация, но понеже фаровете не са оригинални, а Депо (обаче са убиец :mhihi) са без моторчетата.
2) Някой може ли да ме упъти към температурния датчик, който ползва таблото (ако не е само един де), понеже като се включа по нашите лунни пейзажи и виждам стрелката как пада до нула и после бавно-бавно се връща там, където й е мястото :mhihi а в тоя сезон особено без термометър си е живо мъчение :death


1)може , само си прехвърляш моторчетата от старите фарове и ги включваш към инсталацията. Може да се наложи да смениш цялата инсталация на фара от старите фарове, ако нямаш такава за моторче в депото.
2)трябва да кажеш кой мотор е, но в повечето случаи лесно се проследява, някъде близо до главата на някой тройник , обикновено излизат 4 кабела от буксата.

DaDiablo написа:На мен би ми било странно да си гледам колата без черните лайсни.

минах през този момент, гледам го отпред с вече направените лайстни и си мисля, абе преди май по-добре беше :gruebel Но на втория третия ден почна да ми харесва повече да са в цвят. Вчера спрях до един пасат същия цвят с черни лайстни и моя ми хареса повече.
п.с. това е и идеята на фолиото, ако не ти хареса отлепваш и ставаш Stock

kossis написа::Mr Green Fun
Да и Аз повече харесвам оригиналният дизаин на Пасата. Иначе колегата DoH_KuXoT, добре ги прави тия лайсни.
Но незнам колко време ще изкара фолиото преди да почне да старее и да се прокъсва.

Въпрос -добре ами ако бяха в този цвят лайсните като фолиото, тогава дали щеше Колега да ги правиш черни :Mr Green Fun ?

преди може би 2 месеца правих по неволя частта от задната броня , чиято боя се напука след удар от една майсторка дето се черви докато кара. Фолиото не мръдна на слънце и няколко мивки и затова се реших да подкарам наред.
това последното...баща ми ме попита същото... :mhihi ако бяха haighline не, но сега са такива каквито малко пасати имат , а аз си падам по индивидуалните промени.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 08 юли 2014 9:44


DoH_KuXoT, е тука си прав, правиш я по различна и индивидуална :th_up Естествено е да ти харесва, иначе е безмислено да го правиш.

Колега TiL, вярно е че, и аз имам такъв прозрачен протектор на задната броня. Аз го смятам за даденост. Същото го има и на вежди отпред на задни калници. По тях можеш да се ориентираш колко карана и стара е кочината. Като са се отлепили и стърчат.
В Илиянци продават такова дебело прозрачно фолио за подобни приложения. Има и други цветове. Но не съм ги оглеждал, само съм забелязал че има.


Потребителски аватар
AuDi_RuLzz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот AuDi_RuLzz » Вто 08 юли 2014 10:08


Бърз въпрос.
Задна лява врата отказа... в смисъл нито отключва централното,нито работи ел.стъклото, нито външната дръжа на вратата...с две думи единственото и приложение в момента е да се отваря и то само отвътре....
Някой може ли да даде предположение какво и е?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 08 юли 2014 10:17


AuDi_RuLzz написа:Бърз въпрос.
Задна лява врата отказа... в смисъл нито отключва централното,нито работи ел.стъклото, нито външната дръжа на вратата...с две думи единственото и приложение в момента е да се отваря и то само отвътре....
Някой може ли да даде предположение какво и е?

скъсан кабелен сноп под маншона на колонката :gruebel , ако джама си бачкаше микроключета на бравата.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Съб 12 юли 2014 17:09


Някой опитвал ли се е да оправи износеното покритие на пластмасите около скоростния лост и поставките за чаши? Чудя се дали само да ги изтъркам до пластмаса , или после да ги боядисам с гумирана боя от рода на Plasti Dip.
Някакви съвети , че след малко почвам да търкам :biggrin


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 13 юли 2014 12:23


Plasti Dip-a онзи ден го гледах на живо, опипвах. нещо не съм впечатлен. Много нежно покритие, с нокът се наранява лесно, по краищата тръгва да се отлепва след няма и месец. Пластмасите около скоростите са доста натоварени, аз лично там мятам ключове телефони. Предполагам лесно ще намериш в по-добро състояние втора употреба, моите нямат драскотина, а не е като да ги пазя много. Пласти дип-а и като цвят няма да е същия си мисля, ще се отличава от околните части и няма да ок.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 13 юли 2014 13:52


чест проблем на нашите машини се оказва влизането на вода в купето от незнайни места. Ето един колега от UK-ския форум как се е справил с мистериозното пълнене на вода между предни и задни седалки. Запушени отводнителни канали на задните врати, вратата се пълни от говорителя, почва да прелива, просълзява през тавата за стъклоповдигача и потича под декоративната кора, от там си влиза директно в купето. :death
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Нед 13 юли 2014 14:02


Точно на същото място на пласмасовия праг капеше и при мен и стичаше по мокета. Като свалих корите , то отдолу е прашлясало и си личи точно от къде идва водата. Ако загледаш снимките, които си качил личи и на тях теча точно на третата снимка. След тонколоната има извивка и точно след нея. При мен капеше при положение, че отводнителните канали не бяха запушени.Намазах със силикон и стягане и така. Тоя проблем най-лесно се открива като оставиш колата с муцуната надолу. Тогава водата бяга напред по вратите и се изтича само по отводнителните канали. Само шофьорската врата не капеше при мен
Мисълта ми е, че вратата не се пълни та да протече


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 13 юли 2014 16:13


може и да не прелива, аз съм виждал кола с мокри тонколони , водата беше до там, вътре пълна с тиня и листа, отворите напълно запушени и беше станала аквариум.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот FELIPE » Нед 13 юли 2014 16:22


Ха..при мен на Бората влизаше вода от същото място,с много зор го открих,уловката е,че водата от уплътнението(там където е дръпнато с трите пръста и е пълно с вода)минава под пластмасовата кора на прага и не се вижда,мокреше в краката на шофьора,любопитно ми е откъде се взема тази вода,мислч,че олива по стъклото(нали е извито) от там по металната кора и надолу,ама дали е така...аз намазах долния ръб на металната кора със сликон и уж спря да влиза,но при много силен дъжд пак виждам да се мокри уплътнението :gruebel



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, markoni0770, paagrio, vasko__2 и 28 госта