Здравейте, нов съм при Вас и с риск да бъда разпнат, защото ще кажете че има такива теми, искам да попитам. Снощи цяла нощ търсих мнения и не открих почти нищо категорично. Скоро искам да стана собственик на CC(2009-2010г.). Все още съм в дилема.
Бензин 1.8Т- бил много безпроблемен. Бензин 2,0- 200 коня (с Газ- течна фаза)- мотора рядко се среща и също много безпроблемен. Вчера се изкефих много на CC дизел 170 коня DSG- купен и поддържан в България с току-що изтекла гаранция. Навъртам около 40 000 на година. Много искам да се израдвам на динамичността на дизела, но снощи само негативни мнения. Има ли кой да ме подкрепи и сподели личен опит. Още един път се извинявам. Лек и безавариен на всички!
Покупка на Passat CC
Покупка на Passat CC
Последна промяна от IvanMan на Вто 08 юли 2014 18:05, променено общо 3 пъти.
Причина: Промених раздела!
Причина: Промених раздела!
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Покупка на Passat CC!
При Пасат СС се слагат само комън-рейл дизели, така че отпадат проблемите с дюзите(помпа-дюза) и пукането на главите. DSG-то е 6-степенното при дизелите и ги няма проблемите като при 7-степенната DSG кутия, даже може да се каже, че 6-степенното DSG е безпроблемно.
Само хубава нафта и редовна смяна на маслото и няма да имаш никакви проблеми.
Само хубава нафта и редовна смяна на маслото и няма да имаш никакви проблеми.
Re: Покупка на Passat CC!
Колега, ако зачетеш какво се пише, ще помислиш че 2.0 TDI е най - скапания двигател, а върха на черешката - 1Z и AFN
И как се връзва това с факта, че 75 - 80% от В6 и В7, които настигам или ме изпреварват са с надпис 2.0 TDI?
Вече си опитал 170 DSG, предполагам си се учудил как так дърпа
. С една дума - преценявай сам. Гледай парите да те уреждат, както и да ти осигурят преглед на автомобила в лицензиран сервиз, преди да си стиснете ръцете.

Вече си опитал 170 DSG, предполагам си се учудил как так дърпа

Re: Покупка на Passat CC!
2.0 TDI е най-скапаният, защото повечето са на по 500 хил.км. вкарани в Бг - точно времето за големите ремонти. Щом въртиш 40 хил.км. на година по-добре вземи дизела. Хем лети, хем икономично (поне в сравнение с турбо бензин
) Но 170 коня колко са икономични не знам. Един хубав преглед и я грабвай 


- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на Passat CC
Едно уточнение - забрави за газифициране, дори и с течна фаза - това не е никак добър вариант, на практика е неприложимо реално в БГ, че и не само.
При такъв пробег бих заложил на 2.0 TDI 170 к.с. DSG. При всички случаи е комън-рейл, което е по-безпроблемния вариант, не че PD е такъв ад, какъвто го описват.
При такъв пробег бих заложил на 2.0 TDI 170 к.с. DSG. При всички случаи е комън-рейл, което е по-безпроблемния вариант, не че PD е такъв ад, какъвто го описват.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Tsankovski и 44 госта