Golf MK4 1.9 TDI 110к.с. AHF 2000г. - Технически въпроси

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf MK4 1.9 TDI 110к.с. AHF 2000г. - Технически въпроси

Мнениеот stefan4o » Съб 12 юли 2014 21:30


V.Petrow написа:Аз съм със същият двигател и на мен ми препоръчваха 5w40, но според мен за тия коли на по 300+ хиляди е редичко и ще го гори. Аз си сложих Castrol Magnatec 10w40.

ЗорлеМ си прецакваш милионника :mhihi




Потребителски аватар
V.Petrow
Мнения: 134
Регистриран на: Нед 13 апр 2014 14:24
Автомобил: VW Bora
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Vratsa/Sofia

Re: Golf MK4 1.9 TDI 110к.с. AHF 2000г. - Технически въпроси

Мнениеот V.Petrow » Нед 13 юли 2014 8:15


stefan4o написа:
V.Petrow написа:Аз съм със същият двигател и на мен ми препоръчваха 5w40, но според мен за тия коли на по 300+ хиляди е редичко и ще го гори. Аз си сложих Castrol Magnatec 10w40.

ЗорлеМ си прецакваш милионника :mhihi


Кakъв е смисълът на тия дърти коли да сложа такова ? Като дигна 170км/ч по магистралата и след 2 такива упражнения да доливам. Познавам доста хора, които със същия двигател са минали от 5w на 10w поради тази причина. Той италианеца дето е карал 300+ хил. с едно и също масло не е я прецакал, аз ще я съсъпя :stumm . Специално преди да го сложа ходих да питам в оторизиран сервиз и също ми казаха 5w40 или 30, но също така, че няма проблем да сложа и 10w40. Всеки си преценява сам за себе си. Аз си изразих мнението и споделих опит от други хора. Ясно е, че ако продължим ще влезем в задочен спор, затова по-добре да спрем до тук. :rolleyes


horsito
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Re: Golf MK4 1.9 TDI 110к.с. AHF 2000г. - Технически въпроси

Мнениеот horsito » Нед 13 юли 2014 8:58


V.Petrow написа:
stefan4o написа:
V.Petrow написа:Аз съм със същият двигател и на мен ми препоръчваха 5w40, но според мен за тия коли на по 300+ хиляди е редичко и ще го гори. Аз си сложих Castrol Magnatec 10w40.

ЗорлеМ си прецакваш милионника :mhihi


Кakъв е смисълът на тия дърти коли да сложа такова ? Като дигна 170км/ч по магистралата и след 2 такива упражнения да доливам. Познавам доста хора, които със същия двигател са минали от 5w на 10w поради тази причина. Той италианеца дето е карал 300+ хил. с едно и също масло не е я прецакал, аз ще я съсъпя :stumm . Специално преди да го сложа ходих да питам в оторизиран сервиз и също ми казаха 5w40 или 30, но също така, че няма проблем да сложа и 10w40. Всеки си преценява сам за себе си. Аз си изразих мнението и споделих опит от други хора. Ясно е, че ако продължим ще влезем в задочен спор, затова по-добре да спрем до тук. :rolleyes


Ами ако доливаш не е от вискозитета. 5w40 и 10w40, а ако искаш и 15w40 при работна температура са с еднакъв вискозитет, но при студен мотор особено зимата по- рядкото масло ти пази по добре мотора и турбината.


assfull
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 26 авг 2009 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK4 1.9 TDI 110к.с. AHF 2000г. - Технически въпроси

Мнениеот assfull » Вто 15 юли 2014 8:02


Ами ако доливаш не е от вискозитета. 5w40 и 10w40, а ако искаш и 15w40 при работна температура са с еднакъв вискозитет, но при студен мотор особено зимата по- рядкото масло ти пази по добре мотора и турбината.[/quote]
:th_up
+ това при висока температура полу-синтетиката има по-голяма изпаряемост от пълната синтетика. Така че няма как при магистрално каране да намалява маслото ако е синтетика и разбира се ако ДВГ-то е наред.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта