Няколко въпроса относно "бас" в багажника на golf 3

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Няколко въпроса относно "бас" в багажника на golf 3

Мнениеот myrshavija » Пон 21 юли 2014 13:37


Явно имаш голям проблем. :mhihi
Ако смяташ, че ще усетиш разликата, защо не опиташ да го свържеш преди да прибереш кабелите в праговете? Така ще можеш да го местиш и в средата, ако искаш.




Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: Няколко въпроса относно "бас" в багажника на golf 3

Мнениеот Apokalipsisa » Пон 21 юли 2014 14:13


Бе то и без това отляво(от страната на шофьора) е пропаднало,защото няма резервна гума :D май отдясно ще трябва го сложа.


btw: това "remote" което се намира между "ground" и "+",в антената на плеъра ли трябва да го вържа?


Потребителски аватар
bigboy_kn
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 20 юли 2014 22:29
Автомобил: vw golf mk3 1.4
Двигател: ABD 1993
Местоположение: Кюстендил

Re: Няколко въпроса относно "бас" в багажника на golf 3

Мнениеот bigboy_kn » Вто 22 юли 2014 12:20


Колега на remote се закача тънкия кабел, който служи за подаване на сигнал от CD-то към усилвателя. Обикновено това кабелче се намира заедно с двата чинчови кабели. :beer


Хри100в
Мнения: 278
Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
Двигател: AGG 115hp
Местоположение: София/кв.Гео Милев

Re: Няколко въпроса относно "бас" в багажника на golf 3

Мнениеот Хри100в » Вто 22 юли 2014 17:39


remote се свързва със тънкия, единичен син кабел от евробуксата и работата му е като спреш cd-то да се спира и усилвателя, както и при пускане същата работа, т.е. най-удачният вариант :th_up


Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: Няколко въпроса относно "бас" в багажника на golf 3

Мнениеот Apokalipsisa » Вто 22 юли 2014 18:32


Така имам проблем.Значи преди малко връзвах всичко и ударих на греда.Сега ще ви кажа последователността ми на свързване:
1.Махнах клемата от минуса на акумулатора
2.Вързах чинчовете в плеъра,както и синият тънък кабел в remote кабелчето
3.Вързах чинчовете в усилвателя и тънкия кабел в remote на усилвателя
4.Вързах дебелият кабел в 12+ на усилвателя и след това го вързах за + клемата на акумулатора
5.Другия дебел кабел го вързах в GND на усилвателя и след това го вързах в дебел железен болт който държи шасито на метановата бутилка и продължава дълбоко на долу до шасито на автомобила.
6.Накрая сложих клемата на акумулатора на минуса му и ми направи впечатление че излезнаха много леки искрички.

Резултата е: не свети лампата на усилвателя че е включен при пуснато СД и дефакто не работи нищо :D


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко въпроса относно "бас" в багажника на golf 3

Мнениеот andro_ » Вто 22 юли 2014 18:39


Искричките са признак на зареждане на кондензаторите в усилвателите и не бива да те плашат кой знае колко.
За следващ път да си прекъсваш плюса на акумулатора.
Относно неработенето на усилвателя - виж си силовите връзки, бушони и сигналния кабел (remote) от плеъра.
Масова грешка е вместо на remote кабела от плеъра да се използва power antenna кабелчето и усилвателя работи само, когато плеъра е на радио :mhihi .
Никога не вади/слагай сигналните rca връзки, когато системата е включена!
На усилвателя винаги свързвай първо масата, после сигнални кабелии накрая плюса!
Последното е така, защото ако му пуснеш плюс и има rca кабели усилвателят ще си "потърси" маса по сигналните кабели и в резултат ще се повреди плеърът.


Apokalipsisa
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Re: Няколко въпроса относно "бас" в багажника на golf 3

Мнениеот Apokalipsisa » Пон 28 юли 2014 23:53


Днес ходих при един техник в града.С пробна лампа установи че до усилвателя ток въобще не стига и проблема се оказа в хлабава връзка при кабела на бушона до акумулатора.Вече всичко си работи на 6 :D Благодаря на всички за помощта!


btw: може ли да ми кажете какви са препоръчителните настройки на усилвателя?
Изображение

В момента X-Over-а е на LPF,а самото LPF съм го врътнал докрай(на 45 херца),bass boosta е на 6 dB,Gain е малко повече от половината(към max).Само не можах да разбера на глупавият плеър за какво са му половината настройки...На Sub Control ми изкарва 3 опции - 125hz , +6 , -12.Та не можах да разбера първото кои честоти реже(да подчертая извън суб контрола си има HPF и там се настройват високите ама тука не можах да схвана за какво са тия херци).Това 6+ е докрай и увеличава силата на баса,а това -12 има само две опции (-12 и -6) което пак не можах да разбера за какво е...Отвън са всичките други настройки bass boost ми е на 0,loudness е изключено,SPL ми е на 0,EQ е на powerfull,sub mode ми е на normal,HPF е на OFF,мисля че имаше и още някакви настройки които не си спомням.Просто ми се струва че баса бие прекалено твърдо и леко му се губят ниските....а в голфа от който го свалихме не беше така и въобще не се губеха ниските.Възможно ли е да е от шитавия ми плеър или от неправилно настройка?Между другото ето го плеъра: http://www.avitel-bg.com/pioneer_mvh-150ub_usb_iphone_player като гледам в описанието в авител най-долу пише:

Еквилайзер 5-бандов графичен с
High Pass /Low Pass Filter

Което ще рече,че все пак има някакъв вграден филтър.Видях че в еквалайзера освен посочените режими - natural,super bass,powefull и така нататък има и режим custom,който позволява да си настройваш всички честоти,та сутринта ще взема да си поиграя с него.



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта