16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Съб 19 юли 2014 20:47


Слагай вакумен син хем ще изглежда модерен и няма да изтърве там. Ей така баш както е отрязан. Само го зачисти малко и готово.

Тая турбина според мен не е тази, която Пламен даде от картата. К26-2 има доста варианти и не мисля, че тази турбина ще изкара 300+ коня. Измери компресорната перка вътрешен/външен диаметър да видим, защото имам чувството, че това ще ти малее бая.




Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Съб 19 юли 2014 21:15


Vizor написа:Слагай вакумен син хем ще изглежда модерен и няма да изтърве там. Ей така баш както е отрязан. Само го зачисти малко и готово.

Тая турбина според мен не е тази, която Пламен даде от картата. К26-2 има доста варианти и не мисля, че тази турбина ще изкара 300+ коня. Измери компресорната перка вътрешен/външен диаметър да видим, защото имам чувството, че това ще ти малее бая.


Не бе Визор-е за вакумния на турбината имах предвид дали да не сложа някакъв армиран или направо цяла тръбичка.. Колектора ще го понадера и изчистя за да хванат скобите здраво снадките.

Турбината я взех от Ваклин "bratq_varvari1" с нея казаха,че са изкарали 288 к.с.

Тази е с най-големите перки, до колкото знам същата се монтира и на S2 обаче с по-малка топла част.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Съб 19 юли 2014 21:20


А и виж номера на турбината който дадох и виж този от картата на Пацо.

Спи ти се май :c020 :beer


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Съб 19 юли 2014 22:17


Кво гледах и аз не знам. Хем отворих още един сайт и сравних номерата. Толко съм и гледал.
Ама и ти спиш. И аз за вакумния на турбината ти говоря. Слагаш един син хубав маркуч между местата, където ое отрязан и си ти.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Нед 20 юли 2014 7:54


Ее хвана ме, аз си мислех, че за входящия колектор говориш.

Плаши ме това, че гейта ще е наврян точно над изпускателния колектор за това не исках силиконов, но ще видим какъв ще е развоя на събитията.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Нед 20 юли 2014 12:04


Аз ползвах маркучи от на Ицо. Единия ми вакуумен се оказа, че е опрян около 3 месеца в даунпайпа. Никакви проблеми нмах. Просто като го дръпнах на ръка да го опъна и се скъса. Никви грижи няма да имаш.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 22 юли 2014 11:58


Едно бързо питане

бутало * бутало * ход на бутало * 0,00314 /4 + горивната камера/горивната камера

82,5*82,5*92,8*0,00314/4+41/41 = 13,09321219512195

А дебелината на гарнитурата как да я изразя ?

Двете гарнитури са разнитени и събрани в една, цялата дебелина е 2.8 мм. при сглобка и стягане ще се сгъне 1 десета.

Така остават 2.7 мм, тях как да ги представя в формулата ?

Визор-е помагай формулата я взех от тунинг бг и поста е твой :beer

Според мен горе долу си мисля,че идва към 10:1 :gruebel :death :newsm66


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 22 юли 2014 12:07


Така пресметнато по другата формула..

82,5*82,5*92,8*0,00314/4/41 = 12.0932121951


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 22 юли 2014 12:24


Трябва да добавиш и кубатурата на гарнитурата. Сметни я по формулата за обем на цилиндър!
Ако не спя отново и ако смятам правилно гарнитурата би трябвало да е към 9.0 степен, но мога и да бъркам нещо.
И все пак как измери това 41 камера?


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 22 юли 2014 12:42


Vizor написа:Трябва да добавиш и кубатурата на гарнитурата. Сметни я по формулата за обем на цилиндър!
Ако не спя отново и ако смятам правилно гарнитурата би трябвало да е към 9.0 степен, но мога и да бъркам нещо.
И все пак как измери това 41 камера?


Главата на масата, сложих я под нивелация и след това със спринцовка докато не се напълни.

Да се върнем в 5-ти клас (или поне аз)

V= 0,00314*42*42*2,7
v= 14.955192 Това да го прибавя към горивната камера ?


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 22 юли 2014 12:45


82,5*82,5*92,8*0,00314/4+56/56 = 9,853958928571429

Май е така или бъркам :redface


Потребителски аватар
quattro16v
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 08 юни 2013 11:45
Автомобил: Audi A6 C6 quattro
Двигател: BMK 3.0 TDI 2006
Местоположение: Монтана

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот quattro16v » Вто 22 юли 2014 13:39


Paco преди време беше пуснал този линк за пресмятане на степен на сгъстяване: http://www.not2fast.com/turbo/compression/compression.shtml .


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 22 юли 2014 13:53


Нещо не ми излиза като хората. Сега ще седна да я сметна като нормален човек и ще пиша пак.

Jouzev94 написа:Главата на масата, сложих я под нивелация и след това със спринцовка докато не се напълни.

Да се върнем в 5-ти клас (или поне аз)


А буталото с надход недоход? Показва ли се от блока... има ли горивна камера и там? Не ми излизат сметките.. отивам да смятам.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 22 юли 2014 14:11


9.85 се получава и съм 100% сигурен, но в на Пацо калкулатора не излиза точно така, както трябва.

http://www.csgnetwork.com/compcalc.html

ето един читав калкулатор

в горната формула съм забраивл едно +1 накрая ;)

82.5*82.5*92.8*0,00314/4/56+1 = степента на сгъстяване
1983.2868 / 4
495.8217 / 56
8,85 + 1 = 9.85


Пробвах го и на фабрични мотори и е точно така. Просот съм забравил +1-цата накрая, а хората я слагат на друго място във формулата, която не е фатално, но и така е абсолютно точна.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 22 юли 2014 14:17


И едно приятелче от moto pfohe я пресмята, резултата му беше като моя...

Буталото е с надстърч, който пък се компенсира от камерата на буталото и така го пресмятаме като равно с блока бутало.

Това са само 2-те гарнитури, ще взема трета ще я разнитя. Взимам средата като подложка, дефакто ми трябва подложка от порядъка на 0.6-0.8 мм



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта