Слагай вакумен син хем ще изглежда модерен и няма да изтърве там. Ей така баш както е отрязан. Само го зачисти малко и готово.
Тая турбина според мен не е тази, която Пламен даде от картата. К26-2 има доста варианти и не мисля, че тази турбина ще изкара 300+ коня. Измери компресорната перка вътрешен/външен диаметър да видим, защото имам чувството, че това ще ти малее бая.
16V turbo
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Vizor написа:Слагай вакумен син хем ще изглежда модерен и няма да изтърве там. Ей така баш както е отрязан. Само го зачисти малко и готово.
Тая турбина според мен не е тази, която Пламен даде от картата. К26-2 има доста варианти и не мисля, че тази турбина ще изкара 300+ коня. Измери компресорната перка вътрешен/външен диаметър да видим, защото имам чувството, че това ще ти малее бая.
Не бе Визор-е за вакумния на турбината имах предвид дали да не сложа някакъв армиран или направо цяла тръбичка.. Колектора ще го понадера и изчистя за да хванат скобите здраво снадките.
Турбината я взех от Ваклин "bratq_varvari1" с нея казаха,че са изкарали 288 к.с.
Тази е с най-големите перки, до колкото знам същата се монтира и на S2 обаче с по-малка топла част.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
А и виж номера на турбината който дадох и виж този от картата на Пацо.
Спи ти се май

Спи ти се май


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Кво гледах и аз не знам. Хем отворих още един сайт и сравних номерата. Толко съм и гледал.
Ама и ти спиш. И аз за вакумния на турбината ти говоря. Слагаш един син хубав маркуч между местата, където ое отрязан и си ти.
Ама и ти спиш. И аз за вакумния на турбината ти говоря. Слагаш един син хубав маркуч между местата, където ое отрязан и си ти.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Ее хвана ме, аз си мислех, че за входящия колектор говориш.
Плаши ме това, че гейта ще е наврян точно над изпускателния колектор за това не исках силиконов, но ще видим какъв ще е развоя на събитията.
Плаши ме това, че гейта ще е наврян точно над изпускателния колектор за това не исках силиконов, но ще видим какъв ще е развоя на събитията.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Аз ползвах маркучи от на Ицо. Единия ми вакуумен се оказа, че е опрян около 3 месеца в даунпайпа. Никакви проблеми нмах. Просто като го дръпнах на ръка да го опъна и се скъса. Никви грижи няма да имаш.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Едно бързо питане
бутало * бутало * ход на бутало * 0,00314 /4 + горивната камера/горивната камера
82,5*82,5*92,8*0,00314/4+41/41 = 13,09321219512195
А дебелината на гарнитурата как да я изразя ?
Двете гарнитури са разнитени и събрани в една, цялата дебелина е 2.8 мм. при сглобка и стягане ще се сгъне 1 десета.
Така остават 2.7 мм, тях как да ги представя в формулата ?
Визор-е помагай формулата я взех от тунинг бг и поста е твой
Според мен горе долу си мисля,че идва към 10:1

бутало * бутало * ход на бутало * 0,00314 /4 + горивната камера/горивната камера
82,5*82,5*92,8*0,00314/4+41/41 = 13,09321219512195
А дебелината на гарнитурата как да я изразя ?
Двете гарнитури са разнитени и събрани в една, цялата дебелина е 2.8 мм. при сглобка и стягане ще се сгъне 1 десета.
Така остават 2.7 мм, тях как да ги представя в формулата ?
Визор-е помагай формулата я взех от тунинг бг и поста е твой

Според мен горе долу си мисля,че идва към 10:1



- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Така пресметнато по другата формула..
82,5*82,5*92,8*0,00314/4/41 = 12.0932121951
82,5*82,5*92,8*0,00314/4/41 = 12.0932121951
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Трябва да добавиш и кубатурата на гарнитурата. Сметни я по формулата за обем на цилиндър!
Ако не спя отново и ако смятам правилно гарнитурата би трябвало да е към 9.0 степен, но мога и да бъркам нещо.
И все пак как измери това 41 камера?
Ако не спя отново и ако смятам правилно гарнитурата би трябвало да е към 9.0 степен, но мога и да бъркам нещо.
И все пак как измери това 41 камера?
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Vizor написа:Трябва да добавиш и кубатурата на гарнитурата. Сметни я по формулата за обем на цилиндър!
Ако не спя отново и ако смятам правилно гарнитурата би трябвало да е към 9.0 степен, но мога и да бъркам нещо.
И все пак как измери това 41 камера?
Главата на масата, сложих я под нивелация и след това със спринцовка докато не се напълни.
Да се върнем в 5-ти клас (или поне аз)
V= 0,00314*42*42*2,7
v= 14.955192 Това да го прибавя към горивната камера ?
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
82,5*82,5*92,8*0,00314/4+56/56 = 9,853958928571429
Май е така или бъркам
Май е така или бъркам

- quattro16v
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 08 юни 2013 11:45
- Автомобил: Audi A6 C6 quattro
- Двигател: BMK 3.0 TDI 2006
- Местоположение: Монтана
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Paco преди време беше пуснал този линк за пресмятане на степен на сгъстяване: http://www.not2fast.com/turbo/compression/compression.shtml .
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Нещо не ми излиза като хората. Сега ще седна да я сметна като нормален човек и ще пиша пак.
А буталото с надход недоход? Показва ли се от блока... има ли горивна камера и там? Не ми излизат сметките.. отивам да смятам.
Jouzev94 написа:Главата на масата, сложих я под нивелация и след това със спринцовка докато не се напълни.
Да се върнем в 5-ти клас (или поне аз)
А буталото с надход недоход? Показва ли се от блока... има ли горивна камера и там? Не ми излизат сметките.. отивам да смятам.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
9.85 се получава и съм 100% сигурен, но в на Пацо калкулатора не излиза точно така, както трябва.
http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
ето един читав калкулатор
в горната формула съм забраивл едно +1 накрая ;)
82.5*82.5*92.8*0,00314/4/56+1 = степента на сгъстяване
1983.2868 / 4
495.8217 / 56
8,85 + 1 = 9.85
Пробвах го и на фабрични мотори и е точно така. Просот съм забравил +1-цата накрая, а хората я слагат на друго място във формулата, която не е фатално, но и така е абсолютно точна.
http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
ето един читав калкулатор
в горната формула съм забраивл едно +1 накрая ;)
82.5*82.5*92.8*0,00314/4/56+1 = степента на сгъстяване
1983.2868 / 4
495.8217 / 56
8,85 + 1 = 9.85
Пробвах го и на фабрични мотори и е точно така. Просот съм забравил +1-цата накрая, а хората я слагат на друго място във формулата, която не е фатално, но и така е абсолютно точна.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
И едно приятелче от moto pfohe я пресмята, резултата му беше като моя...
Буталото е с надстърч, който пък се компенсира от камерата на буталото и така го пресмятаме като равно с блока бутало.
Това са само 2-те гарнитури, ще взема трета ще я разнитя. Взимам средата като подложка, дефакто ми трябва подложка от порядъка на 0.6-0.8 мм
Буталото е с надстърч, който пък се компенсира от камерата на буталото и така го пресмятаме като равно с блока бутало.
Това са само 2-те гарнитури, ще взема трета ще я разнитя. Взимам средата като подложка, дефакто ми трябва подложка от порядъка на 0.6-0.8 мм
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта