Особености на немския национален автомобил

:
1. по въпроса с предпазителя (бушона над акумулатора) - ако той прекъсне или изгори, няма захранване на перките и на контролера за тях т.е. не тръгва и климатика - нито перки, нито компресор. В случая перките тръгват при пускане на климатика т.е. не е там проблема.
Първа степен на перките не минава през модула - датчика на радиатора директно ги пуска т.е. ако е здрав предпазителя и е изправна 1-ва степен, ще тръгнат при 95 градуса.
2. по впроса с датчика за перките - той е на радиатора - ако няма циркулация през радиатора, никога няма да тръгнат перките заради температурата (само заради климатика, както в този случай).
3. по въпроса за рязкото отиване на 120 и нагоре по табло - нормално е, всички VW след 97-ма са с новите типове табла - там таблото показва 90 градуса, между реални 80 и 100 градуса и чак след като температурата се задържи поне 3-4 минута над примерно 100 градуса, започва да мести стрелката нататък. Затова тези коли, както си седят на 90, от раз лепват 120
4. за термостата - оста му се крепи на една пластмаса на капачката му (фланеца). Когато се сцепи пластмаската, оста на теростата излиза през дупката и толкова - термостата никога не се отваря повече

Една показателна снимка от друга тема във форума (за същия проблем) :
