Мнение за VW PASSAT CC 2.0 TDI

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
sawchoice
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 23 юли 2014 16:59
Автомобил:
Двигател:

Мнение за VW PASSAT CC 2.0 TDI

Мнениеот sawchoice » Сря 23 юли 2014 17:10


Здравейте колеги! Мераклия съм да си купувам въпросният Passat CC 2.0 TDi след 2008 (не фейса) и съм хвърлил око на 170-те коне DSG автоматик, та въпросът ми е който разбира, какво ви е мнението за този автомобил и този двигател (170 конe DSG automatic) Като цяло заслужава ли си, какви да недостатъците и минусите при този модел, който е навътре с нещата нека драснe по някой ред да си изкаже мнението. :biggrin
Прикачени файлове
volkswagen_passat_cc_a1335684619b7396347_orig.jpg




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20295
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнение за VW PASSAT CC 2.0 TDI

Мнениеот Vlad777 » Пет 01 авг 2014 9:55


Има доста теми във форума относно този двигател. icon_idea

:use_search


mainaman
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:32
Автомобил: Passat CC 2.0 TDI
Двигател: CBAB
Местоположение: Sofia

Re: Мнение за VW PASSAT CC 2.0 TDI

Мнениеот mainaman » Пон 11 авг 2014 15:27


Здравей колега,

Аз съм с такъв от 2009г, само че 140 к.с. Купувал съм е от VW и вече е на 130 000км.

Колата като цяло е здрава и не ми е образувала сериозни нерви :biggrin

Плюсове:
+Ходовата част е "бетон", въпреки нашите "кристални" пътища. Всичко е стоманено, евтино и просто - до тук само един сменен тампон на макферсона за 130 000км
+ Common rail мотора е по-надежден и безшумен от помпа-дюзите
+Много нисък разход на гориво за такава сравнително тежка кола 1560кг празна и 18" гуми (със 150-160км/ч дава около 6-6.5; градско 7,5-8; ако караш 90-120 пада под 5)
+Лесна и сравнително евтина поддръжка за такъв автомобил
+Комфортна е
+Красив дизайн
+Голям багажник 530л (макар и да не става за обемни предмети, като се има предвид тесният процеп отзад)

Минуси:
- Задните места не са за високи хора като мен :)
- Крушките на стоповете горят като пуканки - не са LED за голямо съжаление, както на Б6 и направо ходя с една кутия с 10 бройки в джоба :mhihi
- Версията с ръчни скорости дава ранни проблеми със съединителя - при мен на 50 000км стана много твърд педала и на 100 000 умря тотално притискаления диск и лагер помпата и смених всичко на един път + Маховика, който беше тръгнал и той. И да отбележа, че не съм вандал - карам бързо, но без простотии. Препоръчвам DSG версията.
- Моята версия е с 4 места. т.е. отзад е с 2 заради едно неизползваемо шкафче по средата.


За 5г и 130 000 км съм сменил дефектирали:

* 1 Електрически клапан (Throttle body, познат още като Anti-Shudder Valve) на 75 000км - До болка познат на 2.0 TDI CR собствениците из форумите по цял свят. Оригинален ~260 лв от ebay
* 1 Тампон на макферсона (60 лв) на 100 000км
* Актуатора за променливата геометрия на турбото (оригинален ~300лв) на 125 000км
* 2 бутона за Ел. ръчната спирачка (2 х 80лв) - след 2010г. местят бутона до скоростите, което решава много проблеми - примерно като завали дъжд първото нещо, което се мокри преди да си затвориш прозорица е този бутон. След което по някое време очакваме приятното съобщение Parking Brake Error. Същото важи и когато се чисти таблото с препарати по автомивките.

Всичко друго е само консумативи.

В заключение - много съм доволен от колата и я препоръчвам. :th_up



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта