



Мнение за VW PASSAT CC 2.0 TDI
Мнение за VW PASSAT CC 2.0 TDI
Здравейте колеги! Мераклия съм да си купувам въпросният Passat CC 2.0 TDi след 2008 (не фейса) и съм хвърлил око на 170-те коне DSG автоматик, та въпросът ми е който разбира, какво ви е мнението за този автомобил и този двигател (170 конe DSG automatic) Като цяло заслужава ли си, какви да недостатъците и минусите при този модел, който е навътре с нещата нека драснe по някой ред да си изкаже мнението. 

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20295
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за VW PASSAT CC 2.0 TDI
Има доста теми във форума относно този двигател.



-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:32
- Автомобил: Passat CC 2.0 TDI
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Sofia
Re: Мнение за VW PASSAT CC 2.0 TDI
Здравей колега,
Аз съм с такъв от 2009г, само че 140 к.с. Купувал съм е от VW и вече е на 130 000км.
Колата като цяло е здрава и не ми е образувала сериозни нерви
Плюсове:
+Ходовата част е "бетон", въпреки нашите "кристални" пътища. Всичко е стоманено, евтино и просто - до тук само един сменен тампон на макферсона за 130 000км
+ Common rail мотора е по-надежден и безшумен от помпа-дюзите
+Много нисък разход на гориво за такава сравнително тежка кола 1560кг празна и 18" гуми (със 150-160км/ч дава около 6-6.5; градско 7,5-8; ако караш 90-120 пада под 5)
+Лесна и сравнително евтина поддръжка за такъв автомобил
+Комфортна е
+Красив дизайн
+Голям багажник 530л (макар и да не става за обемни предмети, като се има предвид тесният процеп отзад)
Минуси:
- Задните места не са за високи хора като мен :)
- Крушките на стоповете горят като пуканки - не са LED за голямо съжаление, както на Б6 и направо ходя с една кутия с 10 бройки в джоба
- Версията с ръчни скорости дава ранни проблеми със съединителя - при мен на 50 000км стана много твърд педала и на 100 000 умря тотално притискаления диск и лагер помпата и смених всичко на един път + Маховика, който беше тръгнал и той. И да отбележа, че не съм вандал - карам бързо, но без простотии. Препоръчвам DSG версията.
- Моята версия е с 4 места. т.е. отзад е с 2 заради едно неизползваемо шкафче по средата.
За 5г и 130 000 км съм сменил дефектирали:
* 1 Електрически клапан (Throttle body, познат още като Anti-Shudder Valve) на 75 000км - До болка познат на 2.0 TDI CR собствениците из форумите по цял свят. Оригинален ~260 лв от ebay
* 1 Тампон на макферсона (60 лв) на 100 000км
* Актуатора за променливата геометрия на турбото (оригинален ~300лв) на 125 000км
* 2 бутона за Ел. ръчната спирачка (2 х 80лв) - след 2010г. местят бутона до скоростите, което решава много проблеми - примерно като завали дъжд първото нещо, което се мокри преди да си затвориш прозорица е този бутон. След което по някое време очакваме приятното съобщение Parking Brake Error. Същото важи и когато се чисти таблото с препарати по автомивките.
Всичко друго е само консумативи.
В заключение - много съм доволен от колата и я препоръчвам.
Аз съм с такъв от 2009г, само че 140 к.с. Купувал съм е от VW и вече е на 130 000км.
Колата като цяло е здрава и не ми е образувала сериозни нерви

Плюсове:
+Ходовата част е "бетон", въпреки нашите "кристални" пътища. Всичко е стоманено, евтино и просто - до тук само един сменен тампон на макферсона за 130 000км
+ Common rail мотора е по-надежден и безшумен от помпа-дюзите
+Много нисък разход на гориво за такава сравнително тежка кола 1560кг празна и 18" гуми (със 150-160км/ч дава около 6-6.5; градско 7,5-8; ако караш 90-120 пада под 5)
+Лесна и сравнително евтина поддръжка за такъв автомобил
+Комфортна е
+Красив дизайн
+Голям багажник 530л (макар и да не става за обемни предмети, като се има предвид тесният процеп отзад)
Минуси:
- Задните места не са за високи хора като мен :)
- Крушките на стоповете горят като пуканки - не са LED за голямо съжаление, както на Б6 и направо ходя с една кутия с 10 бройки в джоба

- Версията с ръчни скорости дава ранни проблеми със съединителя - при мен на 50 000км стана много твърд педала и на 100 000 умря тотално притискаления диск и лагер помпата и смених всичко на един път + Маховика, който беше тръгнал и той. И да отбележа, че не съм вандал - карам бързо, но без простотии. Препоръчвам DSG версията.
- Моята версия е с 4 места. т.е. отзад е с 2 заради едно неизползваемо шкафче по средата.
За 5г и 130 000 км съм сменил дефектирали:
* 1 Електрически клапан (Throttle body, познат още като Anti-Shudder Valve) на 75 000км - До болка познат на 2.0 TDI CR собствениците из форумите по цял свят. Оригинален ~260 лв от ebay
* 1 Тампон на макферсона (60 лв) на 100 000км
* Актуатора за променливата геометрия на турбото (оригинален ~300лв) на 125 000км
* 2 бутона за Ел. ръчната спирачка (2 х 80лв) - след 2010г. местят бутона до скоростите, което решава много проблеми - примерно като завали дъжд първото нещо, което се мокри преди да си затвориш прозорица е този бутон. След което по някое време очакваме приятното съобщение Parking Brake Error. Същото важи и когато се чисти таблото с препарати по автомивките.
Всичко друго е само консумативи.
В заключение - много съм доволен от колата и я препоръчвам.

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта